quote:Edit: Hoewel Semtex een FOK!diva is, is ze (nog) geen celeb.
Die buikquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien was het dezelfde figuur die haar tepels heeft afgewerkt
Net of je naar een foto uit een concentratiekamp zit te kijken zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:00 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Onflatteus is misschien een verkeerd woord. 'Geforceerd' past hier beter, met die gemaakt zielige oogjes en dergelijke. Ik mis op deze foto alleen nog een geldbakje.
Je bent zo goed als je laatste film he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
![]()
Die ingrepen hebben bij haar inderdaad niet erg goed uitgepakt. Zonde dat zo'n meisje zich laat toetakelen. Maar ach, da's vast hypocriet om te zeggen want als het allemaal goed gelukt was had ik hier nu![]()
![]()
smileys zitten plaatsen.
Het is een harde wereld.![]()
Over wie ging het ook alweer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste film he?
Wat was haar laatste film ook alweer?
Wat is ze prachtig op die onderste foto's zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:31 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste jurk is natuurlijk zo bedoeld, dus niet zozeer onflatteus.
Ik vind het mooi hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:08 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Evan Rachel Wood, opzich niet onflatteus, maar ze is zo ongelovelijk wit, echt niet mooi![]()
Mèn, die wordt grijsquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:57 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij staat Will Smith bijna te huilen![]()
quote:
Dat krijg je, als je wat ouder wordtquote:
Ooooooh haar benen zijn aan het verdwijnen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:55 schreef LonelyWolf het volgende:
Teri Hatcher van Desperate Housewives:
[afbeelding]
Laat je niet opnaaien hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:35 schreef LonelyWolf het volgende:
btw...zijn de plaatjes, die ik geupload heb, zichtbaar?
Dat vind ik juist mooi!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:08 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Evan Rachel Wood, opzich niet onflatteus, maar ze is zo ongelovelijk wit, echt niet mooi![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ooooooh haar benen zijn aan het verdwijnen.![]()
Fergie trekt tegenwoordig sowieso rotkoppen op foto'squote:
niet echt moeilijk aangezien die teef gewoon een rotkop heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:36 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Fergie trekt tegenwoordig sowieso rotkoppen op foto's
Jude Law Jr.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:38 schreef LonelyWolf het volgende:
Dames en heren...appels en peren...Jude Law en Jude Law Jr.:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |