Breezer taalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef capibar het volgende:
hehehe er wad ook sow scaffa boy die over vuurwerk te praten sat was egt tog hij sat zovan ja ga tichter bij enzo ik zoven nee ik ben te lui
Jij bent vroeg opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:04 schreef mordradead het volgende:
spammerts
De piercing geneest voorlopig nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:27 schreef mordradead het volgende:
en ben je al volledig hersteld van je kwetsuren?
het was geen louche shop, ik heb een immuumziekte, dan mag je eigenlijk helemaal geen piercing hebben (maar goed ik ben eigenwijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:30 schreef mordradead het volgende:
moet je ook maar niet naar zo'n louche shop gaan he
Dat is al de tweede keer dat ik het deze ochtend hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
kijk, daar heb je het al... jij trekt het gewoon aan
Ooh start die zender dan pas? Waar trappen ze mee af de ''sperma donor'' showquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
koud, onguur en verrot... ik ben benieuwd of ik vanavond ook talpa kan ontvangen![]()
kutuser, kutuser.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:57 schreef mordradead het volgende:
spam, spam
goed zo, goed zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik doe m'n best, ik doe m'n best.
GinaGquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als Le Baggeur zijn kater gevonden heeft dan post hij wel![]()
Dat is triestquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef mordradead het volgende:
dat is gefaked jongen, dat is gefaked jongen
duh, maar hij heeft gamedemon wel mooi te pakken gehad hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef mordradead het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
duh, maar hij heeft gamedemon wel mooi te pakken gehad hoor![]()
Uhuh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:27 schreef mordrdead het volgende:
kenkerlelijk
nu maar wachten tot die klaar is met laden
Uhuhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:27 schreef mordrdead het volgende:
kenkerlelijk
nu maar wachten tot die klaar is met laden
WTF is dit? En het pas natuurlijk totaal niet bij Rayman.startkabelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:42 schreef rockstah het volgende:
Wat ik nu toch weer tegen kom
http://www.hiddenurl.com
Iemand een site om het te testen? Raymannl? Kan je die op startkabel gooien?
hehehee, eindelijk heeft iemand het doorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef mordradead het volgende:
quote:"Grolsch Premium Pilsner is een natuurlijk gerijpt bier. De hoge kwal iteit wordt bepaald door grondstoffen die met uiterste zorg zijn geselecteerd en door de klassieke bouwmethode van lage gisting. Hierin staan traditionele waarden als geduld en vakmanschap voorop. Uitzonderlijk is de lange lagering waarbij het bier alle tijd krijgt om zijn karakteristieke smaak te ontwikkelen.
Grolsch Premium Pilsner is het lekkerst op een drinktemperatruu van 6-8 0C en in een echt Grolsch glas, zoals dit special Skutsjeglas. Dit Skutsjeglas is speciaal gemaakd ter gelegenheid van het 60 jarig jubileum van de SKS. Spoel het glas schoon met warm water. Niet afdrogen maar uit laten leken. Spoel voor het inschenken het glas even om met koud water zodat glas en bier ongeveer dezelfde temperatuur hebben. Schenk het bier rustig in tot het glas driekwart vol is. Laat de schuimkraag opkomen en schenk het glas vol. Proost."
Omdat het vol staat met typefoutenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:29 schreef rockstah het volgende:
En hoe weten we dat je het niet gewoon gecopy-paste hebt he?
ik heb het gecopy pastequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:29 schreef rockstah het volgende:
En hoe weten we dat je het niet gewoon gecopy-paste hebt he?
Hoi GinaGquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat ik het deze ochtend hoor![]()
Maar goed hoe is het daar in het hoge noorden ?
skutje glasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:22 schreef mordradead het volgende:
ik verveelde me net, toen heb ik iets overgetypt:
[..]
Ja dan moet tie eerst volquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |