Nu ja, echt niet altijd hoor, ik heb wel ferme discussies gehad waarbij de een of de ander toch overtuigd werd van de ander z'n mening, of dat er concensus bereikt werd. 't Is niet onmogelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:04 schreef wonderer het volgende:
'k Heb wel geleerd dat zulke discussies nutteloos zijn.
quote:maar wel leuk op z'n tijd
Zeg ik ook altijdquote:
Yow, veel plezier!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een weekje naar London, ik zie jullie volgende week weer!
Ik hoop dat ik wel kan slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd
En als ik het dan ook daadwerkelijk doe kan ik niet slapen
heb ik um gezien? ( wastie in de powerzone?)quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:35 schreef keizerpinguin het volgende:
ja mijn one night stand van 2 jaar geleden en damn wat is hij nog steeds leuk!!! dat was gelukkig wederzijds!!![]()
ja was in de powerzone ja.....quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb ik um gezien? ( wastie in de powerzone?)hoi trouwens
ik ookquote:
Ruben Nicolai is zowiezo leuk: met of zonder lama'squote:Op zondag 7 augustus 2005 23:14 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond. Rare dag vandaag... Maar goed. Wel leuk gebowld met een stel vrienden en uit eten geweest...
Lama's zijn trouwens een stuk leuker alsRuben Nicolai
meedoet...
Wat hij zegt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ruben Nicolai is zowiezo leuk: met of zonder lama's.
Nee...die komt uit een andere film, maar is toch wel 1 van de beste filmquotes ever.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:38 schreef Sunjammer het volgende:
I love the smell of napalm in the morning?
Tja...doe je zelf.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Mijn vakantie was vanochtend voorbij zeg maar
Hai Sunjammer..quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind he.@ Xman
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ken een hele leuke ex-irc'er die in Z. gaat wonen..
??quote:
Hoe oud was jij ook al weer?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, dat extravagante valt ook nog wel mee... Het zijn gewoon erg veel 'foute dertigers', om het zo maar even te noemen. En ouder ook nog. Met homo-hoofden.
Let op het bijvoeglijk naamwoord.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe oud was jij ook al weer?.
Je hebt een babyfacequote:Op maandag 8 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben nog kei jong. Dat zegt iedereen steeds. Goh, G_E, wat ben jij nog jong..
ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee
Je hebt toch een vriendje?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft er iemand nog een scharrel overgehouden aan het weekend over gehouden en zo ja zou diegene zijn scharrel aan mij uit willen lenen?
Zullen we dan gezellig er samen niet zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:00 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben er nog steeds niet.
Dat je het ff weet.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben nog kei jong. Dat zegt iedereen steeds. Goh, G_E, wat ben jij nog jong..
Ach, je mist hier toch niets, wat maakt het uit.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:53 schreef Waxxer het volgende:
Oke....
[...]
Dus nu moet ik steeds naar school kachelen om mijn artikelen door te sturen. En nu zit ik he-le-maal alleen in het schoolgebouw, met alleen onderhoudsmensen en schoonmakers en adinistraormensen
Fok was doodquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Er is trouwens niet veel gepost in de tussentijd. Is het zo saai aan het worden hier?.
Is dat je scharrel?quote:
Was het maar waarquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat je scharrel?
Ok, kan ermee door...stuur maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |