En dan wordt 'ie vermoord door een Feyenoord-hooligan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
Gaat ie straks bij Benfica voetballen. Wordt ie geneutraliseerd tot portugees [daar doen ze niet zo moeilijk]. Schiet op het WK06 de winnende treffer tegen Nederland in de finale![]()
Nee hoor, want Feyenoord-hooligans kijken niet naar het Nederlands Elftal.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:03 schreef pekel het volgende:
[..]
En dan wordt 'ie vermoord door een Feyenoord-hooligan..
Nee, die houden helemaal niet van voetbal namelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, want Feyenoord-hooligans kijken niet naar het Nederlands Elftal.
Het bericht wat morgen in AD staat:quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AD heeft al gezegd snel met bewijzen te komen:
[..]
Jammer, ik was eerder.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
Hoe laat zou het op ad.nl staan?
OMFG. Zwaaien maar met je handen v.d Herik en de rest van Feyenoord.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het bericht wat morgen in AD staat:
Ook Kuyt verkocht aan investeerders
zeker omdat Linse het afgelopen maandag het al over zo'n groep had,ben benieuwd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef Suijk het volgende:
Nou, lekker is dat. Als ik dat vanavond zo hoorde, lijkt me er zeker een kern van waarheid in te zitten.
Het zou me echt niet verbazen als dit ook nog waar is. v/d Herik lijkt me nou niet echt de meest slimme man op Aarde.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:12 schreef RedGuy het volgende:
Ik geloof er niks van, het bestuur snapt toch ook wel dat je een onhoudbare situatie schept bij de supporters als je Kalou én Kuyt verkoopt.
Dan zoeken de Feyenoord hooligans VdH op, terwijl de rest van Nederland meedoet aan het belspelletje tijdens Nederland - Macedonië.
Nee, ik ga dan gewoon om 5 uur naar bed en sta om 1 uur op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Haal jij een nachtje door voor de primeur cultheld?
Heerlijk he, vakantie.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan gewoon om 5 uur naar bed en sta om 1 uur op.
Ik moet het ook allemaal zien, en als VdH morgen weer met een statement op feyenoord.nl komt begin ik toch echt te twijfelen aan het AD, er valt ook niks te vinden over dat investeringsbedrijf.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Maar als Fey Kuyt heeft verkocht zonder dat Dirk dat wist dan zijn de rapen gaar.
quote:
Denk je dat vdH morgen schrijft: mea culpa, het AD heeft gelijk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik moet het ook allemaal zien, en als VdH morgen weer met een statement op feyenoord.nl komt begin ik toch echt te twijfelen aan het AD, er valt ook niks te vinden over dat investeringsbedrijf.
Niet correct, Feyenoord moet ook tot een akkoord komen met eventuele clubs, anders krijgen ze een boete van 20 miljoen, als ik het goed begrijp..?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is het geniaal - het levert per direct 14 miljoen op, of ze nu verkocht worden of niet. Als Kalou en Kuijt nooit tot een akkoord komen waar die maatschappij achter staat, spelen ze gewoon nog twee jaar hier.
Jij studeert vast bedrijfseconomiequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is het geniaal - het levert per direct 14 miljoen op, of ze nu verkocht worden of niet. Als Kalou en Kuijt nooit tot een akkoord komen waar die maatschappij achter staat, spelen ze gewoon nog twee jaar hier.
k denk dat t wel wat ingewikkelder ligtquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |