neej de Plumm bar!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:52 schreef mordradead het volgende:
De gam slowchat, waar kwaliteit hoogtij viert!
Ik cola maar we moeten in de nerd sfeer blijven heh :[wquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef mordradead het volgende:
stoer hoor, ik heb hier dubbel fris... dat smaakt mij prima
jammer douwe, het was leuk geprobeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef mordradead het volgende:
damn, daar gaat de topictitel
Kwaliteitspostquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef Tomasso het volgende:
Nerdsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Door jou avatar ligt et niet aan jou, en door tomasso's avatar ook niet! De TT is nog goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef rockstah het volgende:
Hij staat er nog hoor
Het ligt niet aan mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door jou avatar ligt et niet aan jou, en door tomasso's avatar ook niet! De TT is nog goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neej man, en al helemaal niet met een PSPquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
vast wel, met z'n philips longlife batterijen maar natuurlijk niet powerlifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat haalt niet weg dat er een slechte accu in zitquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
daar kun je ook niet doorgaans normale batterijen in stoppen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Batterijen ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef mordradead het volgende:
accu's zijn te vervangen
Philipsquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
vast wel, met z'n philips longlife batterijen maar natuurlijk niet powerlifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop