Het heeft maar twee keer heel even geregend: één keer hard, en één keer zachtjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef Twoflower het volgende:
Hier regent het iig pijpestelen. Ergens hoop ik dat dat in A'dam ook zo is....![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef XMN8R het volgende:
Aantekeningenlijstje voor volgend jaar:eerder aankomen en een goed plekkie zoeken
fluitjes kopen
boten-route uit het hoofd leren (of een Amsterdammer meenemen
)
besluitvaardige reisleidster aanwijzen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef XMN8R het volgende:
Aantekeningenlijstje voor volgend jaar:
eerder aankomen en een goed plekkie zoeken
fluitjes kopen
boten-route uit het hoofd leren (of een Amsterdammer meenemen
)
besluitvaardige reisleidster aanwijzen
plaspauze inlassen
nachttreinschema óf een slaapplek regelen (sorry xman, je aanbod kwam net te laat
)
't Wasn't me!quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef XMN8R het volgende:
en toen zijn we (Wiz, Petre86, JP, Sabrine, Vlarp en ik) gelijk maar naar de RD-straat gelopen.
Nee... 't was niemand van Fokquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af![]()
Zijn er meer JP's in ons midden?
Je hebt stiekem het oude huis van Flo op de fotoquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef Vlarp het volgende:
De foto's
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2005
Denk dat er maar 10 of 15 themaboten waren.. is ook volgens mij altijd zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt stiekem het oude huis van Flo op de foto
Maar het ziet er wel gezellig uitAl had ik wel meer thema-boten of zo verwacht, en niet zoveel reclame-boten. Is dat altijd zo?
Jan-Peterquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was 't een Jan-Peter? Een Jan-Paul? Een Jean-Pierre? Een Juan Pedro? Ehm... ehm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |