ik wist helemaal niet dat ze zong totdat ik haar op tv bij lowlands zagquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Julliette Lewis gaat helemaal op in haar optreden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook niet, maar ik vind haar wel een tof mens, ze is zo puur en zo lekker gestoord.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat ze zong totdat ik haar op tv bij lowlands zag
Ik krijg door deze foto helemaal zin in de zomerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Julliette Lewis gaat helemaal op in haar optreden:
[afbeelding]
dat komt door dat die Thijs tegen haar aan staat te rijenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef Ole het volgende:
Mwah, haar borst floept er ook bijna uit hoor..
Ik vind Thijs R. er slechter opstaan eigenlijk. Alsof-ie niet al te best geslapen heeftquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt door dat die Thijs tegen haar aan staat te rijen
en ik vind dat dus niet zo onflatteus, een erbijnauitfloependenoujazegdatvaltookwelweermeehoor borst
Maar dan met tietenquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
Tja, zonder make-up is ze weer gewoon man
Lijkt me logisch dat hij niet al te veel slaaptquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Thijs R. er slechter opstaan eigenlijk. Alsof-ie niet al te best geslapen heeft
quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:10 schreef kultivate het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat hij niet al te veel slaapt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |