Heb je er zoveel gequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik en Olaf?
Nee.. 1 down, nog een hoop to go
okayquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik en Olaf?
Nee.. 1 down, nog een hoop to go
gequote:
Ow?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
Statistisch gezien zou je denken: Vlarp & Wiz.
dat zou ie wel willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:10 schreef Ryan_R het volgende:
of excess all
hoi poeopiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:10 schreef Ryan_R het volgende:
of excess all
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:07 schreef creno het volgende:
[..]
okay
ryan_r valt af
creno valt af...Keizerpinguin !!!
ooow ben je tussen 24 augustus en 23 september jarigquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef creno het volgende:
ooow ben je tussen 24 augustus en 23 september jarig
Damn. Too late!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:17 schreef tech het volgende:
I'm happy for you guys!Save it for someone special
quote:
Nee ik meen het ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef creno het volgende:
[..]
grapjas, ik heb je wel zien lopen op roze maandag !
Ja jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed.. ik moet "vroeg" naar bed.. truste
wie wat waar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iz cool..
Damn nu die andere dude nog..
de nachtploeg is opgeheven, wat je nu ziet is de dagploeg die overuren maaktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:43 schreef XMN8R het volgende:
owja, ik moest meer posten....
*inklok*
Hoest met de nachtploeg dan?
O-o-o-opgeheven?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef creno het volgende:
de nachtploeg is opgeheven, wat je nu ziet is de dagploeg die overuren maakt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef creno het volgende:
[..]
de nachtploeg is opgeheven, wat je nu ziet is de dagploeg die overuren maakt
Waren er nog terroristische aanslagen geplanned voor vandaag? Ik begreep dat de Amsterdamse politie het nogal druk zou hebben, met de uitvaart van Duisenberg én de Gay Pride.quote:Nederland loopt van 15 augustus tot half september serieus gevaar doelwit te worden van terroristische aanslagen door Al-Qaeda. Het doel zou het openbaar vervoer in Amsterdam zijn.
Twee voor de prijs van één!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Waren er nog terroristische aanslagen geplanned voor vandaag? Ik begreep dat de Amsterdamse politie het nogal druk zou hebben, met de uitvaart van Duisenberg én de Gay Pride..
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
"Nee, het wordt slecht weer, dus ik ga niet"
"Oh, en ik heb ook andere dingen te doen vandaag"quote:
Ik zit vrijdag in een vliegtuig naar de USA en we vliegen op NY.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waren er nog terroristische aanslagen geplanned voor vandaag? Ik begreep dat de Amsterdamse politie het nogal druk zou hebben, met de uitvaart van Duisenberg én de Gay Pride..
Is je G_L wél te spotten, of zit die nu veilig bij jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, ik ga niet.. Maar dat zal je niks verbazen.
.
or a second chance to make a first impression...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit vrijdag in een vliegtuig naar de USA en we vliegen op NY.
Hmmz. Neh. Been there done that voor de terroristen, toch?
vast wel.. ze zullen wel op ons wachten, dus voor jou niks aan de handquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit vrijdag in een vliegtuig naar de USA en we vliegen op NY.
Hmmz. Neh. Been there done that voor de terroristen, toch?
You NEVER get a second chance to make a first impression!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
or a second chance to make a first impression...
Niks aan het handje dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:08 schreef Ang3l het volgende:
You NEVER get a second chance to make a first impression!![]()
wapperen mag, maar de handtas kan beter niet mee...quote:
right on dude!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Ang3l het volgende:
De handtas kan MAKKELIJK mee!
Ik ga naar New Orleans lief.... Bourbon Street? Mardi Grass? Southern Decadence Festival?
alsof het nog niet nat genoeg isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:33 schreef creno het volgende:
spontane ingeving van een vriendin: zwemmen in eindhoven
djeez! je kan toch wel IEHIETS ?!?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Nee als ik het goed geregeld had dan was ik er ook echt TIJDENS Mardi Grass of Southern Decadencemaar goed, Bourbon Street is altijd geil
Oeh! ik ga gelijk Ern (de boekingsmuts van TUI) effe bellen of er nog wat te switchen valt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ze noemen New Orleans niet voor niets The Big Easy
Mijn goeie-plannen-verzinnert!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, Big Apple... Big Easy.... What's in a name!
(doe ze gewoon allebei net als ons joh!)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Is ern short for ernie?
of ernestine of zo?
trouwens: ernestien? die hoort toch bij vergeetachtige jan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Is ern short for ernie?
of ernestine of zo?
Veilig bij mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is je G_L wél te spotten, of zit die nu veilig bij jou?
whehehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef Twoflower het volgende:
Hier regent het iig pijpestelen. Ergens hoop ik dat dat in A'dam ook zo is....![]()
Jammer....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef Twoflower het volgende:
Hier regent het iig pijpestelen. Ergens hoop ik dat dat in A'dam ook zo is....![]()
Ik heb best zin om naar The Hitchhiker's Guide te gaan, maar niet in Enschede. Is me te ver fietsenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:57 schreef Twoflower het volgende:
Iemand zin om vanavond in Enschede naar The Hitchhiker's Guide to the Galaxy te gaan?
Veenendaal is mij ook iets te ver weg eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:30 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik heb best zin om naar The Hitchhiker's Guide te gaan, maar niet in Enschede. Is me te ver fietsen.
Zullen we met zijn allen maar in Stroe gaan wonen dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Veenendaal is mij ook iets te ver weg eigenlijk.
Als je een paar weken wacht, dan woon ik in Amersfoort. Scheelt een hele hoop....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen maar in Stroe gaan wonen dan?
Omdat Twoflower jouw kant opkomt?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:01 schreef AnGabhar het volgende:
Omdat Twoflower jouw kant opkomt?
Woonde jij vroeger ook niet in Enschede? Dat schuift allemaal maar westwaarts op...
een soort carnaval dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:39 schreef wonderer het volgende:
Castlefest was leuk. Verkleden voor grote mensen
Maar met betere muziek.quote:
Van een ander forum over Zach Stark die van zijn ouders naar een anti-homokamp moet.quote:Ouders willen het beste voor hun kind. Als ze geloven dat het als homo niet gelukkig zal worden, zullen ze er toch alles aan doen om hem hetero te krijgen?
Wij zijn zo verlicht en slim en ruimdenkend dat we denken te weten dat homoseksualiteit geen enkele beperking hoeft te zijn. Zij niet. In plaats van meteen op de kast te springen (erop, niet erin) en die ouders voor rotte vis uitmaken, kun je je als verlicht, slim, ruimdenkend persoon ook eens proberen te verplaatsen in die ouders.
Homoseksualiteit is niet bij iedereen onveranderlijk aangeboren, weet je. Dat zie je wel aan al die (voornamelijk) biseksuele meiden die ineens opduiken omdat je daar de aandacht van jongens mee vangt. Dat zie je aan omgevingen waar alleen mannen voorkomen, zoals gevangenissen.
Aantrekkingskracht kun je niet uitschakelen, je kan niet leren iets lekker of niet lekker (aantrekkelijk, mooi, sexy etc) te vinden, maar je kunt WEL potentieel destructief (seksueel) gedrag veranderen.
Dus zeggen "is aangeboren, niks aan te doen, je leert er maar mee leven" is een beetje kort door de bocht. Mensen gaan voor honderdduizend dingen in therapie en minstens de helft daarvan is gerelateerd aan sex (ongezonde fetisjes, verslaving, nymfomanie etc), waarom zou een vorm van homoseksualiteit niet te "genezen" zijn? Als mensen werkelijk ongelukkig zijn met hun huidige leven, waarom zouden ze daar niks aan mogen doen? Moeten ze per se als homo door het leven gaan, omdat wij vinden dat daar niks mis mee is? Dan doen we exact hetzelfde als de homohaters die zeggen dat wij niet mogen leven zoals we dat willen, omdat het slecht/vies/zondig/onnatuurlijk/vul maar aan is.
Natuurlijk kan alleen de persoon zelf zijn leven op waarde schatten en ben ik het niet eens met Starks ouders die, hoewel bevoegd, zo'n ingrijpende keuze voor hun zoon maken. Uiteindelijk is homo zijn niet een garantie op een slecht en ongelukkig leven.
Wat is er?quote:
Het heeft maar twee keer heel even geregend: één keer hard, en één keer zachtjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef Twoflower het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef XMN8R het volgende:
Aantekeningenlijstje voor volgend jaar:eerder aankomen en een goed plekkie zoeken
fluitjes kopen
boten-route uit het hoofd leren (of een Amsterdammer meenemen
)
besluitvaardige reisleidster aanwijzen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef XMN8R het volgende:
Aantekeningenlijstje voor volgend jaar:
eerder aankomen en een goed plekkie zoeken
fluitjes kopen
boten-route uit het hoofd leren (of een Amsterdammer meenemen
)
besluitvaardige reisleidster aanwijzen
plaspauze inlassen
nachttreinschema óf een slaapplek regelen (sorry xman, je aanbod kwam net te laat
)
't Wasn't me!quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef XMN8R het volgende:
en toen zijn we (Wiz, Petre86, JP, Sabrine, Vlarp en ik) gelijk maar naar de RD-straat gelopen.
Nee... 't was niemand van Fokquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af![]()
Zijn er meer JP's in ons midden?
Je hebt stiekem het oude huis van Flo op de fotoquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef Vlarp het volgende:
De foto's
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2005
Denk dat er maar 10 of 15 themaboten waren.. is ook volgens mij altijd zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt stiekem het oude huis van Flo op de foto
Maar het ziet er wel gezellig uitAl had ik wel meer thema-boten of zo verwacht, en niet zoveel reclame-boten. Is dat altijd zo?
Jan-Peterquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was 't een Jan-Peter? Een Jan-Paul? Een Jean-Pierre? Een Juan Pedro? Ehm... ehm...
Pisang ambon?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:48 schreef DennisMoore het volgende:
*in één grote slok 50% van mijn dagelijkse behoefte aan groenten & fruit naar binnen werk*
Hoe is 't mogelijk...
Werkt dat ook?quote:
Nah, ik zie het al, niets gemist.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef Vlarp het volgende:
De foto's
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2005
Is het ook te drinken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Werkt dat ook?.
Nee, 't is Knorr Vie. "Van de reclame."
'k Zag het staan in de winkel, en was in een avontuurlijke bui.
Toch kijk je welquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, ik zie het al, niets gemist..
Dat weet ik niet meer zo goed. Het was zó snel voorbij...quote:
Appelmoes.. dat kan best. Zo ziet het er ook uit trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer zo goed. Het was zó snel voorbij...
Ik herinner me vaag een soort dikke vruchtensap. Beetje ehm... een slok sinaasappelsap met appelmoes erdoor, maar dan met banaan, pompoen en kiwi.
En dat dan voor 65 cent per flesje.
Mja, wat een idioot.quote:
quote:Kan volledig ontvangen doch beperkter verplaatsen (geen auto), voorkeur heeft Groningen (1) - Friesland (2) - Drente (3) - Kop van Overijsel (4) - Gelderland (5) - Utrecht (6) - Zuid Holland (7) Braband (8) - en verder alle plaatsen die makkelijk per spoor zijn te bereizen - uitgesloten is zijn Limburg (XXXX) - Noord Holland (XX) - Zeeland (XXXX). De nummers erachter vertegenwoordigd de mate van voorkeur, de XXX de mate van afkeuring
De verscheidenheid van de mens.quote:
Over een jaar of 20 zullen er vast ook wat mensen uit dit topic zo aan hun behoefte proberen te komen, wedden?quote:
Mjah, maar het is wel jammer dat zo'n man weer bijdraagt aan het ehm.. verkeerde beeld wat veel mensen van homo's hebben. Maar ja. Het hoort ook wel een beetje bij gay.nl, wat eigenlijk één groot verkeerd beeld is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
Vind het een beetje hypocriet dat sommigen op de kast zitten als iemand roepthomo's
maar dan zelf meteen hun oordeel klaar hebben bij zoiets. Laat die man lekker, jullie hoeven zijn halsband toch niet te dragen?
Ik zie het verband niet tussen een geaardheid en het op dergelijke wijze online zetten van je weirde voorkeuren?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
Vind het een beetje hypocriet dat sommigen op de kast zitten als iemand roepthomo's
maar dan zelf meteen hun oordeel klaar hebben bij zoiets. Laat die man lekker, jullie hoeven zijn halsband toch niet te dragen?
En in hoeverre is de voorkeur voor BDSM geen geaardheid? Is dat aangeleerd gedrag, of zit dat net als hetero- of homosexualiteit ingebakken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een geaardheid en het op dergelijke wijze online zetten van je weirde voorkeuren?.
Hij weet wel wat ie wil, dat moet je 'm nageven....
Hij zoekt een vrouw, toch? Of miste ik iets?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, maar het is wel jammer dat zo'n man weer bijdraagt aan het ehm.. verkeerde beeld wat veel mensen van homo's hebben. Maar ja. Het hoort ook wel een beetje bij gay.nl, wat eigenlijk één groot verkeerd beeld is..
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking, dus daarmee verlies je het recht om je mening te uiten over anderen met een sexuele afwijking?"quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
ik snap je punt maar hij zet zichzelf toch op i-net? zeker met een 'advertentie' zoals dit kan je dat wel verwachten..quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:23 schreef wonderer het volgende:
Ach nou ja. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen anderen zo makkelijk veroordelen.
Nee. Ik bedoel "schreeuwen dat iemand jouw manier van leven niet accepteert en dan zelf iets veroordelen op dezelfde gronden".quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking, dus daarmee verlies je het recht om je mening te uiten over anderen met een sexuele afwijking?".
Hij zoek een seks-slavin, een object.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:24 schreef wonderer het volgende:
Hij zoekt een vrouw, toch? Of miste ik iets?
Dus als jij midden op straat je vriendje een kus geeft, mogen mensen je ook uitschelden voor vieze flikker? Je doet het immers midden op straat, iedereen kan het zien, en een zoen kan al snel als provocerend worden opgevat.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:55 schreef Prego het volgende:
[..]
ik snap je punt maar hij zet zichzelf toch op i-net? zeker met een 'advertentie' zoals dit kan je dat wel verwachten..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij zoek een seks-slavin, een object.
Nergens heeft ie het over iets dat in de buurt komt van 'liefde'...
quote:Niet alleen voor de BDSM maar ook zal je mijn vriendin zijn als zijnde huisje boompje beestje en wie weet nog veel meer, ik hou dat altijd open, mits men maar eerlijk betrouwbaar en vooral oprecht is, dit alles minimaal op LAT_basis.
Ja, maar je moet wel alles een beetje in de juiste context zien. Iemand zoekt een sex-slavin voor vastbind spelletjes. Prima, als-ie dat kenbaar maakt op een site voor mensen die daar van houden. Als je dezelfde voorkeur duidelijk maakt in de Albert Heijn, dan is het al wat minder, omdat je het als onnodig provocerend wordt ervaren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus als jij midden op straat je vriendje een kus geeft, mogen mensen je ook uitschelden voor vieze flikker? Je doet het immers midden op straat, iedereen kan het zien, en een zoen kan al snel als provocerend worden opgevat.
Ik wil niet zeggen dat je er geen mening over mag hebben, BDSM is ook helemaal mijn ding en dat iemand geil wordt van pis drinken snap ik al helemaal niet, maar leven en laten leven werkt IMO toch het beste![]()
Dat heb je mij ook niet zien posten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:59 schreef wonderer het volgende:
Kijk, dat is al een stuk genuanceerder dan ""
Ik spreek hier niemand persoonlijk aan, het was een "druppel".quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan heb je mij ook niet zien posten..
Heb je toevallig "De Zonnewijzer" van Maarten 't Hart wel eens gelezen?
Heh, had ik net hier 'n discussie over met een of ander agressief gastjequote:Op zondag 7 augustus 2005 15:23 schreef wonderer het volgende:
Ach nou ja. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen anderen zo makkelijk veroordelen.
En wat was de uitkomst?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, had ik net hier 'n discussie over met een of ander agressief gastje
't Is ook een afwijking, maar ja, in het land der blinden heeft eenoog ook een afwijkingquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking,
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mannetje toch.....
lief kijk *aai aai*
ok je vroeg er om dan pak ik mijn pompons wel weer en doeeen leuk dansje voor je!quote:
Inderdaad beetje vaag... Mja, ach... ik weet zelf niet eens wat ik van de gay pride moet denken, laat staan dat ik het kan verdedigen of aanvallenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Lees maar, was geen land mee te bezeilen....
Nu ja, echt niet altijd hoor, ik heb wel ferme discussies gehad waarbij de een of de ander toch overtuigd werd van de ander z'n mening, of dat er concensus bereikt werd. 't Is niet onmogelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:04 schreef wonderer het volgende:
'k Heb wel geleerd dat zulke discussies nutteloos zijn.
quote:maar wel leuk op z'n tijd
Zeg ik ook altijdquote:
Yow, veel plezier!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een weekje naar London, ik zie jullie volgende week weer!
Ik hoop dat ik wel kan slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd
En als ik het dan ook daadwerkelijk doe kan ik niet slapen
heb ik um gezien? ( wastie in de powerzone?)quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:35 schreef keizerpinguin het volgende:
ja mijn one night stand van 2 jaar geleden en damn wat is hij nog steeds leuk!!! dat was gelukkig wederzijds!!![]()
ja was in de powerzone ja.....quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb ik um gezien? ( wastie in de powerzone?)hoi trouwens
ik ookquote:
Ruben Nicolai is zowiezo leuk: met of zonder lama'squote:Op zondag 7 augustus 2005 23:14 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond. Rare dag vandaag... Maar goed. Wel leuk gebowld met een stel vrienden en uit eten geweest...
Lama's zijn trouwens een stuk leuker alsRuben Nicolai
meedoet...
Wat hij zegt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ruben Nicolai is zowiezo leuk: met of zonder lama's.
Nee...die komt uit een andere film, maar is toch wel 1 van de beste filmquotes ever.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:38 schreef Sunjammer het volgende:
I love the smell of napalm in the morning?
Tja...doe je zelf.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Mijn vakantie was vanochtend voorbij zeg maar
Hai Sunjammer..quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind he.@ Xman
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ken een hele leuke ex-irc'er die in Z. gaat wonen..
??quote:
Hoe oud was jij ook al weer?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, dat extravagante valt ook nog wel mee... Het zijn gewoon erg veel 'foute dertigers', om het zo maar even te noemen. En ouder ook nog. Met homo-hoofden.
Let op het bijvoeglijk naamwoord.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe oud was jij ook al weer?.
Je hebt een babyfacequote:Op maandag 8 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben nog kei jong. Dat zegt iedereen steeds. Goh, G_E, wat ben jij nog jong..
ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee
Je hebt toch een vriendje?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft er iemand nog een scharrel overgehouden aan het weekend over gehouden en zo ja zou diegene zijn scharrel aan mij uit willen lenen?
Zullen we dan gezellig er samen niet zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:00 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben er nog steeds niet.
Dat je het ff weet.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben nog kei jong. Dat zegt iedereen steeds. Goh, G_E, wat ben jij nog jong..
Ach, je mist hier toch niets, wat maakt het uit.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:53 schreef Waxxer het volgende:
Oke....
[...]
Dus nu moet ik steeds naar school kachelen om mijn artikelen door te sturen. En nu zit ik he-le-maal alleen in het schoolgebouw, met alleen onderhoudsmensen en schoonmakers en adinistraormensen
Fok was doodquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Er is trouwens niet veel gepost in de tussentijd. Is het zo saai aan het worden hier?.
Is dat je scharrel?quote:
Was het maar waarquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat je scharrel?
Ok, kan ermee door...stuur maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |