Temeer omdat zij zichzelf telkens weer voornemen om het nu echt eens over politiek te hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Veel sneuer dan dit kan echt niet. Sterker nog, sneuer dan dit kan niet.
Nee ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef George-Butters het volgende:
en die van X1982 dan?
Ach ze hebben wel een punt dat POL wel eens beter is geweest en dat enkele bans wel zeer discutabel zijn temeer omdat FOK! de schijn wekt soortgelijk gedrag van de "andere kant" wel te tollereren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Temeer omdat zij zichzelf telkens weer voornemen om het nu echt eens over politiek te hebben![]()
Mee eens, ik heb die hele holocaustontkenningstoestand niet gevolgd en het interesseert me ook vrij weinig. De milagro's en de aa'tjes zul je altijd blijven houden, maar als ze weg zijn dan zul je ze niet missen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach ze hebben wel een punt dat POL wel eens beter is geweest en dat enkele bans wel zeer discutabel zijn temeer omdat FOK! de schijn wekt soortgelijk gedrag van de "andere kant" wel te tollereren.
Maar of dat forum de juiste manier is vraag ik mij af.
Ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef George-Butters het volgende:
en die van X1982 dan?
De Integratietest uitslag:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
In Drachten?
Anyway: http://www.integratietest.nl/?page=home
Ik ben voor 96.18% geintegreerd.
Slecht geintegreerde allochtoon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:19 schreef RM-rf het volgende:
De Integratietest uitslag:
U bent voor 97.72% geintegreerd
moest enkel op de vraag 'Spreekt u thuis Nederlands?' Nee antwoorden![]()
Heb daar niet zoveel zin in, dat land zit in een zware economische recessie, de regering is uiterst zwak, wankelt van de ene crisis in de andere, waarbij de enige reden dat deze niet valt dat de regeringspartijen zelf bang zijn nog meer zetels te verliezen ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slecht geintegreerde allochtoon.
Ga terug naar je eigen land
quote:Heintje Davids - Klap eens in je handjes
Klap 's in je handjes, blij, blij, blij
Schud je booze bolletje, dei, dei, dei
Lasten omhoog,
Voeding omlaag,
Uitgaven vlug,
Inkomen traag
Jij loopt rond met rafels,
Zij in 't zij
Zoo gaat je leven voorbij,
Zoo gaat je leven voorbij
Je wilt de wereld beter maken en dat wil je uiten,
Door je bij een partij of groep of strooming aan te sluiten
Er is voldoende keuze in politieke leuze
Vertroebeld wordt je kijk,
Want ieders voorman heeft gelijk
Klap 's in je handjes, blij, blij, blij,
Stomp het in je bolletje, dei, dei, dei
Handje omhoog,
Handje omlaag,
Een vuist gebald,
't Is maar de vraag,
Waar zit ernst
En waar verlakkerij
Zoo varen illusies voorbij
Zoo varen illusies voorbij
Columbia ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:38 schreef RM-rf het volgende:
Heb daar niet zoveel zin in, dat land zit in een zware economische recessie, de regering is uiterst zwak, wankelt van de ene crisis in de andere, waarbij de enige reden dat deze niet valt dat de regeringspartijen zelf bang zijn nog meer zetels te verliezen ...
Moorden en politiek geweld zijn aan de orde van de dag, opiniemakers worden op straat neegestoken, politici neergeknald ; terroristen lopen vrij rond, of als ze per ongeluk gearresteerd worden, komen snel op 'persoonlijke gronden' vrij ...
Ik zou ook niet terug gaan naar Nederland hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:38 schreef RM-rf het volgende:
Heb daar niet zoveel zin in, dat land zit in een zware economische recessie, de regering is uiterst zwak, wankelt van de ene crisis in de andere, waarbij de enige reden dat deze niet valt dat de regeringspartijen zelf bang zijn nog meer zetels te verliezen ...
Moorden en politiek geweld zijn aan de orde van de dag, opiniemakers worden op straat neegestoken, politici neergeknald ; terroristen lopen vrij rond, of als ze per ongeluk gearresteerd worden, komen snel op 'persoonlijke gronden' vrij ...
Er woed een 'supermarkten-oorlog' die uitgevochten wordt door, net als in Ruanda gerecruteerde minderjarigen, die voor een hongerloontjealles te doen wat een paar militie- of bendeleiders hen opdragen ... De media is volledig onder controle van een kleine groep, die deze controle uitnu om immoreel gedrag te propageren ... de opsluiting van mensen is verworden tot televisieshow.
Eigenlijk kun je me bijna een politieke vluchteling noemen, en er is ook een zeker erkenning dat mijn herkomstland voorlopig niet zoals Somalie, Iran of Soedan al een 'veilig land' genoemd mag worden ... misschien dat binnenkort Pronk er 'orde' komt scheppen, om een grootschalig vluchtelingen-drama te voorkomen
nee, in het land van waaruit ik gevlucht ben is er een mengeling van drugsmisdaad, maar ook raciaal geweld, overbevolking, een lage productiviteit van werknemers en daarbij dan weer illegaal arbeiders voor hongerloontjes; er worden uitzetkampen opgebouwd en politici praatten over verschillend strafrecht op basis van raciale achtergronden van daders ...quote:
Nederland voldoet prima aan dit signalement.quote:
nee, in het land van waaruit ik gevlucht ben is er een mengeling van drugsmisdaad, maar ook raciaal geweld, overbevolking, een lage productiviteit van werknemers en daarbij dan weer illegaal arbeiders voor hongerloontjes; er worden uitzetkampen opgebouwd en politici praatten over verschillend strafrecht op basis van raciale achtergronden van daders ...
ik spreek geen Fries en de mogelijkheid om Plaät-Duuts of Letzebuergerisch te gaan praten leek me een stuk eenvoudiger dan Frysk, wat taalkundig toch wel een stukje verder staat dan van de Nederlandse taal, dan platduits en luxemburgs, alledrie nedersaksische dialecten, terwijl engels en fries, en naar ik meen deens tot dezelfde taalgroep van bovensaksische talen horen ....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:06 schreef Sidekick het volgende:
Kom naar Fryslân, RM-rf, daar ben je veilig!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:38 schreef Tafkahs het volgende:
even wat anders: zorgelijk... : http://fokdiscussie.6.forumer.com/
Place your bets..
(waarom SCH nou bij naam en toenaam geplaatst moet worden is me onduidelijk, maar het zal wel achter de filosofie van de web-log cultuur horen oid)
Dat komt door inconsequent moddenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:10 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, wat gaat fok teringsloom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |