bob fosko zuigt en zijn muziek ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Die jongen die won was een echte liefheber en kenner de rest wist helemaal niks. En Bob Fosko moet z'n muil houwe dat the Smiths niks is, briljante band.
volgens mij 2, 2 keer goud in 1980.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Laatste vraag was van LangeTabbetje, hoeveel Olympische medailles Ingmar Stenmark heeft gewonnen.
Herstel,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
VOlgens mij heeft hij er NUL gewonnen, hij liet zich betalen door Elan ski's en dat mocht indertijd niet.
Kogelstoten vrouwen (1987quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:30 schreef fanneke het volgende:
Vandaag begint het WK Atletiek in Helsinki.
Wat is op dit moment het oudste wereldrecord?
800m voor vrouwen, Jarmila Kratochvilova liep op 26 juli 1983 1.53,28.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:30 schreef fanneke het volgende:
Vandaag begint het WK Atletiek in Helsinki.
Wat is op dit moment het oudste wereldrecord?
inclusief datum en tijd. Knap hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
800m voor vrouwen, Jarmila Kratochvilova liep op 26 juli 1983 1.53,28.
ik had de sportweek van deze week toevallig naast me liggen met alle wereldrecords, precies op de goede pagina, 1 blik op het overzicht was voldoende.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
inclusief datum en tijd. Knap hoor!![]()
Ja en zonder hulpmiddelen net als zij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
inclusief datum en tijd. Knap hoor!![]()
Dat was Frans Klammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij heeft 2 gouden medailles, ik dacht dat ie altijd zo'n gezeik had met geld, sorry daarvoor
Misschien de kogel of Discus ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ik had de sportweek van deze week toevallig naast me liggen met alle wereldrecords, precies op de goede pagina, 1 blik op het overzicht was voldoende.
nieuwe vraag: hoeveel wereldrecord zijn nog in handen van Oost-Duitsland, de voormalige DDR?
Ik zag gisteren in ieder geval de 400m bij de vrouwen (Marita Koch)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:50 schreef sportfreak het volgende:
nieuwe vraag: hoeveel wereldrecord zijn nog in handen van Oost-Duitsland, de voormalige DDR?
* Mark zingt met Marilyn Manson meequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:18 schreef tong80 het volgende:
In welk TV-programma maakte Barnes furore ?
quote:
En het goud voor Tommie Gustafson, die ook in fok's wintersporter tournooi een eerbare 2e ronde haalde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Ericr het volgende:
Bewogen 10K, Toru Aoyanagi ging even zijn veters strikken onder het rijden. En ons aller vriend Herbert Dijkstra die ook nog eens meedeed.
Igor Malkov, 1 van de beste stayers ooit. Had hem wel eens op een indoorbaan willen zien en dan op klapschaatsen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:03 schreef Leatherface het volgende:
Dat is trouwens de aanzet voor een mooie nieuwe vraag:
Met wie vocht Gustafson felle duels uit op de 5 en 10 km tijdens de winterspelen van Sarajevo?
Malkov it isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Igor Malkov, 1 van de beste stayers ooit. Had hem wel eens op een indoorbaan willen zien en dan op klapschaatsen.
Hehe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:04 schreef Ericr het volgende:
Tja de schuld van Heinze Bakker, die ging op de 5K even schreeuwen 'het kan nog altijd hoor, het kan nog altijd hoor'. En warempel Gustafson stak Visser qua tijd nog even voorbij door een snelle laatste ronde. Dat deed Heinze Bakker wel vaker, roepen dat een Nederland nog niet gewonnen had. Maar honderd keer liever Heinze Bakker dan Dijkstra.
Exact.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
Rintje wist niet wat ie zag van de altijd stoïcijnse Leo Viisser
Gulyayev?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:20 schreef Ericr het volgende:
Wie was de laatste allround Wereld en Europees kampioene uit Rusland?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef Leatherface het volgende:
Natalya Petrucheva?
Die inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef Ericr het volgende:
Goloebev, vage gast.
Yep, 1 bonk kracht, maar een belabberde bochtentechniekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef Ericr het volgende:
Njos is ook erg goed in het onderdoor komen, Wennemars weet er alles van. Njos de man die meer op zijn muil lag dan over de finish kwam.
Ja, die kun je plaatsen in het rijtje Matthew Emmonds en Jean van de Velde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:43 schreef Ericr het volgende:
Yep Jos Valentijn, blijf dat een raar verhaal vinden. Zoveel voorsprong, dan had hij rustig kunnen wegrijden en was hij nog kampioen geworden.
Ja, verspeelde daardoor het Britse Open.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Van de Velde is Golfer sloeg ie de bal niet in het water op een major ?
Bob Hope?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
In welke show maakte Tiger Woods zijn TV-Debuut ?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef Ericr het volgende:
Nou echt een sport waar ik amper wat van weet.
De naam zegt me niks maar een van de grootste blunders op de laatste olympische spelen was een schutter die op de baan van zijn tegenstander schoot in plaats van bij zichzelf. hij hoefde alleen nog maar in de roos te schieten om te winnen, nu werd hij achtste.Ik kan mij het moment nog wel herrineren maar heb geen idee welke naam erbij hoort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef Leatherface het volgende:
Nu Emmonds nog.
Was echt een van de meest opzienbarende momenten op de laatste olympische spelen. Zo moelijk kan ie niet zijn.
Dat was dus Matthew Emmonds. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De naam zegt me niks maar een van de grootste blunders op de laatste olympische spelen was een schutter die op de baan van zijn tegenstander schoot in plaats van bij zichzelf. hij hoefde alleen nog maar in de roos te schieten om te winnen, nu werd hij achtste.Ik kan mij het moment nog wel herrineren maar heb geen idee welke naam erbij hoort.
ZJa won z'n tweede op de dag van de gijzelingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Daarom is Wim Ruska gelijk ook de minst bekende gouden medaille winnaar
Stenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
stensen
stensjemmet
sjobrend
storholt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sten
Kai Arne
?A......
EricJ.. E....
Rolf of Ralf ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
wat waren de voornamen van andere noorse schaatsers?
Falk-Larsen
Koss
Karlstad
Storelid
Sondral
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rolf of Ralf ?
Jan Olaf ? Johan Olaf
Kay ?G....
Egir ?K...
Adne ?
Lambert Schuurs misschien ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef dolle_hond het volgende:
wie is de nieuwe handbalcoach van nederlands team?
We hebben een voetblakwis topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:17 schreef Flem het volgende:
Welke oud-PSV'er is een groot fan van The A-Team?
... Rietbroekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
pim
Was dat Didi Thurau?quote:Op maandag 5 september 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser droeg het langst achter elkaar de gele trui ?
Rudi Altig, en Rudi Dhaenens.quote:Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Noem twee wielrenners met de voornaam Rudi die wereldkampioen werden.
Ik heb het even opgezocht en dit zijn de nederlandse wereldkampioenen:quote:Op woensdag 7 september 2005 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ja dat zeg ik. Nederland heeft er ook 5 volgens mij.
Correct.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef sportfreak het volgende:
wegwedstrijd:
1995: Ábraham Olano
1999: Oscar Freire
2001: Oscar Freire
2003: Igor Astarloa
2004: Oscar Freire
wegtijdrit:
1995 Miguel Induráin - Spanje
1998 Ábraham Olano - Spanje
valkenburg tochquote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
banddikte he
waar werd jan raas wereldkampioen?
dat klopt iddquote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef rubbereend het volgende:
ergens in België maar de plek weet k echt niet
gaan geen belletjes rinkelenquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef dolle_hond het volgende:
achter bugno toch?
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb niet gekeken toen
moest zelf voetballen
natuurlijk helemaal goedquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef Leatherface het volgende:
Wk waar Bugno voor het eerst won was in Stuttgart.
Edit - jaar was 1991
Tsja, geen MLB - er hequote:Op zondag 11 september 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Linares is goed. Ik dacht dat ie bekender zou zijn.
Geen LA.quote:
Juist de SF Giants tegen de Oakland Athletics.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef dolle_hond het volgende:
zal wel SF tegen oakland zijn
handig hequote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Juist de SF Giants tegen de Oakland Athletics.
de Mets tegen de Yankeesquote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef fanneke het volgende:
en de Subway-Series?
Dat de Dodgers naar LA werden verplaatst.quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Wat is nog steeds het trauma van de oudere inwoners in Brooklyn ?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
Klein Zwitzerland
uit Bussum tongquote:Op donderdag 15 september 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
Geen Laren van 't Hek komt uit Utrecht.
en hij woont in Naardenquote:
het is dat er plaatsnaamborden zijn, anders zou je niet merken dat je van Bussum naar Naarden gaat.quote:
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
het is dat er plaatsnaamborden zijn, anders zou je niet merken dat je van Bussum naar Naarden gaat.
Maar hij speelde altijd bij Kampong in Utrecht
wel leuk wonen in Naarden Vesting (alleen een beetje duur)quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iddwe reden er en hadden niet eens door dat we Naarden uit waren
maarja hij woont in Naardenvesting en da's toch wel duidelijk Naarden
beetje duur? achterlijk duurquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
wel leuk wonen in Naarden Vesting (alleen een beetje duur)
Ik ben de prijzen in ´t Gooi gewend. Dan is het een beetje duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |