geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Zeau! Deze slowchat verdient ook wel een schopje!
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gekregen, cap?
Amen my brother!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:33 schreef rockstah het volgende:
Waardeloze TT trouwens, gaat weer nergens heen.
Ik wil vanaf nu geen Scumm bar topics meer zien, is gedane zaak, weg ermee.
En Roy is ook weg, zelf weggegaan, ons in de steek gelaten, en verdient het daarom niet om 400 miljoen keer in de TT's te komen. Begrijp dat nou eens.
Roy is een kei aardige ventquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:04 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, roy is een rotzak... geef allemaal een 1 op zijn lelijke cover
Neej man een 5quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:53 schreef mordradead het volgende:
jij had hem een een gegeven he? op die cover, prima
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:04 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, roy is een rotzak... geef allemaal een 1 op zijn lelijke cover
BBQ bij Lexie thuis, ik kom ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das pas morgen, als je doelt op de BBQ
Hehequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef mordradead het volgende:
dan is het dus een grap en is er niemand thuis
Gewoon om te laten merken dat ik aanwezig ben enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kick
Zal ik een keer verhalen posten over foute vrouwen over de 30 die naieve studentjes proberen te versieren in de kroeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi Sharkldoggie!!
wanneer mag iki weer een verhaaltje van je verwachten op mn FB
nee we hadden wel bekers gevonden, maar hij zat nog zovan jajaja wij zijn tof enzo dat wij de gelegenheid geven je bekers te halen ofzeau...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:56 schreef Gamedemon het volgende:
gooi het dan in een plantenbak ofzo
maik zegt dat hij aangeschoten is en dat hij die linker agent wel sexy vondquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:02 schreef capibar het volgende:
[..]
nee we hadden wel bekers gevonden, maar hij zat nog zovan jajaja wij zijn tof enzo dat wij de gelegenheid geven je bekers te halen ofzeau...
nog dronken, maik?![]()
hij zit vaag te lullen, hij heeft desperatos opf uND BAVARIA JAWOHL we kwamen ook die turk tegen die vaag gingen chanteren ofzo ja ghalla ben je reik ofzo weet ik veel die gadsten bmoet je gewoon negerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maik zegt dat hij aangeschoten is en dat hij die linker agent wel sexy vond
en hij brabbelt iets over zijn fiets die had hij vooraan gezet en andere mensen konden niet meer bij de achterste komen.
ik heb jou foto op zon wijven lichaam geplakt en dat vond je niet tof ofzo zei maikel
ene net zij je nog dat je de weg naart huis nie meer kon binde!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef rockstah het volgende:
IK BWEN GVD NIET DRONKEN
't is hiere geen PUB
je vergeet de [RaymanNL Mode] [/RaymanNL Mode] Tagsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:05 schreef capibar het volgende:
[..]
hij zit vaag te lullen, hij heeft desperatos opf uND BAVARIA JAWOHL we kwamen ook die turk tegen die vaag gingen chanteren ofzo ja ghalla ben je reik ofzo weet ik veel die gadsten bmoet je gewoon negeren
ik ben allemaal nmenm van mesen geveten echt vaag!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je vergeet de [RaymanNL Mode] [/RaymanNL Mode] Tags
moet jij niet naar bed ofzo ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef capibar het volgende:
die linkee agent had idd geen kalkoengezicht ja maikel heeft gelijk nouja weetikveel niet zovan ja ze is lekker ofzo maar toch voor een poloitie agen!
ga ninja gaiden dronken spelen danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:08 schreef capibar het volgende:
[..]
nee men ik ben ng helemeela nie moe
selfs droken pwnt ik je nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga ninja gaiden dronken spelen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |