abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29494770
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
Gaat ie straks bij Benfica voetballen. Wordt ie geneutraliseerd tot portugees [daar doen ze niet zo moeilijk]. Schiet op het WK06 de winnende treffer tegen Nederland in de finale
En dan wordt 'ie vermoord door een Feyenoord-hooligan. .
Hoi.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:04:32 #127
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29494800
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:03 schreef pekel het volgende:

[..]

En dan wordt 'ie vermoord door een Feyenoord-hooligan. .
Nee hoor, want Feyenoord-hooligans kijken niet naar het Nederlands Elftal.
The Most Incredible, Baby
pi_29494838
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Nee hoor, want Feyenoord-hooligans kijken niet naar het Nederlands Elftal.
Nee, die houden helemaal niet van voetbal namelijk
pi_29494844
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

AD heeft al gezegd snel met bewijzen te komen:
[..]
Het bericht wat morgen in AD staat:

Ook Kuyt verkocht aan investeerders
Door Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink

Behalve Salomon Kalou heeft Feyenoord in een en dezelfde transactie Dirk Kuyt verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.

Er is één verschil: de transferrechten van Kuyt zijn slechts voor 50 procent verkocht. Daarvoor ontvangt Feyenoord 5 miljoen euro. Dat blijkt uit documenten waarop deze krant beslag wist te leggen.

Gevoegd bij de 9 miljoen die voor Kalou wordt ontvangen, verdient de club nu 14 miljoen euro aan de overeenkomst. Later, als Kuyt is verkocht, komt daar nog een bedrag bij.

Voor Kuyt is nog geen club 'uitgezocht'. Zowel Kalou als Kuyt dient nog wel een handtekening te zetten. Doen ze dat niet, dan vervalt de afspraak. Beide spelers kunnen afzonderlijk beslissen wat ze doen.

Uit de documenten blijkt dat Feyenoord ook verdient aan de volgende transfer van Kalou. De investeerder wil de aanvaller stallen bij Benfica om hem na één of twee seizoenen voor een mega-bedrag door te verkopen. Van dat bedrag krijgt Feyenoord 10 procent, tot een maximum van 1,5 miljoen euro. Verder bepaalt de investeerder wanneer en naar welke club Kalou vertrekt.

Feyenoord moet daar contractueel aan meewerken. Dat is noodzakelijk, omdat de FIFA alleen verbintenissen tussen clubs goedkeurt. Komt Feyenoord zijn verplichtingen op dit punt niet na, is een boeteclausule ingebouwd van 20 miljoen euro. Ook mag de club het contract van Kalou zonder toestemming van het bedrijf tussentijds niet aanpassen.
sig verwijderd door FA
pi_29494853
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
Hoe laat zou het op ad.nl staan?
Jammer, ik was eerder.
sig verwijderd door FA
pi_29494900
Wauw - goed verhaal.

Ik weet wel hoe Feyenoord reageert: het verhaal blijkt uiteindelijk in grote lijnen waar te zijn maar Troost gooit het op die handtekening van Kalou - zolang hij niet getekend heeft, is hij niet verkocht.
pi_29494912
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het bericht wat morgen in AD staat:

Ook Kuyt verkocht aan investeerders
OMFG. Zwaaien maar met je handen v.d Herik en de rest van Feyenoord. .
Hoi.
pi_29494925
Nou, lekker is dat. Als ik dat vanavond zo hoorde, lijkt me er zeker een kern van waarheid in te zitten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:11:58 #134
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29494957
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef Suijk het volgende:
Nou, lekker is dat. Als ik dat vanavond zo hoorde, lijkt me er zeker een kern van waarheid in te zitten.
zeker omdat Linse het afgelopen maandag het al over zo'n groep had,ben benieuwd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:12:04 #135
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29494958
Ik geloof er niks van, het bestuur snapt toch ook wel dat je een onhoudbare situatie schept bij de supporters als je Kalou én Kuyt verkoopt.

Dan zoeken de Feyenoord hooligans VdH op, terwijl de rest van Nederland meedoet aan het belspelletje tijdens Nederland - Macedonië.
pi_29494986
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:12 schreef RedGuy het volgende:
Ik geloof er niks van, het bestuur snapt toch ook wel dat je een onhoudbare situatie schept bij de supporters als je Kalou én Kuyt verkoopt.

Dan zoeken de Feyenoord hooligans VdH op, terwijl de rest van Nederland meedoet aan het belspelletje tijdens Nederland - Macedonië.
Het zou me echt niet verbazen als dit ook nog waar is. v/d Herik lijkt me nou niet echt de meest slimme man op Aarde.
Hoi.
pi_29494997
Ga er maar vanuit dat het wel klopt RedGuy, ze zijn verkocht maar het betekent niet dat ze ook weggaan.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:15:33 #138
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29495042
Ik vind het een vage constructie, maar ik ga er wel vanuit dat Kuyt dit seizoen nog bij Feyenoord blijft.
pi_29495065
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Haal jij een nachtje door voor de primeur cultheld?
Nee, ik ga dan gewoon om 5 uur naar bed en sta om 1 uur op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29495066
Maar als Fey Kuyt heeft verkocht zonder dat Dirk dat wist dan zijn de rapen gaar.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:17:51 #141
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29495090
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, ik ga dan gewoon om 5 uur naar bed en sta om 1 uur op.
Heerlijk he, vakantie. .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 00:18:56 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29495114
als ze dit echt ook ngo eens achter de rug van Kalou hebben zitten bekokstoven en Kalou wil niet dan heeft Kalou ook nog eens een flinke stok om mee te slaan tijdens een eventuele rechtzaak
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:19:04 #143
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29495116
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Maar als Fey Kuyt heeft verkocht zonder dat Dirk dat wist dan zijn de rapen gaar.
Ik moet het ook allemaal zien, en als VdH morgen weer met een statement op feyenoord.nl komt begin ik toch echt te twijfelen aan het AD, er valt ook niks te vinden over dat investeringsbedrijf.
pi_29495118
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:17 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Heerlijk he, vakantie. .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29495140
Eigenlijk is het geniaal - het levert per direct 14 miljoen op, of ze nu verkocht worden of niet. Als Kalou en Kuijt nooit tot een akkoord komen waar die maatschappij achter staat, spelen ze gewoon nog twee jaar hier.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29495167
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ik moet het ook allemaal zien, en als VdH morgen weer met een statement op feyenoord.nl komt begin ik toch echt te twijfelen aan het AD, er valt ook niks te vinden over dat investeringsbedrijf.
Denk je dat vdH morgen schrijft: mea culpa, het AD heeft gelijk?
Dit blijft nog wel een tijdje rondzingen ben ik bang.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:21:01 #147
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29495168
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is het geniaal - het levert per direct 14 miljoen op, of ze nu verkocht worden of niet. Als Kalou en Kuijt nooit tot een akkoord komen waar die maatschappij achter staat, spelen ze gewoon nog twee jaar hier.
Niet correct, Feyenoord moet ook tot een akkoord komen met eventuele clubs, anders krijgen ze een boete van 20 miljoen, als ik het goed begrijp..?
pi_29495180
quote:
Jij studeert vast bedrijfseconomie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 00:21:45 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29495184
quote:
k denk dat t wel wat ingewikkelder ligt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29495188
Het AD komt hier om 5.00 als het goed is

* BliksemSchigt aan het werk is

Maar Kuijt ook verkocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')