Waarom met een bek vol tanden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat mag je uiteraard vinden, maar mocht de consctructie zo zijn zoals het AD beschrijft dan moet je toch wel met een bek vol tanden staan aangezien je PSV voor vanalles hebt uitgemaakt, het eigen bestuur is dan nog vel erger bezig en riekt zeer naar neo-slavernij.
Je moet niet vergeten dat hij inmiddels een stuk minder te willen heeft. Hij heeft zich bij Feyenoord onmogelijk gemaakt, en tussen Feyenoord en PSV komt geen overeenkomst. Vermoedelijk ook niet tussen Feyenoord en een andere Nederlandse club..quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
A Bola baseert zich op bronnen in Nederland en die weten niks meer dan wij weten. Als Kalou niet wilt, gaat hij dus niet naar Benfica.
Tis natuurlijk maar weer afwachten wat er van waar is, maar Sky Sports is doorgaans een best betrouwbare bron.quote:Benfica have agreed a deal to sign Feyenoord forward Salomon Kalou.
Feyenoord sold the rights to Kalou earlier this week to a group of British investors for ¤9 million and they will now loan the player to Benfica.
Kalou will sign a five-year deal with Benfica, although their loan deal for the player is only scheduled to last for an initial three-year period.
The news finally ends PSV Eindhoven's hopes of landing the player.
PSV had been tracking the Ivorian all summer and had even threatened court action to try and force their rivals to sell them the player.
However, Kalou will now travel to Portugal on Monday and sign at the Estadio da Luz.
Meanwhile, Feyenoord have decided not to offer a contract to Sota Hirayama.
The 20-year-old Japanese striker failed to impress and has now signed a contract with Heracles.
Dat had je al kunnen merken aan hoe snel hij Feyenoord wil verlaten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:29 schreef cultheld het volgende:
Als Kalou werkelijk naar Benfica verkast, dan blijkt maar weer hoe graag hij Nederlander wil worden
Dat zou dan wel een mooi bijkomend voordeel zijn - als het bij Feyenoord ergens mis zit, dan is het op het niveau van directie en bestuur. Ik vrees maar al te zeer dat dit verhaal zeker een kern van waarheid bezit. Journalistiek gezien kan ik me niet voorstellen dat het AD dit geheel uit de duim zegt en aangezien Feyenoord beweert dat het verhaal totale onzin is. 1 van de 2 partijen staat vreselijk te liegen, niet een beetje, maar enorm. En wie zou er het meest belang hebben bij die leugens?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:08 schreef RedGuy het volgende:
Als dit waar is, moeten Wotte en VdH zo snel mogelijk vertrekken, liegen tegen de supporters..
AD heeft al gezegd snel met bewijzen te komen:quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een mooi bijkomend voordeel zijn - als het bij Feyenoord ergens mis zit, dan is het op het niveau van directie en bestuur. Ik vrees maar al te zeer dat dit verhaal zeker een kern van waarheid bezit. Journalistiek gezien kan ik me niet voorstellen dat het AD dit geheel uit de duim zegt en aangezien Feyenoord beweert dat het verhaal totale onzin is. 1 van de 2 partijen staat vreselijk te liegen, niet een beetje, maar enorm. En wie zou er het meest belang hebben bij die leugens?
quote:7/8/2005 - AD komt maandag met meer informatie omtrent bericht over Kalou
(Gepost door RvN)
Chris Nijnatten van het Algemeen Dagblad bleef vanmiddag in een interview voor Langs de Lijn bij de inhoud van het artikel over Kalou dat zaterdag zoveel opschudding veroorzaakte. (Het is in het archief van de NOS na te beluisteren, in uitzending van 15 tot 16.00 uur) Maandag zal de krant met meer informatie komen. Hij zei er wel bij dat Kalou hier medewerking aan zal moeten verlenen en niet verwacht dat Kalou dat zal doen omdat Kalou eerder in een interview heeft laten weten naar PSV te willen. 'Feyenoord had het voornemen om hem te verkopen aan een investeringsmaatschappij en heeft dat inmiddels geconcretiseerd.' aldus Van Nijnatten. 'Ik denk dat wij momenteel goed materiaal aan het vergaren zijn om te bewijzen dat we gelijk hebben. We zouden het niet publiceren als we 100% ervan overtuigd zijn dat we gelijk hebben.'
Goed voor de afzet hequote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
AD heeft al gezegd snel met bewijzen te komen:
maargoed als t totaal uit de duim gezogen zou zijn dan zou dat op de termijn dodelijk zijn voor de afzetquote:
bij zn vriendinquote:
ze zijn toch nog niet getrouwd. Dat mag dan toch niet?quote:
nee dat is seks voor de wedstrijdquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn toch nog niet getrouwd. Dat mag dan toch niet?
tijdens weer wel?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee dat is seks voor de wedstrijd
En dan wordt 'ie vermoord door een Feyenoord-hooligan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
Gaat ie straks bij Benfica voetballen. Wordt ie geneutraliseerd tot portugees [daar doen ze niet zo moeilijk]. Schiet op het WK06 de winnende treffer tegen Nederland in de finale![]()
Nee hoor, want Feyenoord-hooligans kijken niet naar het Nederlands Elftal.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:03 schreef pekel het volgende:
[..]
En dan wordt 'ie vermoord door een Feyenoord-hooligan..
Nee, die houden helemaal niet van voetbal namelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, want Feyenoord-hooligans kijken niet naar het Nederlands Elftal.
Het bericht wat morgen in AD staat:quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AD heeft al gezegd snel met bewijzen te komen:
[..]
Jammer, ik was eerder.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
Hoe laat zou het op ad.nl staan?
OMFG. Zwaaien maar met je handen v.d Herik en de rest van Feyenoord.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het bericht wat morgen in AD staat:
Ook Kuyt verkocht aan investeerders
zeker omdat Linse het afgelopen maandag het al over zo'n groep had,ben benieuwd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef Suijk het volgende:
Nou, lekker is dat. Als ik dat vanavond zo hoorde, lijkt me er zeker een kern van waarheid in te zitten.
Het zou me echt niet verbazen als dit ook nog waar is. v/d Herik lijkt me nou niet echt de meest slimme man op Aarde.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:12 schreef RedGuy het volgende:
Ik geloof er niks van, het bestuur snapt toch ook wel dat je een onhoudbare situatie schept bij de supporters als je Kalou én Kuyt verkoopt.
Dan zoeken de Feyenoord hooligans VdH op, terwijl de rest van Nederland meedoet aan het belspelletje tijdens Nederland - Macedonië.
Nee, ik ga dan gewoon om 5 uur naar bed en sta om 1 uur op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Haal jij een nachtje door voor de primeur cultheld?
Heerlijk he, vakantie.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan gewoon om 5 uur naar bed en sta om 1 uur op.
Ik moet het ook allemaal zien, en als VdH morgen weer met een statement op feyenoord.nl komt begin ik toch echt te twijfelen aan het AD, er valt ook niks te vinden over dat investeringsbedrijf.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Maar als Fey Kuyt heeft verkocht zonder dat Dirk dat wist dan zijn de rapen gaar.
quote:
Denk je dat vdH morgen schrijft: mea culpa, het AD heeft gelijk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik moet het ook allemaal zien, en als VdH morgen weer met een statement op feyenoord.nl komt begin ik toch echt te twijfelen aan het AD, er valt ook niks te vinden over dat investeringsbedrijf.
Niet correct, Feyenoord moet ook tot een akkoord komen met eventuele clubs, anders krijgen ze een boete van 20 miljoen, als ik het goed begrijp..?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is het geniaal - het levert per direct 14 miljoen op, of ze nu verkocht worden of niet. Als Kalou en Kuijt nooit tot een akkoord komen waar die maatschappij achter staat, spelen ze gewoon nog twee jaar hier.
Jij studeert vast bedrijfseconomiequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is het geniaal - het levert per direct 14 miljoen op, of ze nu verkocht worden of niet. Als Kalou en Kuijt nooit tot een akkoord komen waar die maatschappij achter staat, spelen ze gewoon nog twee jaar hier.
k denk dat t wel wat ingewikkelder ligtquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |