bob fosko zuigt en zijn muziek ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Die jongen die won was een echte liefheber en kenner de rest wist helemaal niks. En Bob Fosko moet z'n muil houwe dat the Smiths niks is, briljante band.
volgens mij 2, 2 keer goud in 1980.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Laatste vraag was van LangeTabbetje, hoeveel Olympische medailles Ingmar Stenmark heeft gewonnen.
Herstel,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
VOlgens mij heeft hij er NUL gewonnen, hij liet zich betalen door Elan ski's en dat mocht indertijd niet.
Kogelstoten vrouwen (1987quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:30 schreef fanneke het volgende:
Vandaag begint het WK Atletiek in Helsinki.
Wat is op dit moment het oudste wereldrecord?
800m voor vrouwen, Jarmila Kratochvilova liep op 26 juli 1983 1.53,28.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:30 schreef fanneke het volgende:
Vandaag begint het WK Atletiek in Helsinki.
Wat is op dit moment het oudste wereldrecord?
inclusief datum en tijd. Knap hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
800m voor vrouwen, Jarmila Kratochvilova liep op 26 juli 1983 1.53,28.
ik had de sportweek van deze week toevallig naast me liggen met alle wereldrecords, precies op de goede pagina, 1 blik op het overzicht was voldoende.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
inclusief datum en tijd. Knap hoor!![]()
Ja en zonder hulpmiddelen net als zij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
inclusief datum en tijd. Knap hoor!![]()
Dat was Frans Klammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij heeft 2 gouden medailles, ik dacht dat ie altijd zo'n gezeik had met geld, sorry daarvoor
Misschien de kogel of Discus ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ik had de sportweek van deze week toevallig naast me liggen met alle wereldrecords, precies op de goede pagina, 1 blik op het overzicht was voldoende.
nieuwe vraag: hoeveel wereldrecord zijn nog in handen van Oost-Duitsland, de voormalige DDR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |