En toch is het zo. Als jij bijvoorbeeld Mathijsen heet en dat staat ook op je paspoort, maar je geeft per ongeluk Mathijssen door aan het reisbureau, dan kun je het schudden op het vliegveld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat is nog wel het allerzwakste argument wat ik tot nu toe gehoord heb. Zeker als het om een Y of een IJ gaat.
Volgens mij heet hij in het echt Kuijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schitterend. Het AD is geflest door iemand en Chris en de zijnen kunnen het schudden.
Namen mogen nooit verkeerd worden geschreven in een contract.
Dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heet hij in het echt Kuijt.
Maakt het alleen maar leuker.quote:
Had ik laatst nog... op Schiphol was het een probleem... in Mexico kon het aan hun reet roesten..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch is het zo. Als jij bijvoorbeeld Mathijsen heet en dat staat ook op je paspoort, maar je geeft per ongeluk Mathijssen door aan het reisbureau, dan kun je het schudden op het vliegveld.
In Turkije kom je het land niet in wanneer je zo'n fout hebt gemaaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Had ik laatst nog... op Schiphol was het een probleem... in Mexico kon het aan hun reet roesten..
Dat staat op zijn shirt, tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:16 schreef Dorus_ het volgende:
Ik weet t ook niet hoor, maar bij Feyenoord.nl noemen ze m Kuyt...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:18 schreef WaStEd het volgende:
en volgens de VI is het Kuijt
Ja, maar op dat contract staat Kuijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:27 schreef Dorus_ het volgende:
Achter op z'n oranje shirt staat Kuyt...
Waarvan worden ze beschuldigd danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Zegt voorlopig nog maar 1 (in beschuldiging gestelde) partij...
Ik weet dat het laat is maar Feyenoord een "in beschuldiging gestelde partij"? Dacht het niet...quote:
Is het ook niet zo dat de persoon die wordt genoemd als tweede partij binnen het contract moet tekenen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:27 schreef snabbi het volgende:
Hmm bij de rechtbank doen ze niet zo heel moeilijk over een y of ij hoor. Wat mij meer opvalt is dat de geboortedata niet vermeld staan. Het is zeer goed mogelijk dat er meerdere mensen met deze naam rondlopen en daarom worden in officiele documenten meestal achter de naam direct de geb. datum neer gezet. (Dit moet dus in het gedeelte van Between en niet daar onder pas). Overigens wordt er ook nog een stijlfout gemaakt door te schrijven "born date, in country" geen komma of geen land) Stijlfouten worden echter ook niet zo nauw genomen door rechters.
Wat mij ten tweede opvalt is dat ze beide in hetzelfde contract genoemd worden.en als 1 partij. Ik ben geen jurist maar ik heb wel 4 jaar bij een deurwaarder gewerkt en dit soort constructies ben ik niet tegengekomen. Het is ook zeer onlogisch omdat wanneer bijvoorbeeld 1 van beide niet zou willen tekenen zou het contract voor de ander al nutteloos zijn.
Ten derde valt mij op dat voor bijvoorbeeld Jorien van den Herik geen functievermelding staat. Normaal wanneer je een persoon iets laat ondertekenen dan zet je er in
"Jorien van den Herik, als gevolmatigd lid van de raad van commensarissen, namens de Sportclub Feyenoord Rotterdam" of iets als:
1. Sportclub Feyenoord Rotterdam ...
2 Jorien van den Herik, als gevolmatigd lid sub 1.....
Daarom staat er "on behalf" (denk ik). Dat zou in theorie nog wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef Dorus_ het volgende:
Ik bedoel, van den Herik zijn naam staat er bovenaan op, maar de handtekening is niet van hem. Is het contract dan wel rechtsgelding? Willem Scholten zet zijn handtekening maar wordt verder nergens genoemd in het contract, klopt volgens mij ook niet...
Ach, iedereen die AZ als titelkandidaat zietheeft een klap van de molenweik gehad, die worden braaf zesde of zevende dit jaar zonder te overtuigen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, en Feyenoord niet dan?
Bovendien betwijfeld hij, overigens net als ik, of AZ wel zo'n serieuze titelkandidaat is zoals velen verwachten.
Waarom denkt toch iedereen dat? Omdat AZ ook een keer 1 seizoen lekker heeft gedraait? Ik verwacht juist dat AZ één van de tegenvallers dit jaar gaat worden.
Oh ja, en Feyenoord gaat verrassen! (Hiermee wil ik niet suggereren dat Feyenoord kampioen wordt want dat gaat een dubbeltje op z'n kant worden voor alle drie de topclubs, ik denk dat één van de drie kampioen wordt met een minieme voorsprong op het einde van het seizoen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |