Yep, 1 bonk kracht, maar een belabberde bochtentechniekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef Ericr het volgende:
Njos is ook erg goed in het onderdoor komen, Wennemars weet er alles van. Njos de man die meer op zijn muil lag dan over de finish kwam.
Ja, die kun je plaatsen in het rijtje Matthew Emmonds en Jean van de Velde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:43 schreef Ericr het volgende:
Yep Jos Valentijn, blijf dat een raar verhaal vinden. Zoveel voorsprong, dan had hij rustig kunnen wegrijden en was hij nog kampioen geworden.
Ja, verspeelde daardoor het Britse Open.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Van de Velde is Golfer sloeg ie de bal niet in het water op een major ?
Bob Hope?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
In welke show maakte Tiger Woods zijn TV-Debuut ?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef Ericr het volgende:
Nou echt een sport waar ik amper wat van weet.
De naam zegt me niks maar een van de grootste blunders op de laatste olympische spelen was een schutter die op de baan van zijn tegenstander schoot in plaats van bij zichzelf. hij hoefde alleen nog maar in de roos te schieten om te winnen, nu werd hij achtste.Ik kan mij het moment nog wel herrineren maar heb geen idee welke naam erbij hoort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef Leatherface het volgende:
Nu Emmonds nog.
Was echt een van de meest opzienbarende momenten op de laatste olympische spelen. Zo moelijk kan ie niet zijn.
Dat was dus Matthew Emmonds. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De naam zegt me niks maar een van de grootste blunders op de laatste olympische spelen was een schutter die op de baan van zijn tegenstander schoot in plaats van bij zichzelf. hij hoefde alleen nog maar in de roos te schieten om te winnen, nu werd hij achtste.Ik kan mij het moment nog wel herrineren maar heb geen idee welke naam erbij hoort.
ZJa won z'n tweede op de dag van de gijzelingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Daarom is Wim Ruska gelijk ook de minst bekende gouden medaille winnaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |