En terecht, als je er zo'n hype van maakt. Er verdwijnen wel 10.000 mensen in de VS per jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dat meisje nooit zullen vinden.
Zulke mooie Amerikanen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En terecht, als je er zo'n hype van maakt. Er verdwijnen wel 10.000 mensen in de VS per jaar.
Oke, ik geef toe, tweederde van de Amerikanen is zo dik dat ze vanzelf weer op het strand aandrijven.quote:
Zit 'ie in het eerste plaatje met z'n denkbeeldige vriend te babbelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bezemhok Nawijn.
Een student zou er een moord in doen in het centrumpje van Den Haag op kosten van de belastingbetaler.
Ben ik hier de enige die denkt aan een aap in een glazen kooi?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bezemhok Nawijn.
Een student zou er een moord in doen in het centrumpje van Den Haag op kosten van de belastingbetaler.
Ik denk dat ie schizofreen is geworden na z'n ministerschap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zit 'ie in het eerste plaatje met z'n denkbeeldige vriend te babbelen?
en dat noemt zich dan augustus, ik noem het aoûtquote:
Idiot!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en dat noemt zich dan augustus, ik noem het août
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij komt er nog genadig vanaf Duukje..
En ik ga vanaf morgen kamperen in eigen landquote:
Wat een jolijt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik ga vanaf morgen kamperen in eigen land.
Camping Stadspark?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik ga vanaf morgen kamperen in eigen land.
Welke student?! Als je meer informatie hebt --> AIVD. Of bedoel je juist dat het in opdracht van... gaat gebeurenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bezemhok Nawijn.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:23 schreef Tafkahs het volgende:
ik ben bijzonder, al neemt die brutale drugshond mijn draadje gewoon over
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=22quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
tja..
Waar die weblog heen moet weet ik niet. Het lijkt erop dat het een soort van SC gaat worden om zoveel mogelijk linkse of afvallige users met pek en veren te besmeuren. Soort van SBS6 topic veel geschreeuw en weinig inhoud.
quote:Zeyno Baran over terreur in Nederland
Nederland kan het probleem van radicalisering van moslimgroepen niet in een generatie oplossen. Dat zegt Zeyno Baran, expert op het gebied van moslimextremisme en directeur Veiligheid van het Amerikaanse Nixon Center. Ze vindt dat de Nederlandse regering veel meer moet doen om de bevolking op een aanslag voor te bereiden.
Dude, waar kom je dan vandaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, in het land van waaruit ik gevlucht ben is er een mengeling van drugsmisdaad, maar ook raciaal geweld, overbevolking, een lage productiviteit van werknemers en daarbij dan weer illegaal arbeiders voor hongerloontjes; er worden uitzetkampen opgebouwd en politici praatten over verschillend strafrecht op basis van raciale achtergronden van daders ...
Fundamentalistische relgieuze leiders roepen op tot geweld en haat.
De VN durft of kan niet ingrijpen en kijkt hulpeloos toe.
Geloof me, als ik met afghanen praat die gevlucht zijn voor de Taliban, of Irakezen breek ik meermaals in tranen uit en moet dan mijn verhaal onderbreken, waarna ze me troostend op de rug kloppen, en zeggen dat ze hopen dat mijn land ook bevrijd zal worden, zoals met Irak en Afghanistan al gebeurd is ...
elk nadeel hep ze voordeel:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:19 schreef RichardQuest het volgende:
Nog twee weken...komt goed joh.
post ook eens wat bijtends, een goed gevoel is gegarandeerdquote:
Da's best ziek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef Tafkahs het volgende:
een jeugdvriend van mij heeft wel eens een jaar in Oklahoma 'stage' gelopen op zo'n highschool. Hij vertelde later dat er echte gekken woonden; zo was er een man met zijn eigen property die een bunker had gebouwd. Daar had hij 14 jaar lang een meisje in opgesloten dat regelmatig misbruikt werd en dat niet eens had leren praten ....
Toen de autoriteiten er bij toeval lucht van kregen, werd dat meisje ontdekt... ze was toen 18 ofzo
yep, maar verbaast het je echt? Daar kauwen ze op skoal he, pruimtabak waar je wangkanker van krijgtquote:
Dat hele land is gek. Komt omdat de mannen van die kleine piemels hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
yep, maar verbaast het je echt? Daar kauwen ze op skoal he, pruimtabak waar je wangkanker van krijgt
Stoer!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat hele land is gek. Komt omdat de mannen van die kleine piemels hebben.
Er was ooit een keer een docu over realdolls. Okee, je bent al niet helemaal lekker als je zo'n neukpop koopt, maar een gast uit Japan had er een stuk of 20. Daar zijn ze toen langsgegaan. Hij woonde in een houten huisje en had die poppen allemaal neergezet in zijn huis. Alsof ze er leefde. Alleen sommige hadden geen hoofd meer of hij had andere dingen geamputeerd> echt freaky.
Was dit zelfs niet verfilmd? Ik geloof dat er deze week een film op RTL4 te zien was met een waargebeurd verhaal over een situatie die je hier beschrijft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef Tafkahs het volgende:
een jeugdvriend van mij heeft wel eens een jaar in Oklahoma 'stage' gelopen op zo'n highschool. Hij vertelde later dat er echte gekken woonden; zo was er een man met zijn eigen property die een bunker had gebouwd. Daar had hij 14 jaar lang een meisje in opgesloten dat regelmatig misbruikt werd en dat niet eens had leren praten ....
Toen de autoriteiten er bij toeval lucht van kregen, werd dat meisje ontdekt... ze was toen 18 ofzo
Misschien lijkt het er op, mijn info is uniek. Zo had je er ook lui met uitgeramde tanden enzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Was dit zelfs niet verfilmd? Ik geloof dat er deze week een film op RTL4 te zien was met een waargebeurd verhaal over een situatie die je hier beschrijft.
Ja, die heb ik heeft mijn moeder ook gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Mockingbird don't sing, heet die film die woensdag op RL4 te zien was, maar dat gaat dus over een andere gebeurtenis.
quote:Aaahikwordgek wrote:
Verdonk is de enige minister met ballen!
Er zijn mensen die alleen maar zeiken op Verdonk en haar racistisch noemen. Dat is pas een roestige plaat.
quote:Sunnygirl wrote:
Jou ken ik niet. Je postte zeker vooral in ONZ? Niet in POL in ieder geval.
As usual. Je zult het nooit uit de mond horen van iemand die rechts stemt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:03 schreef Monidique het volgende:
Ik voel mij trouwens weer moreel superieur.
O?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:19 schreef JanMichiel het volgende:
Hey, Monidique heeft gepost in zijn eigen forum
Het spijt me, maar als ik bepaalde uitlatingen lees, dan kan ik slechts concluderen dat ik moreel superieur ben aan degenen die die uitlatingen doen. Helaas, ik hou er ook niet van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
As usual. Je zult het nooit uit de mond horen van iemand die rechts stemt.
Monidique voelt zich moreel superieur. Rechts is moreel superieur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:36 schreef Lyrebird het volgende:
As usual. Je zult het nooit uit de mond horen van iemand die rechts stemt.
Dus ik ben moreel superieur en ik voel het mij? Aardige zelfkennis, me dunkt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Monidique voelt zich moreel superieur. Rechts is moreel superieur.
O, die onzin. Een haatlogger zal zich wel vervelen, denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:41 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=188#188
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |