Pisang ambon?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:48 schreef DennisMoore het volgende:
*in één grote slok 50% van mijn dagelijkse behoefte aan groenten & fruit naar binnen werk*
Hoe is 't mogelijk...
Werkt dat ook?quote:
Nah, ik zie het al, niets gemist.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef Vlarp het volgende:
De foto's
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2005
Is het ook te drinken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Werkt dat ook?.
Nee, 't is Knorr Vie. "Van de reclame."
'k Zag het staan in de winkel, en was in een avontuurlijke bui.
Toch kijk je welquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, ik zie het al, niets gemist..
Dat weet ik niet meer zo goed. Het was zó snel voorbij...quote:
Appelmoes.. dat kan best. Zo ziet het er ook uit trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer zo goed. Het was zó snel voorbij...
Ik herinner me vaag een soort dikke vruchtensap. Beetje ehm... een slok sinaasappelsap met appelmoes erdoor, maar dan met banaan, pompoen en kiwi.
En dat dan voor 65 cent per flesje.
Mja, wat een idioot.quote:
quote:Kan volledig ontvangen doch beperkter verplaatsen (geen auto), voorkeur heeft Groningen (1) - Friesland (2) - Drente (3) - Kop van Overijsel (4) - Gelderland (5) - Utrecht (6) - Zuid Holland (7) Braband (8) - en verder alle plaatsen die makkelijk per spoor zijn te bereizen - uitgesloten is zijn Limburg (XXXX) - Noord Holland (XX) - Zeeland (XXXX). De nummers erachter vertegenwoordigd de mate van voorkeur, de XXX de mate van afkeuring
De verscheidenheid van de mens.quote:
Over een jaar of 20 zullen er vast ook wat mensen uit dit topic zo aan hun behoefte proberen te komen, wedden?quote:
Mjah, maar het is wel jammer dat zo'n man weer bijdraagt aan het ehm.. verkeerde beeld wat veel mensen van homo's hebben. Maar ja. Het hoort ook wel een beetje bij gay.nl, wat eigenlijk één groot verkeerd beeld is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
Vind het een beetje hypocriet dat sommigen op de kast zitten als iemand roepthomo's
maar dan zelf meteen hun oordeel klaar hebben bij zoiets. Laat die man lekker, jullie hoeven zijn halsband toch niet te dragen?
Ik zie het verband niet tussen een geaardheid en het op dergelijke wijze online zetten van je weirde voorkeuren?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
Vind het een beetje hypocriet dat sommigen op de kast zitten als iemand roepthomo's
maar dan zelf meteen hun oordeel klaar hebben bij zoiets. Laat die man lekker, jullie hoeven zijn halsband toch niet te dragen?
En in hoeverre is de voorkeur voor BDSM geen geaardheid? Is dat aangeleerd gedrag, of zit dat net als hetero- of homosexualiteit ingebakken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een geaardheid en het op dergelijke wijze online zetten van je weirde voorkeuren?.
Hij weet wel wat ie wil, dat moet je 'm nageven....
Hij zoekt een vrouw, toch? Of miste ik iets?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, maar het is wel jammer dat zo'n man weer bijdraagt aan het ehm.. verkeerde beeld wat veel mensen van homo's hebben. Maar ja. Het hoort ook wel een beetje bij gay.nl, wat eigenlijk één groot verkeerd beeld is..
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking, dus daarmee verlies je het recht om je mening te uiten over anderen met een sexuele afwijking?"quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
ik snap je punt maar hij zet zichzelf toch op i-net? zeker met een 'advertentie' zoals dit kan je dat wel verwachten..quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:23 schreef wonderer het volgende:
Ach nou ja. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen anderen zo makkelijk veroordelen.
Nee. Ik bedoel "schreeuwen dat iemand jouw manier van leven niet accepteert en dan zelf iets veroordelen op dezelfde gronden".quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking, dus daarmee verlies je het recht om je mening te uiten over anderen met een sexuele afwijking?".
Hij zoek een seks-slavin, een object.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:24 schreef wonderer het volgende:
Hij zoekt een vrouw, toch? Of miste ik iets?
Dus als jij midden op straat je vriendje een kus geeft, mogen mensen je ook uitschelden voor vieze flikker? Je doet het immers midden op straat, iedereen kan het zien, en een zoen kan al snel als provocerend worden opgevat.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:55 schreef Prego het volgende:
[..]
ik snap je punt maar hij zet zichzelf toch op i-net? zeker met een 'advertentie' zoals dit kan je dat wel verwachten..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij zoek een seks-slavin, een object.
Nergens heeft ie het over iets dat in de buurt komt van 'liefde'...
quote:Niet alleen voor de BDSM maar ook zal je mijn vriendin zijn als zijnde huisje boompje beestje en wie weet nog veel meer, ik hou dat altijd open, mits men maar eerlijk betrouwbaar en vooral oprecht is, dit alles minimaal op LAT_basis.
Ja, maar je moet wel alles een beetje in de juiste context zien. Iemand zoekt een sex-slavin voor vastbind spelletjes. Prima, als-ie dat kenbaar maakt op een site voor mensen die daar van houden. Als je dezelfde voorkeur duidelijk maakt in de Albert Heijn, dan is het al wat minder, omdat je het als onnodig provocerend wordt ervaren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus als jij midden op straat je vriendje een kus geeft, mogen mensen je ook uitschelden voor vieze flikker? Je doet het immers midden op straat, iedereen kan het zien, en een zoen kan al snel als provocerend worden opgevat.
Ik wil niet zeggen dat je er geen mening over mag hebben, BDSM is ook helemaal mijn ding en dat iemand geil wordt van pis drinken snap ik al helemaal niet, maar leven en laten leven werkt IMO toch het beste![]()
Dat heb je mij ook niet zien posten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:59 schreef wonderer het volgende:
Kijk, dat is al een stuk genuanceerder dan ""
Ik spreek hier niemand persoonlijk aan, het was een "druppel".quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan heb je mij ook niet zien posten..
Heb je toevallig "De Zonnewijzer" van Maarten 't Hart wel eens gelezen?
Heh, had ik net hier 'n discussie over met een of ander agressief gastjequote:Op zondag 7 augustus 2005 15:23 schreef wonderer het volgende:
Ach nou ja. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen anderen zo makkelijk veroordelen.
En wat was de uitkomst?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, had ik net hier 'n discussie over met een of ander agressief gastje
't Is ook een afwijking, maar ja, in het land der blinden heeft eenoog ook een afwijkingquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking,
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mannetje toch.....
lief kijk *aai aai*
ok je vroeg er om dan pak ik mijn pompons wel weer en doeeen leuk dansje voor je!quote:
Inderdaad beetje vaag... Mja, ach... ik weet zelf niet eens wat ik van de gay pride moet denken, laat staan dat ik het kan verdedigen of aanvallenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Lees maar, was geen land mee te bezeilen....
Nu ja, echt niet altijd hoor, ik heb wel ferme discussies gehad waarbij de een of de ander toch overtuigd werd van de ander z'n mening, of dat er concensus bereikt werd. 't Is niet onmogelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:04 schreef wonderer het volgende:
'k Heb wel geleerd dat zulke discussies nutteloos zijn.
quote:maar wel leuk op z'n tijd
Zeg ik ook altijdquote:
Yow, veel plezier!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een weekje naar London, ik zie jullie volgende week weer!
Ik hoop dat ik wel kan slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd
En als ik het dan ook daadwerkelijk doe kan ik niet slapen
heb ik um gezien? ( wastie in de powerzone?)quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:35 schreef keizerpinguin het volgende:
ja mijn one night stand van 2 jaar geleden en damn wat is hij nog steeds leuk!!! dat was gelukkig wederzijds!!![]()
ja was in de powerzone ja.....quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb ik um gezien? ( wastie in de powerzone?)hoi trouwens
ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |