Haha, tuurlijk geeft hij Feyenoord gelijk, hij zal PSV volgend jaar wel als concurrent zien voor de titelquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou wel erg ver gaan.
Tja en het AD, tis wel te begrijpen, als je zo'n document in handen krijg is dat scoren, en dan ga je geen navraag doen bij Feyenoord natuurlijk.
Ik lees hier de naam van Janssen weer, komop zeg, wel een aardige voetballer, maar echt niet de speler waar ik op zit te wachten, ook vrij regelmatig geblesseerd.
Trouwens gisteren iemand Studio Voetbal gezien, met van gaal? Hij gaf Feyenoord groot gelijk dat ze Kalou niet verkopen aan de boeren.
Ah, en Feyenoord niet dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef The_M het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk geeft hij Feyenoord gelijk, hij zal PSV volgend jaar wel als concurrent zien voor de titel![]()
Valse aangifte is volgens mij strafbaar, denk je dat Feyenoord de wet gaat overtreden om het legioen rustig te houdenquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:59 schreef The_M het volgende:
Even voor de goede orde: Feyenoord zegt dat die handtekeningen vals zijn, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk vals zijn. Het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat ze dit zeggen om het legioen rustig te houden. Want bewijs in een rechtzaak maar eens wie die handtekening heeft gezet. En al helemaal als Kalou en Kuijt hebben gezegd dat ze hier niet van gediend zijn is het natuurlijk het beste om net te doen alsof ze niet zelf die handtekeningen hebben gezet. Ik hoop het niet voor jullie en voor het nederlandse voetbal, maar juich niet te vroeg.....
PS: de zaakwaarnemer van Kalou had toch 2 weken geleden al gezegd dat hij van Feyenoord met Benfica mocht gaan praten over Kalou, dus waar kwam dat dan vandaan?
100% met je eens. Wat gebeurt er hier in nederland met het voetbal! WATSKEBURT!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:15 schreef The_M het volgende:
[..]
Dat is toch juist de perfecte dekmantel tegenover het legioen? En het is toch niet te bewijzen van wie die handtekeningen zijn. Maar 1 ding voorop: ik hoop ook dat het niet waar is, want dadelijk krijgt het nederlandse voetbal net zo'n crimineel aanzicht als het italiaanse voetbal en daar zit niemand op te wachten.![]()
De wet wordt meer overtreden dan dat de voetballerij er zich er aan houdt: spelers die onder tafel betaald worden, beprekingen met spelers die bij een andere club onder contract staan, etc. etc. Maar "Voetbal" is zo machtig in de wereld dat de clubs vaak tot het alleruiterste kunnen gaan voordat ze echt in de problemen komen. Als Feyenoord van te voren in kan zien dat deze zaak hen niet veel schade kan brengen door gebrek aan bewijs ofzo, maar ze kunnen het legioen ermee stil krijgen kan ik me indenken dat Feyenoord het hard speelt om het legioen rustig te houden. Maar nogmaals, ik hoop dat Feyenoord gelijk heeft, dat is het beste voor iedereenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valse aangifte is volgens mij strafbaar, denk je dat Feyenoord de wet gaat overtreden om het legioen rustig te houden?
En het Ad zegt ook al niet zeker te weten of het document wel echt isquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:59 schreef The_M het volgende:
Even voor de goede orde: Feyenoord zegt dat die handtekeningen vals zijn, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk vals zijn.
Want als dit bekend zou worden is zo'n deal minder aantrekkelijk dan wanneer het niet bekend is? Als ze zo bang zouden zijn van het legioen zouden ze zo'n overeenkomst al helemaal niet sluiten. Againquote:Het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat ze dit zeggen om het legioen rustig te houden.
Ooit aan gedacht dat zo'n investeringmaatschappij juist met een aanbieding komt als ze weten dat er kapers op de kust zijn die voor Feyenoord wel acceptabel zijn?quote:[knip geblaat]
PS: de zaakwaarnemer van Kalou had toch 2 weken geleden al gezegd dat hij van Feyenoord met Benfica mocht gaan praten over Kalou, dus waar kwam dat dan vandaan?
Wat kan uberhaupt het voordeel zijn van zo'n constructie dat na bekend worden van de constructie niet meer geldt en wat er voor wel gold. Wanneer ze werkelijk zo'n contract tekenen bekennen ze wel met de mededeling, we kunnen nu nog bieden op andere spelers, waar dit anders niet meer was gelukt. Dus het is gewoon onzin, kan de prullenbak in en we kunnen ons richten op komend weekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:03 schreef The_M het volgende:
[..]
De wet wordt meer overtreden dan dat de voetballerij er zich er aan houdt: spelers die onder tafel betaald worden, beprekingen met spelers die bij een andere club onder contract staan, etc. etc. Maar "Voetbal" is zo machtig in de wereld dat de clubs vaak tot het alleruiterste kunnen gaan voordat ze echt in de problemen komen. Als Feyenoord van te voren in kan zien dat deze zaak hen niet veel schade kan brengen door gebrek aan bewijs ofzo, maar ze kunnen het legioen ermee stil krijgen kan ik me indenken dat Feyenoord het hard speelt om het legioen rustig te houden. Maar nogmaals, ik hoop dat Feyenoord gelijk heeft, dat is het beste voor iedereen![]()
Tja, klinkt heel logisch. Feyenoord heeft hard geld nodig, omdat ze financieel geen topclub meer zijn (volgens Gullit, vorig seizoen). Daarom willen ze Kalou verkopen. Maar ze weten natuurlijk dat hun aanhang het NOOIT zal accepteren als Kalou wordt gekocht aan PSV (of PSV wel of geen directe concurrent is, is een hele andere discussie).quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:15 schreef The_M het volgende:
[..]
Dat is toch juist de perfecte dekmantel tegenover het legioen? En het is toch niet te bewijzen van wie die handtekeningen zijn. Maar 1 ding voorop: ik hoop ook dat het niet waar is, want dadelijk krijgt het nederlandse voetbal net zo'n crimineel aanzicht als het italiaanse voetbal en daar zit niemand op te wachten.![]()
Wat een onzin weer...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, klinkt heel logisch. Feyenoord heeft hard geld nodig, omdat ze financieel geen topclub meer zijn (volgens Gullit, vorig seizoen). Daarom willen ze Kalou verkopen. Maar ze weten natuurlijk dat hun aanhang het NOOIT zal accepteren als Kalou wordt gekocht aan PSV (of PSV wel of geen directe concurrent is, is een hele andere discussie).
Daarom is Feyenoord nu bezig zich inderdaad in te dekken, zodat ze straks geen gezeik van het legioen over hun heen krijgen omdat Feyenoord er dan zogenaamd niets aan kan doen.
De conclusie die ik dan trek uit deze theorie (het is natuurlijk niet 100% - nog geen 5% - dat deze correct is) is dat later deze maand Kalou dus gewoon naar PSV vertrekt. Slecht nieuws natuurlijk want we (Ajax) kan PSV dan niet meer zo makkelijk pakken als afgelopen vrijdag. Maar voor de speler in kwestie blijf ik het buitengewoon positief vinden, want nogmaals Kalou (en ook Kuijt) horen gewoon in de Champions League te spelen!
Dus als Kalou naar psv gaat en ze halen geen CL, dan moet-ie daar ook weer weg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:20 schreef Shreyas het volgende:
want nogmaals Kalou (en ook Kuijt) horen gewoon in de Champions League te spelen!
Zucht weer zo'n trollpost. Als het werkelijk zo zou zijn dan kan Feyenoord zo'n investeringsmaatschappij beter bekennen dan ontkennen. Dan kunnen ze veel makkelijker hun eigen handen in onschuld wassen, dus nee dat klinkt ook niet logisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, klinkt heel logisch. Feyenoord heeft hard geld nodig, omdat ze financieel geen topclub meer zijn (volgens Gullit, vorig seizoen). Daarom willen ze Kalou verkopen. Maar ze weten natuurlijk dat hun aanhang het NOOIT zal accepteren als Kalou wordt gekocht aan PSV (of PSV wel of geen directe concurrent is, is een hele andere discussie).
Daarom is Feyenoord nu bezig zich inderdaad in te dekken, zodat ze straks geen gezeik van het legioen over hun heen krijgen omdat Feyenoord er dan zogenaamd niets aan kan doen.
De conclusie die ik dan trek uit deze theorie (het is natuurlijk niet 100% dat deze correct is) is dat later deze maand Kalou dus gewoon naar PSV vertrekt. Slecht nieuws natuurlijk want we (Ajax) kan PSV dan niet meer zo makkelijk pakken als afgelopen vrijdag. Maar voor de speler in kwestie blijf ik het buitengewoon positief vinden, want nogmaals Kalou (en ook Kuijt) horen gewoon in de Champions League te spelen!
quote:Feyenoord naar politie wegens oplichterij
Van onze verslaggevers
Het contract waaruit Algemeen Dagblad uitgebreid heeft gepubliceerd, is door Feyenoord gisteren als 'vals' bestempeld. Dat gebeurde nadat clubjurist Joris van Benthem en directeur Chris Woerts op het kantoor van de krant het document hadden ingezien.
Salomon Kalou en Dirk Kuyt.
,,Iemand heeft er belang bij om dit contract in de openbaarheid te brengen. We betreuren het zeer dat dat is gebeurd, want wij hebben er veel last van. We willen rust rond de club en niet deze onzin over spelers van ons'', aldus manager Jan D. Swart.
Feyenoord maakte gisteren bekend dat de club naar de politie stapt om aangifte te doen van valsheid in geschrifte. Om bewijsmateriaal te vergaren, heeft Feyenoord het Algemeen Dagblad verzocht een kopie van het gewraakte document ter beschikking te stellen. Ook wil de club weten wie het contract naar de media bracht.
In een onderhoud met deze krant benadrukte zowel Swart als Woerts dat Feyenoord nooit zaken heeft gedaan op de wijze zoals in het contract wordt gesteld.
,,Deze spelers willen we helemaal niet kwijt en al helemaal niet op deze manier. Het slaat nergens op. We zijn heel benieuwd naar degene die ons deze streek levert'', aldus Woerts.
Bij Feyenoord is men er heilig van overtuigd dat niemand van zowel de dagelijkse leiding als de Raad van Commissarissen ergens een dergelijk contract heeft ondertekend. ,,En al wás het zo, dan nog zou zo'n papier met slechts één ondertekenaar namens Feyenoord geen rechtsgeldigheid hebben'', stelde Woerts.
Feyenoord heeft stellig de indruk dat de publiciteit rond het al dan niet valse contract alles te maken heeft met de positie van Kalou. De spits heeft een nog twee jaar doorlopend contract, maar heeft te kennen gegeven naar PSV te willen.
Die wens onderstreepte hij recent in een interview met deze krant. ,,PSV is mijn club'', aldus Kalou, die wel benadrukte dat hij zijn contract zonder morren wil uitdienen als Feyenoord hem niet naar Eindhoven laat gaan.
De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt, Rob Jansen, mengde zich gisteren op verzoek van het NOS-Journaal eveneens in de discussie. Hij sprak zijn verbazing uit over de kwestie. ,,Hier valt Feyenoord en de betrokken krant weinig kwalijk te nemen, als de boel bewust belazerd is door iemand. Maar het moet wel goed worden uitgezocht.
,,Het is een interessante zaak. Dit heeft niemand uit zijn duim gezogen. Ergens zit er iemand die er belang bij heeft gehad om het op deze manier te doen. Ik ben heel benieuwd wie dat is, en waarom het zo gegaan is. Uitzoeken dus die zaak.''
Volgens mij is het een allochtonennaam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:59 schreef cultheld het volgende:
Coen Moulijn
En in Amsterdam!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:01 schreef Dorus_ het volgende:
Wat ik wel heel typisch vindt is dat de eerste pagina ontbreekt...
Daar stond waarschijnlijk:
THIS IS A PROPOSAL BLA BLA BLA
Schitterend. Het AD is geflest door iemand en Chris en de zijnen kunnen het schudden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef Dorus_ het volgende:
Wel apart trouwens dat er Ku[b]ij[/bt] staat, terwijl 'ie Kuyt heet...
Dat is nog wel het allerzwakste argument wat ik tot nu toe gehoord heb. Zeker als het om een Y of een IJ gaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schitterend. Het AD is geflest door iemand en Chris en de zijnen kunnen het schudden.
Namen mogen nooit verkeerd worden geschreven in een contract.
Kuijt is toch zijn echte naam, maar hij vond het wel best zo ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef Dorus_ het volgende:
Wel apart trouwens dat er Ku[b]ij[/bt] staat, terwijl 'ie Kuyt heet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |