je vergeet de [RaymanNL Mode] [/RaymanNL Mode] Tagsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:05 schreef capibar het volgende:
[..]
hij zit vaag te lullen, hij heeft desperatos opf uND BAVARIA JAWOHL we kwamen ook die turk tegen die vaag gingen chanteren ofzo ja ghalla ben je reik ofzo weet ik veel die gadsten bmoet je gewoon negeren
ik ben allemaal nmenm van mesen geveten echt vaag!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je vergeet de [RaymanNL Mode] [/RaymanNL Mode] Tags
moet jij niet naar bed ofzo ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef capibar het volgende:
die linkee agent had idd geen kalkoengezicht ja maikel heeft gelijk nouja weetikveel niet zovan ja ze is lekker ofzo maar toch voor een poloitie agen!
ga ninja gaiden dronken spelen danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:08 schreef capibar het volgende:
[..]
nee men ik ben ng helemeela nie moe
selfs droken pwnt ik je nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga ninja gaiden dronken spelen dan
Breezer taalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef capibar het volgende:
hehehe er wad ook sow scaffa boy die over vuurwerk te praten sat was egt tog hij sat zovan ja ga tichter bij enzo ik zoven nee ik ben te lui
Jij bent vroeg opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:04 schreef mordradead het volgende:
spammerts
De piercing geneest voorlopig nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:27 schreef mordradead het volgende:
en ben je al volledig hersteld van je kwetsuren?
het was geen louche shop, ik heb een immuumziekte, dan mag je eigenlijk helemaal geen piercing hebben (maar goed ik ben eigenwijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:30 schreef mordradead het volgende:
moet je ook maar niet naar zo'n louche shop gaan he
Dat is al de tweede keer dat ik het deze ochtend hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
kijk, daar heb je het al... jij trekt het gewoon aan
Ooh start die zender dan pas? Waar trappen ze mee af de ''sperma donor'' showquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
koud, onguur en verrot... ik ben benieuwd of ik vanavond ook talpa kan ontvangen![]()
kutuser, kutuser.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:57 schreef mordradead het volgende:
spam, spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |