Wie is dat wijf? Wie is die vent!!!!????quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:07 schreef Burbo het volgende:
Wie is dat wijf dat in d'r kont gepakt wordt op de bovenste foto?
Op de bovenste foto lijkt het meisje op Shakira, maar op de tweede foto weer totaal niet. Maar het is toch hetzelfde meisje. Hoe dan ook, het zal toch echt om haar gaan gezien de onflatteuze tweede foto, dus ook ik vraag me af wie het is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
Ja, die vent heer Marat SafinEen redelijk goede tennisser
Nou, het is niet de vriendin.. Dit is de vriendin, met een te klein shirtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Op de bovenste foto lijkt het meisje op Shakira, maar op de tweede foto weer totaal niet. Maar het is toch hetzelfde meisje. Hoe dan ook, het zal toch echt om haar gaan gezien de onflatteuze tweede foto, dus ook ik vraag me af wie het is.
tiet'nquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Nory het volgende:
[..]
Nou, het is niet de vriendin.. Dit is de vriendin, met een te klein shirt![]()
![]()
[afbeelding]
En hier een andere foto, van een (andere?) vriendin, zij kan het wel eens zijn..
[afbeelding]
En...? Wat staat er (samengevat)?? Ik kan geen Zweeds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Anna Nicole Smith.. Holy fucking cow.
.
Ik weet niet waar het over gaat, maar hier staat een Zweeds verhaaltje bij die foto.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
Ja, die vent heet Marat SafinEen redelijk goede tennisser
Ja, gelijk heb je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef rena het volgende:
[..]
Maar een vreselijk lelijke man, ik zou niet aangeraakt willen worden door zo'n gozer
![]()
Blijkt wel weer dat smaken verschillen.. ik vind 't best een lekker dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef rena het volgende:
Maar een vreselijk lelijke man, ik zou niet aangeraakt willen worden door zo'n gozer
![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:03 schreef LonelyWolf het volgende:
En...? Wat staat er (samengevat)?? Ik kan geen Zweeds.
Ik vind het er allemaal niet vervelend uitzien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tel de kinnen van Charlotte Church:
[afbeelding]
Als hij dat smerige baardje er af scheert ziet het er denk ik ook wel beter uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat smaken verschillen.. ik vind 't best een lekker ding.
Is een russisch chickie. Stond gister op de Privé site.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:29 schreef SpuitElf het volgende:
Dat meisje weet ik niet, maar die dude is Marat Safin, die aan het herstellen is van een knieoperatie
LonelyWolf bedoelde deze foto... als je er ook ff bijzet wie t uberhaupt is..!!??quote:
Ik vind dat meisje wel leuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat smaken verschillen.. ik vind 't best een lekker ding.
Waar doel je nou op? Gewoon link gekopieerd en geplakt vanuit Imageshack. Nu zie ik dezelfde plaatje twee keer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:18 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
LonelyWolf bedoelde deze foto... als je er ook ff bijzet wie t uberhaupt is..!!??
Aan de fotonaam te zien is t een zwangere Britney geloof ik.
[afbeelding]
Die van jou zie ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:17 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Waar doel je nou op? Gewoon link gekopieerd en geplakt vanuit Imageshack. Nu zie ik dezelfde plaatje twee keer.
En klopt, ik was vergeten erbij te vermelden dat het Britney Spears is![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Anna Nicole Smith.. Holy fucking cow.
.
Ik weet niet waar het over gaat, maar hier staat een Zweeds verhaaltje bij die foto.
Is dat niet Nicole Richiequote:
Je kunt veel zeggen, maar ik zou willen dat ik zulk haar hadquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
okay, okay... in Jessica Simpson's verdediging: ze had net een vies drankje genuttigd.
Schaamhaar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar ik zou willen dat ik zulk haar had![]()
Als jij dat schaamhaar vindt, zou ik eens bij de dokter langs gaan...quote:
HarigeKerel bedoelde deze:quote:
Kruisje dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:55 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
HarigeKerel bedoelde deze:
[afbeelding]
Nee dus.quote:
Bitchme is nooit eerder zo sexy geweestquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:49 schreef OldSchoolFool het volgende:
Britney revisited.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja diequote:Op maandag 8 augustus 2005 15:55 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
HarigeKerel bedoelde deze:
[afbeelding]
Offtopicquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:58 schreef Juweel het volgende:
Ik weet niet of deze al eens voorbij gekomen is maar:
[afbeelding]
![]()
Le sourcequote:Source: Rollingstone.com, Aug 5 2005
There's no shortage of performers who'll say they're Number One, but when it comes to backing it up with actions, we haven't seen anyone do a better job than Black Eyed Peas singer Fergie.
The excitable girl took the stage at San Diego's Street Scene festival last weekend and promptly gave new meaning to her band's name by scurrying behind an amp to let loose a steam of urine. Fergie, who didn't remember the magical seven-word mantra known to moms everywhere -- "you should have gone before we left" -- was apparently undone by being stuck in traffic for an hour on her way to the performance.
She finished the show with a tell-tale wet spot spreading across her shorts, an embarrassment
And from another site:
another site:
No, she wasn't sweating or 'juicing' down there, it's real. I read the story on an industry board a few days ago. Apparently. they were part of a San Diego summer festival and they showed up about an hour late. When they got onstage , they complained that security wouldn't let them in and traffic was bad. They were all really fucked up out of their minds and Fergie started talking about having to go to the bathroom. She went to a dark corner of the stage and just let loose and continued her set. The performance was reportedly really bad.
Waar zie jij dan 2 keer dezelfde foto als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:14 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ook geen kruisje (buiten dat van Brit dan), maar wel twee keer dezelfde foto én een hoop off topic...
Dus ....
Vergeet je alweer te vermelden wie dit is?quote:
kBen blondquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:09 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Vergeet je alweer te vermelden wie dit is?![]()
Babettie bedoelde deze en deze (fotootje linken blijft moeilijk voor velen):quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:05 schreef Babettie het volgende:
Die lach en dan dat te strakke jurkje![]()
[afbeelding]
dat wijf is sowieso een smerige ouwe teef, en vanaf heden rijp voor Tena Ladyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik geloof dat ik aardig wat fantasieën de kelder in heb geboord...
Ik zie ze gewoon bij Babettie al hoor...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:12 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Babettie bedoelde deze en deze (fotootje linken blijft moeilijk voor velen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de vorige pagina zie ik twee keer hetzelfde plaatje van Jordanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef OldSchoolFool het volgende:
Waar zie jij dan 2 keer dezelfde foto als ik vragen mag?
Waar gaat die hand naartoequote:
wehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar gaat die hand naartoe??
[afbeelding]
OMG Steven Tyler.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:12 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Babettie bedoelde deze en deze (fotootje linken blijft moeilijk voor velen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het mijn hand maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar gaat die hand naartoe??
[afbeelding]
alleen die laatste is een beetje spastisch. die andere 2 zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Jessica Alba:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onflatteus of niet: wat een lijf!
Ik doe die gehandicapte wel, no problemo.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Jessica Alba:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, zeker. Jammer van die tatoeage. Anna Kournikova had ook een foto waarop ze een gele bikini aanhad en in haar broekje keek. Die foto stond dit jaar in de Veronica-gids.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Jessica Alba:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik snap het niet. Nou ja. Werkt dit wel?
Maar photobucket werkt natuurlijk ookquote:
Is dat kleding?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mischa Barton's tiet wil vrijheid.
quote:Edit: Hoewel Semtex een FOK!diva is, is ze (nog) geen celeb.
Die buikquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien was het dezelfde figuur die haar tepels heeft afgewerkt
Net of je naar een foto uit een concentratiekamp zit te kijken zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:00 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Onflatteus is misschien een verkeerd woord. 'Geforceerd' past hier beter, met die gemaakt zielige oogjes en dergelijke. Ik mis op deze foto alleen nog een geldbakje.
Je bent zo goed als je laatste film he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
![]()
Die ingrepen hebben bij haar inderdaad niet erg goed uitgepakt. Zonde dat zo'n meisje zich laat toetakelen. Maar ach, da's vast hypocriet om te zeggen want als het allemaal goed gelukt was had ik hier nu![]()
![]()
smileys zitten plaatsen.
Het is een harde wereld.![]()
Over wie ging het ook alweer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste film he?
Wat was haar laatste film ook alweer?
Wat is ze prachtig op die onderste foto's zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:31 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste jurk is natuurlijk zo bedoeld, dus niet zozeer onflatteus.
Ik vind het mooi hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:08 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Evan Rachel Wood, opzich niet onflatteus, maar ze is zo ongelovelijk wit, echt niet mooi![]()
Mèn, die wordt grijsquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:57 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij staat Will Smith bijna te huilen![]()
quote:
Dat krijg je, als je wat ouder wordtquote:
Ooooooh haar benen zijn aan het verdwijnen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:55 schreef LonelyWolf het volgende:
Teri Hatcher van Desperate Housewives:
[afbeelding]
Laat je niet opnaaien hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:35 schreef LonelyWolf het volgende:
btw...zijn de plaatjes, die ik geupload heb, zichtbaar?
Dat vind ik juist mooi!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:08 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Evan Rachel Wood, opzich niet onflatteus, maar ze is zo ongelovelijk wit, echt niet mooi![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ooooooh haar benen zijn aan het verdwijnen.![]()
Fergie trekt tegenwoordig sowieso rotkoppen op foto'squote:
niet echt moeilijk aangezien die teef gewoon een rotkop heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:36 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Fergie trekt tegenwoordig sowieso rotkoppen op foto's
Jude Law Jr.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:38 schreef LonelyWolf het volgende:
Dames en heren...appels en peren...Jude Law en Jude Law Jr.:
Ik denk het. Ga mezelf maar eens meteen registrerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:08 schreef apestaartje het volgende:
Ik zie hier zelf gewoon alles op mijn beeldscherm staan.
Of komt dat doordat ik zelf lid ben van The Fashion Spot?
Als ze te breed lacht, scheurt ze. Klik om de foto op ware grootte te zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Linda de Mol is 't nieuwe boegbeeld voor plastische chirurgie geworden, zie ik?
Hoe oud is Linda eigenlijk? Leek altijd alsof ze geen dag ouder werd, tot vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Linda de Mol is 't nieuwe boegbeeld voor plastische chirurgie geworden, zie ik?
Ze denkt zelf nog steeds dan ze 25 is zie ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoe oud is Linda eigenlijk? Leek altijd alsof ze geen dag ouder werd, tot vandaag.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:02 schreef Modus het volgende:
Sheryl Crow:
Vroeger zag ze er idd veel beter uit, je herkent haar nu eigenlijk haast niet. Jammer van die andere uitgemergelde celebsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Komt door de botox he? Dan verdwijnen je rimpels. Al ziet ze er wel heel anders uit dan vroeger, vind ik. Ze is nog wel mooi, maar anders...
Vrij kort geleden nog was ze zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wist helemaal niet dat ze zong totdat ik haar op tv bij lowlands zagquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Julliette Lewis gaat helemaal op in haar optreden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook niet, maar ik vind haar wel een tof mens, ze is zo puur en zo lekker gestoord.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat ze zong totdat ik haar op tv bij lowlands zag
Ik krijg door deze foto helemaal zin in de zomerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Julliette Lewis gaat helemaal op in haar optreden:
[afbeelding]
dat komt door dat die Thijs tegen haar aan staat te rijenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef Ole het volgende:
Mwah, haar borst floept er ook bijna uit hoor..
Ik vind Thijs R. er slechter opstaan eigenlijk. Alsof-ie niet al te best geslapen heeftquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt door dat die Thijs tegen haar aan staat te rijen
en ik vind dat dus niet zo onflatteus, een erbijnauitfloependenoujazegdatvaltookwelweermeehoor borst
Maar dan met tietenquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
Tja, zonder make-up is ze weer gewoon man
Lijkt me logisch dat hij niet al te veel slaaptquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Thijs R. er slechter opstaan eigenlijk. Alsof-ie niet al te best geslapen heeft
quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:10 schreef kultivate het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat hij niet al te veel slaapt![]()
Tja, sommige mensen vinden paarden mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:02 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, zie weinig onflatteus aan Jessica S. op die foto's.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef Spindizzy het volgende:
Tja, sommige mensen vinden paarden mooiZe heeft een te groot hoofd en te grote tanden.
Wat is het toch ook een dronken slons...quote:Onze favoriet Tara Reid is weer eens dronken. Nou, die zag je niet aankomen he!
Stijlvol is het niet, maar onflatteus neej. Alba kan zelfs dit hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
Maar goed dat Jessica Alba een bikinibroekje aanheeft..
[afbeelding]
Meldt zichquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Rebbedebje het volgende:
Zijn er écht mensen op deze wereldbol die Paris Hilton aantrekkelijk vinden?!?
Wat een dom hoofd...
Ik vind er niets onflatteus aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:46 schreef TrashyTina het volgende:
Jessica Alba heeft geweldige billetjes![]()
Ik vind haar niet lelijk. Ze heeft wel een apart hoofd inderdaad, maar lelijk niet. Ze doet me op sommige foto's denken aan Cameron Diaz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Rebbedebje het volgende:
Zijn er écht mensen op deze wereldbol die Paris Hilton aantrekkelijk vinden?!?
Wat een dom hoofd...
Alyssaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
Alyssa Milano heeft ook wel eens een mindere dag..
[afbeelding]
Ja hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef hroswith het volgende:
zijn er ook normale foto's van die Olsens?
Doet een pogingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Staat dit spook wel eens flatteus op een foto?
Nou, deze foto had hier van mij niet in gehoeven. Zo normaal heb ik haar jaren niet op de foto zien staan. En er hoeft ook niet gesuggereerd te worden dat ze aan de drank is of zo, want gezien de kar is ze gewoon in de supermarkt en koopt daar twee flesjes wijn. Wie doet dat niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
L-l-l-l-Laura Alberts eh Mary-Kate O. bij de drankenhandel
[afbeelding]
Zo'n gat had Fergie eigenlijk ook moeten maken voordat ze in dr broek plastequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ciara trakteert haar flamoesje op wat frisse lucht.
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/51uq.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://www.supload.com/thumbs/default/1-146803.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/24-315055.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://www.supload.com/thumbs/default/normal_6.jpg]afbeelding][/URL]
Pikant!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Een boooooooooom, met taaaaaaakken....
Haar flamoesje...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:04 schreef Radegast het volgende:
http://www.6pkclan.com/clips/JefferyRossRoast.wmv
![]()
Laat me raden, Celine doet een bod op een rol in de nieuwe Alien film?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Doet tegenpoging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt ne of ze geen ondergoed aan heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
-Ciara foto's-
Pikant!
Nog een keer Ashlee! Haar weer blond, maar make-up heeft ze zo te zien nog niet bijgewerktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ashlee Simpson probeert op haar zus te lijkenZe ziet er zo erg lelijk uit
![]()
[afbeelding]
Het kapsel staat haar gewoon niet![]()
Is het nou een kerel of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef buitenbeentje het volgende:
Probeer eens [img ]http://img.photobucket.com/albums/v130/tbl1966/20050806NIC14D.jpg[/img ] maar dan zonder de spaties, dan krijg je dus:
[afbeelding]
Die onderste foto....heeeeeelp....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Doet tegenpoging:
Mannen kunnen ook bortskanker krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef tbl1966 het volgende:
't is een vrouw (ze heeft borstkanker gehad).
Niets mis mee dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
tepel
Hehehehehequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef tbl1966 het volgende:
Voor de mensen met tere zieltjes zijn de volgende plaatjes niet aan te raden.
Roseanne Barr
[afbeelding]
[afbeelding]
Net zo'n Duitse nichtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef tbl1966 het volgende:
Patrick Swayze, niet echt onflatteus maar wel gigantisch afgetakeld
[afbeelding]
En dat zou zo de schoonmaker kunnen zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:59 schreef tbl1966 het volgende:
Jennifer Lopez zonder make-up (jezus wat een spook, make-up doet dus echt wonderen)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef kissa het volgende:
Ik weet nu niet of ik zo kan slapen![]()
Ben bang voor enge dromen![]()
Jeeesus, wat een travoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef buitenbeentje het volgende:
Probeer eens [img ]http://img.photobucket.com/albums/v130/tbl1966/20050806NIC14D.jpg[/img ] maar dan zonder de spaties, dan krijg je dus:
[afbeelding]
Volgens mij is deze bijgewerkt met Photoshop. Moet bijna wel. Die wenkbrauwen zien eruit of ze omhooggetrokken zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef buitenbeentje het volgende:
[afbeelding]
Je kunt ze ook zo epileren hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze bijgewerkt met Photoshop. Moet bijna wel. Die wenkbrauwen zien eruit of ze omhooggetrokken zijn.
Anastacia goes Fergie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze bijgewerkt met Photoshop. Moet bijna wel. Die wenkbrauwen zien eruit of ze omhooggetrokken zijn.
Ja, ik weet het. Maar deze hadden we nog niet gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:17 schreef MadGuy het volgende:
Die eerste, daar is al eens een serie van langsgeweest. Boobslip!
Ja, bekend uit o.a. American Pie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:33 schreef Smirnov het volgende:
who the fuck is Tara Reid?? actrice ofzo?
had nog nooit van haar gehoord voordat ik in dit topic keek
Wies dat? Of mogen we dat bij ieder plaatje gaan raden met van die non-sterretjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef roxxe het volgende:
[[url=http://img116.imageshack.us/img116/3637/ciaragma16dp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die foto hoort in de serie die een aantal posten terug staat: de wanabee zangeres heet Ciara.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:02 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Wies dat? Of mogen we dat bij ieder plaatje gaan raden met van die non-sterretjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |