abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29505267
Waarom zou hij pas vanaf achttien mogen spelen, Tomasso? Er zijn toch genoeg spelers van zeventien of zelfs zestien die meedoen in de eredivisie?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:20:15 #152
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29505271
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:15 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Maar het is toch wel triest te noemen dat zelfs hij niet haalbaar is op het moment..
Ik weet niet in hoeverre Feyenoord onderhandelt heeft met Vitesse over Janssen. 4 miljoen moet denk ik zeker genoeg zijn, en dat kan Feyenoord denk ik ook wel op tafel leggen.
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:20 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou hij pas vanaf achttien mogen spelen, Tomasso? Er zijn toch genoeg spelers van zeventien of zelfs zestien die meedoen in de eredivisie?
Ik weet iig dat zijn nationaliteit Canadees is. Misschien heeft het daarmee te maken. Ik heb het me ook maar laten vertellen, dus het zou best niet waar kunnen zijn wat ik zei.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:24:13 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29505330
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:15 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Maar het is toch wel triest te noemen dat zelfs hij niet haalbaar is op het moment..
Ik word een beetje moe van jouw ongegronde denigrerende aannames in het Feyenoord topic.
2000 light years from home
pi_29505351
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:24 schreef Merkie het volgende:
Ik word een beetje moe van jouw ongegronde denigrerende aannames in het Feyenoord topic.
idd. Feyenoord heeft al met meerdere spelers zulke bedragen geboden en dan zouden ze het ineens niet hebben. Dat Feyenoord zuinig is betekent niet dat ze totaal onvermogend zijn.
pi_29505594
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan wordt je toch lekker moe jongen.. see if I care.. Ik zie wat ik zie, ik hoor wat ik hoor....
too much is not enough....
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:50:13 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29505695
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:43 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Dan wordt je toch lekker moe jongen.. see if I care.. Ik zie wat ik zie, ik hoor wat ik hoor....
Pff, je kan ook gewoon normaal als iedere andere VBL'er uitgezonderd cultheld meedoen in de Feyenoord topics.
2000 light years from home
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:51:52 #157
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29505715
quote:
8-8-2005 | 18:35
FEYENOORD DOET AANGIFTE WEGENS VALSHEID IN GESCHRIFTE

Feyenoord doet vanavond bij de politie aangifte van valsheid in geschrifte nu blijkt dat het Algemeen Dagblad een contract in handen is gespeeld met daarop valse handtekeningen van de Feyenoord-leiding, die te maken hebben met de in dit dagblad verschenen publicaties dat Salomon Kalou en Dirk Kuyt zouden zijn verkocht aan een investeringsmaatschappij. Bovendien zal Feyenoord een rectificatie eisen van het AD over de gesuggereerde verkoop van beide spelers. Met de in het AD genoemde investeringsmaatschappij heeft Feyenoord geen zaken gedaan.
AD

Bron is overigens Feyenoord.nl
pi_29505730
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Pff, je kan ook gewoon normaal als iedere andere VBL'er uitgezonderd cultheld meedoen in de Feyenoord topics.
Ik snap wat je zegt, maar het moet ook niet zo zijn dat je alleen maar met positieve verhalen hoeft te komen lijkt me. En het spijt me zeer, maar erg veel positiefs valt er toch niet te melden of wel dan ?
pi_29505795
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:52 schreef WaStEd het volgende:
Ik snap wat je zegt, maar het moet ook niet zo zijn dat je alleen maar met positieve verhalen hoeft te komen lijkt me. En het spijt me zeer, maar erg veel positiefs valt er toch niet te melden of wel dan ?
De competitie staat op het punt van beginnen, K2 speelt nog bij Feyenoord. Ono is nog geblesseerd, zat positieve dingen te bedenken hoor
pi_29505796
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

AD

Bron is overigens Feyenoord.nl
Valse handtekeningen ? Nu wordt het pas echt spannend
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:08:00 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29506020
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:55 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Valse handtekeningen ? Nu wordt het pas echt spannend
Ga je nu eindelijk ook eens inzien dat Kalou en Kuijt niet verkocht niet verkocht worden?

Zo ja, mooi, dan hoeven we jou daar niet meer over te horen .
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:14:16 #162
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_29506108
Dat AD heeft maar een grote bek. Ze zouden zogenaamd met bewijzen komen maar ze hebben niks bewezen. Er is zogenaamd een papiertje gezien, dat kan je toch geen bewijs noemen. Ze maken zichzelf zo belachelijk, ze hadden dat contract ofzo dan in het AD moeten posten en niet met een vaag lulverhaal moeten komen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_29506117
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ga je nu eindelijk ook eens inzien dat Kalou en Kuijt niet verkocht niet verkocht worden?

Zo ja, mooi, dan hoeven we jou daar niet meer over te horen .
Ehh.. volgens mij gaat het hier niet over het weggaan van spelers maar wat er in dat contract staat, waar nu naar het blijkt valse handtekeningen opstaan...
Of er zijn mensen die het bestuur van Feyenoord graag weg willen hebben of er zijn mensen die spontaan aan geheugenverlies leiden.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:19:08 #164
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29506193
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:14 schreef yvette1982 het volgende:
Dat AD heeft maar een grote bek. Ze zouden zogenaamd met bewijzen komen maar ze hebben niks bewezen. Er is zogenaamd een papiertje gezien, dat kan je toch geen bewijs noemen. Ze maken zichzelf zo belachelijk, ze hadden dat contract ofzo dan in het AD moeten posten en niet met een vaag lulverhaal moeten komen.
Spuit 11...
pi_29506346
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:19 schreef Tomasso het volgende:
Spuit 11...
Ik snap dat je het graag ergens anders over wil gaan hebben, maar hoef je niet gelijk een rel te beginnen. Niet iedereen heeft de hele dag de tijd om een post te kunnen maken.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:39:35 #166
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29506447
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:31 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik snap dat je het graag ergens anders over wil gaan hebben, maar hoef je niet gelijk een rel te beginnen. Niet iedereen heeft de hele dag de tijd om een post te kunnen maken.
Dat snap ik, maar kom dan iig met een post waarin de laatste ontwikkelingen staan... En je kan toch makkelijk gewoon meedoen in de discussie die er op dat moment is?
  Moderator maandag 8 augustus 2005 @ 21:57:32 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29506992
Wat een afgang van dat AD.
Ze hadden die 'documenten' moeten checken bij het Feyenoord-bestuur, maar in hun geilheid om een scoop te plaatsen zijn ze dat 'vergeten'.

En nu moeten ze bloeden. Sukkels.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 8 augustus 2005 @ 21:58:05 #168
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29507028
quote:
Feyenoord doet aangifte bij politie

De Telegraaf

ROTTERDAM - Feyenoord doet maandagavond bij de Rotterdamse politie aangifte van valsheid in geschrifte. Volgens de Rotterdamse club heeft het Algemeen Dagblad een contract in handen gekregen met daarop valse handtekeningen van leden van Feyenoord. Dat meldt de club op de website.

Op grond van het contract heeft de krant geschreven dat Salomon Kalou en Dirk Kuijt zouden zijn verkocht aan een investeringsmaatschappij. Feyenoord heeft de berichten tegengesproken. "We nemen de aangifte van Feyenoord serieus", reageerde AD-journalist Chris van Nijnatten, een van de schrijvers van de artikelen. "Ik geef de club groot gelijk, als ze zeker van hun zaak zijn. Maar als zij belazerd zijn, zijn wij dat ook. De onderste steen moet boven."

Feyenoord zal een rectificatie eisen van het AD over de gesuggereerde verkoop van beide spelers. Vooralsnog gaat de krant niet in op die eis: " Op dit moment zou ik niet weten wat ik moet rectificeren", aldus Van Nijnatten. Wel zegt hij ermee rekening te hebben gehouden, dat het document niet authentiek zou kunnen zijn. "Maar die achterdocht heb je altijd. Omdat de zaak journalistiek interessant was, zijn we toch tot publicatie overgegaan."
Als je er rekening mee houdt dat het document niet authentiek is mag je toch wel van ze verwachten dat ze iig navraag doen. En zeker met een wat minder overtuigend en opruiend verhaal...

Kut AD
Even geen signature.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:59:16 #169
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29508350
Even voor de goede orde: Feyenoord zegt dat die handtekeningen vals zijn, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk vals zijn. Het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat ze dit zeggen om het legioen rustig te houden. Want bewijs in een rechtzaak maar eens wie die handtekening heeft gezet. En al helemaal als Kalou en Kuijt hebben gezegd dat ze hier niet van gediend zijn is het natuurlijk het beste om net te doen alsof ze niet zelf die handtekeningen hebben gezet. Ik hoop het niet voor jullie en voor het nederlandse voetbal, maar juich niet te vroeg.....

PS: de zaakwaarnemer van Kalou had toch 2 weken geleden al gezegd dat hij van Feyenoord met Benfica mocht gaan praten over Kalou, dus waar kwam dat dan vandaan?
pi_29508501
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:59 schreef The_M het volgende:
Even voor de goede orde: Feyenoord zegt dat die handtekeningen vals zijn, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk vals zijn. Het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat ze dit zeggen om het legioen rustig te houden. Want bewijs in een rechtzaak maar eens wie die handtekening heeft gezet. En al helemaal als Kalou en Kuijt hebben gezegd dat ze hier niet van gediend zijn is het natuurlijk het beste om net te doen alsof ze niet zelf die handtekeningen hebben gezet. Ik hoop het niet voor jullie en voor het nederlandse voetbal, maar juich niet te vroeg.....

PS: de zaakwaarnemer van Kalou had toch 2 weken geleden al gezegd dat hij van Feyenoord met Benfica mocht gaan praten over Kalou, dus waar kwam dat dan vandaan?
Kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet, dat die handtekeningen echt zijn maar men het ontkent en aangifte doet? Dat zou wel heel erg dom zijn; daar zie ik zelfs Jorien niet voor aan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29508526
Haha heb je die boer weer die nog er nog steeds in gelooft
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:12:05 #172
81576 The_M
pi_29508635
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef rotskibo het volgende:
Haha heb je die boer weer die nog er nog steeds in gelooft
sterk tegenargument

Waar rook is is absoluut vuur. Ik geloof zeker dat er meer aan de hand is dan wat valse handtekeningen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:15:33 #173
81576 The_M
pi_29508715
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet, dat die handtekeningen echt zijn maar men het ontkent en aangifte doet? Dat zou wel heel erg dom zijn; daar zie ik zelfs Jorien niet voor aan.
Dat is toch juist de perfecte dekmantel tegenover het legioen? En het is toch niet te bewijzen van wie die handtekeningen zijn. Maar 1 ding voorop: ik hoop ook dat het niet waar is, want dadelijk krijgt het nederlandse voetbal net zo'n crimineel aanzicht als het italiaanse voetbal en daar zit niemand op te wachten.
pi_29509047
Maar als je aangifte doet en justitie gaat zich er mee bemoeien, waar is je dekmantel dan voor het legioen? Want reken maar dat dan de waarheid boven komt. Ik geloof het verhaal van feyenoord nu wel, maar snap ook dat het AD er in is geluisd. Publiciteit ging even voor het dubbel checken...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29509266
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef Suijk het volgende:
Maar als je aangifte doet en justitie gaat zich er mee bemoeien, waar is je dekmantel dan voor het legioen? Want reken maar dat dan de waarheid boven komt. Ik geloof het verhaal van feyenoord nu wel, maar snap ook dat het AD er in is geluisd. Publiciteit ging even voor het dubbel checken...
Inderdaad, dat zou wel erg ver gaan.

Tja en het AD, tis wel te begrijpen, als je zo'n document in handen krijg is dat scoren, en dan ga je geen navraag doen bij Feyenoord natuurlijk.

Ik lees hier de naam van Janssen weer, komop zeg, wel een aardige voetballer, maar echt niet de speler waar ik op zit te wachten, ook vrij regelmatig geblesseerd.

Trouwens gisteren iemand Studio Voetbal gezien, met van gaal? Hij gaf Feyenoord groot gelijk dat ze Kalou niet verkopen aan de boeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')