geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Zeau! Deze slowchat verdient ook wel een schopje!
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gekregen, cap?
Amen my brother!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:33 schreef rockstah het volgende:
Waardeloze TT trouwens, gaat weer nergens heen.
Ik wil vanaf nu geen Scumm bar topics meer zien, is gedane zaak, weg ermee.
En Roy is ook weg, zelf weggegaan, ons in de steek gelaten, en verdient het daarom niet om 400 miljoen keer in de TT's te komen. Begrijp dat nou eens.
Roy is een kei aardige ventquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:04 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, roy is een rotzak... geef allemaal een 1 op zijn lelijke cover
Neej man een 5quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:53 schreef mordradead het volgende:
jij had hem een een gegeven he? op die cover, prima
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:04 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, roy is een rotzak... geef allemaal een 1 op zijn lelijke cover
BBQ bij Lexie thuis, ik kom ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das pas morgen, als je doelt op de BBQ
Hehequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef mordradead het volgende:
dan is het dus een grap en is er niemand thuis
Gewoon om te laten merken dat ik aanwezig ben enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kick
Zal ik een keer verhalen posten over foute vrouwen over de 30 die naieve studentjes proberen te versieren in de kroeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi Sharkldoggie!!
wanneer mag iki weer een verhaaltje van je verwachten op mn FB
nee we hadden wel bekers gevonden, maar hij zat nog zovan jajaja wij zijn tof enzo dat wij de gelegenheid geven je bekers te halen ofzeau...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:56 schreef Gamedemon het volgende:
gooi het dan in een plantenbak ofzo
maik zegt dat hij aangeschoten is en dat hij die linker agent wel sexy vondquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:02 schreef capibar het volgende:
[..]
nee we hadden wel bekers gevonden, maar hij zat nog zovan jajaja wij zijn tof enzo dat wij de gelegenheid geven je bekers te halen ofzeau...
nog dronken, maik?![]()
hij zit vaag te lullen, hij heeft desperatos opf uND BAVARIA JAWOHL we kwamen ook die turk tegen die vaag gingen chanteren ofzo ja ghalla ben je reik ofzo weet ik veel die gadsten bmoet je gewoon negerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maik zegt dat hij aangeschoten is en dat hij die linker agent wel sexy vond
en hij brabbelt iets over zijn fiets die had hij vooraan gezet en andere mensen konden niet meer bij de achterste komen.
ik heb jou foto op zon wijven lichaam geplakt en dat vond je niet tof ofzo zei maikel
ene net zij je nog dat je de weg naart huis nie meer kon binde!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef rockstah het volgende:
IK BWEN GVD NIET DRONKEN
't is hiere geen PUB
je vergeet de [RaymanNL Mode] [/RaymanNL Mode] Tagsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:05 schreef capibar het volgende:
[..]
hij zit vaag te lullen, hij heeft desperatos opf uND BAVARIA JAWOHL we kwamen ook die turk tegen die vaag gingen chanteren ofzo ja ghalla ben je reik ofzo weet ik veel die gadsten bmoet je gewoon negeren
ik ben allemaal nmenm van mesen geveten echt vaag!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je vergeet de [RaymanNL Mode] [/RaymanNL Mode] Tags
moet jij niet naar bed ofzo ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef capibar het volgende:
die linkee agent had idd geen kalkoengezicht ja maikel heeft gelijk nouja weetikveel niet zovan ja ze is lekker ofzo maar toch voor een poloitie agen!
ga ninja gaiden dronken spelen danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:08 schreef capibar het volgende:
[..]
nee men ik ben ng helemeela nie moe
selfs droken pwnt ik je nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga ninja gaiden dronken spelen dan
Breezer taalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef capibar het volgende:
hehehe er wad ook sow scaffa boy die over vuurwerk te praten sat was egt tog hij sat zovan ja ga tichter bij enzo ik zoven nee ik ben te lui
Jij bent vroeg opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:04 schreef mordradead het volgende:
spammerts
De piercing geneest voorlopig nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:27 schreef mordradead het volgende:
en ben je al volledig hersteld van je kwetsuren?
het was geen louche shop, ik heb een immuumziekte, dan mag je eigenlijk helemaal geen piercing hebben (maar goed ik ben eigenwijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:30 schreef mordradead het volgende:
moet je ook maar niet naar zo'n louche shop gaan he
Dat is al de tweede keer dat ik het deze ochtend hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
kijk, daar heb je het al... jij trekt het gewoon aan
Ooh start die zender dan pas? Waar trappen ze mee af de ''sperma donor'' showquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
koud, onguur en verrot... ik ben benieuwd of ik vanavond ook talpa kan ontvangen![]()
kutuser, kutuser.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:57 schreef mordradead het volgende:
spam, spam
goed zo, goed zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik doe m'n best, ik doe m'n best.
GinaGquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als Le Baggeur zijn kater gevonden heeft dan post hij wel![]()
Dat is triestquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef mordradead het volgende:
dat is gefaked jongen, dat is gefaked jongen
duh, maar hij heeft gamedemon wel mooi te pakken gehad hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef mordradead het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
duh, maar hij heeft gamedemon wel mooi te pakken gehad hoor![]()
Uhuh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:27 schreef mordrdead het volgende:
kenkerlelijk
nu maar wachten tot die klaar is met laden
Uhuhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:27 schreef mordrdead het volgende:
kenkerlelijk
nu maar wachten tot die klaar is met laden
WTF is dit? En het pas natuurlijk totaal niet bij Rayman.startkabelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:42 schreef rockstah het volgende:
Wat ik nu toch weer tegen kom
http://www.hiddenurl.com
Iemand een site om het te testen? Raymannl? Kan je die op startkabel gooien?
hehehee, eindelijk heeft iemand het doorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef mordradead het volgende:
quote:"Grolsch Premium Pilsner is een natuurlijk gerijpt bier. De hoge kwal iteit wordt bepaald door grondstoffen die met uiterste zorg zijn geselecteerd en door de klassieke bouwmethode van lage gisting. Hierin staan traditionele waarden als geduld en vakmanschap voorop. Uitzonderlijk is de lange lagering waarbij het bier alle tijd krijgt om zijn karakteristieke smaak te ontwikkelen.
Grolsch Premium Pilsner is het lekkerst op een drinktemperatruu van 6-8 0C en in een echt Grolsch glas, zoals dit special Skutsjeglas. Dit Skutsjeglas is speciaal gemaakd ter gelegenheid van het 60 jarig jubileum van de SKS. Spoel het glas schoon met warm water. Niet afdrogen maar uit laten leken. Spoel voor het inschenken het glas even om met koud water zodat glas en bier ongeveer dezelfde temperatuur hebben. Schenk het bier rustig in tot het glas driekwart vol is. Laat de schuimkraag opkomen en schenk het glas vol. Proost."
Omdat het vol staat met typefoutenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:29 schreef rockstah het volgende:
En hoe weten we dat je het niet gewoon gecopy-paste hebt he?
ik heb het gecopy pastequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:29 schreef rockstah het volgende:
En hoe weten we dat je het niet gewoon gecopy-paste hebt he?
Hoi GinaGquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat ik het deze ochtend hoor![]()
Maar goed hoe is het daar in het hoge noorden ?
skutje glasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:22 schreef mordradead het volgende:
ik verveelde me net, toen heb ik iets overgetypt:
[..]
Ja dan moet tie eerst volquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |