Ik denk het. Ga mezelf maar eens meteen registrerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:08 schreef apestaartje het volgende:
Ik zie hier zelf gewoon alles op mijn beeldscherm staan.
Of komt dat doordat ik zelf lid ben van The Fashion Spot?
Als ze te breed lacht, scheurt ze. Klik om de foto op ware grootte te zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Linda de Mol is 't nieuwe boegbeeld voor plastische chirurgie geworden, zie ik?
Hoe oud is Linda eigenlijk? Leek altijd alsof ze geen dag ouder werd, tot vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Linda de Mol is 't nieuwe boegbeeld voor plastische chirurgie geworden, zie ik?
Ze denkt zelf nog steeds dan ze 25 is zie ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoe oud is Linda eigenlijk? Leek altijd alsof ze geen dag ouder werd, tot vandaag.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:02 schreef Modus het volgende:
Sheryl Crow:
Vroeger zag ze er idd veel beter uit, je herkent haar nu eigenlijk haast niet. Jammer van die andere uitgemergelde celebsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Komt door de botox he? Dan verdwijnen je rimpels. Al ziet ze er wel heel anders uit dan vroeger, vind ik. Ze is nog wel mooi, maar anders...
Vrij kort geleden nog was ze zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wist helemaal niet dat ze zong totdat ik haar op tv bij lowlands zagquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Julliette Lewis gaat helemaal op in haar optreden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook niet, maar ik vind haar wel een tof mens, ze is zo puur en zo lekker gestoord.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat ze zong totdat ik haar op tv bij lowlands zag
Ik krijg door deze foto helemaal zin in de zomerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Julliette Lewis gaat helemaal op in haar optreden:
[afbeelding]
dat komt door dat die Thijs tegen haar aan staat te rijenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef Ole het volgende:
Mwah, haar borst floept er ook bijna uit hoor..
Ik vind Thijs R. er slechter opstaan eigenlijk. Alsof-ie niet al te best geslapen heeftquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt door dat die Thijs tegen haar aan staat te rijen
en ik vind dat dus niet zo onflatteus, een erbijnauitfloependenoujazegdatvaltookwelweermeehoor borst
Maar dan met tietenquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
Tja, zonder make-up is ze weer gewoon man
Lijkt me logisch dat hij niet al te veel slaaptquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Thijs R. er slechter opstaan eigenlijk. Alsof-ie niet al te best geslapen heeft
quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:10 schreef kultivate het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat hij niet al te veel slaapt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |