Pisang ambon?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:48 schreef DennisMoore het volgende:
*in één grote slok 50% van mijn dagelijkse behoefte aan groenten & fruit naar binnen werk*
Hoe is 't mogelijk...
Werkt dat ook?quote:
Nah, ik zie het al, niets gemist.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef Vlarp het volgende:
De foto's
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2005
Is het ook te drinken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Werkt dat ook?.
Nee, 't is Knorr Vie. "Van de reclame."
'k Zag het staan in de winkel, en was in een avontuurlijke bui.
Toch kijk je welquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, ik zie het al, niets gemist..
Dat weet ik niet meer zo goed. Het was zó snel voorbij...quote:
Appelmoes.. dat kan best. Zo ziet het er ook uit trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer zo goed. Het was zó snel voorbij...
Ik herinner me vaag een soort dikke vruchtensap. Beetje ehm... een slok sinaasappelsap met appelmoes erdoor, maar dan met banaan, pompoen en kiwi.
En dat dan voor 65 cent per flesje.
Mja, wat een idioot.quote:
quote:Kan volledig ontvangen doch beperkter verplaatsen (geen auto), voorkeur heeft Groningen (1) - Friesland (2) - Drente (3) - Kop van Overijsel (4) - Gelderland (5) - Utrecht (6) - Zuid Holland (7) Braband (8) - en verder alle plaatsen die makkelijk per spoor zijn te bereizen - uitgesloten is zijn Limburg (XXXX) - Noord Holland (XX) - Zeeland (XXXX). De nummers erachter vertegenwoordigd de mate van voorkeur, de XXX de mate van afkeuring
De verscheidenheid van de mens.quote:
Over een jaar of 20 zullen er vast ook wat mensen uit dit topic zo aan hun behoefte proberen te komen, wedden?quote:
Mjah, maar het is wel jammer dat zo'n man weer bijdraagt aan het ehm.. verkeerde beeld wat veel mensen van homo's hebben. Maar ja. Het hoort ook wel een beetje bij gay.nl, wat eigenlijk één groot verkeerd beeld is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
Vind het een beetje hypocriet dat sommigen op de kast zitten als iemand roepthomo's
maar dan zelf meteen hun oordeel klaar hebben bij zoiets. Laat die man lekker, jullie hoeven zijn halsband toch niet te dragen?
Ik zie het verband niet tussen een geaardheid en het op dergelijke wijze online zetten van je weirde voorkeuren?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
Vind het een beetje hypocriet dat sommigen op de kast zitten als iemand roepthomo's
maar dan zelf meteen hun oordeel klaar hebben bij zoiets. Laat die man lekker, jullie hoeven zijn halsband toch niet te dragen?
En in hoeverre is de voorkeur voor BDSM geen geaardheid? Is dat aangeleerd gedrag, of zit dat net als hetero- of homosexualiteit ingebakken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een geaardheid en het op dergelijke wijze online zetten van je weirde voorkeuren?.
Hij weet wel wat ie wil, dat moet je 'm nageven....
Hij zoekt een vrouw, toch? Of miste ik iets?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, maar het is wel jammer dat zo'n man weer bijdraagt aan het ehm.. verkeerde beeld wat veel mensen van homo's hebben. Maar ja. Het hoort ook wel een beetje bij gay.nl, wat eigenlijk één groot verkeerd beeld is..
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking, dus daarmee verlies je het recht om je mening te uiten over anderen met een sexuele afwijking?"quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef wonderer het volgende:
ik snap je punt maar hij zet zichzelf toch op i-net? zeker met een 'advertentie' zoals dit kan je dat wel verwachten..quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:23 schreef wonderer het volgende:
Ach nou ja. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen anderen zo makkelijk veroordelen.
Nee. Ik bedoel "schreeuwen dat iemand jouw manier van leven niet accepteert en dan zelf iets veroordelen op dezelfde gronden".quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Bedoel je eigenlijk te zeggen "homo = afwijking, dus daarmee verlies je het recht om je mening te uiten over anderen met een sexuele afwijking?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |