quote:Staatsloterij zoekt miljonair
DEN HAAG - De Staatsloterij is al ruim twee maanden op zoek naar de winnaar van 1 miljoen euro. De bezitter van het winnende Staatslot kocht zijn lot voor de meitrekking bij een Bruna-vestiging in Oosterhout, maar heeft zich nog steeds niet gemeld. Normaal gesproken laten winnaars binnen één à twee weken iets van zich horen.
De loterij heeft mensen die in Oosterhout loten voor de meitrekking kochten, opgeroepen deze nog eens goed na te kijken. Komt er niemand opdagen, dan vervalt het geldbedrag na een jaar aan de staatskas.
De laatste keer dat de Staatsloterij op zoek moest naar een winnaar was in maart 2003. De winnaar van de, destijds tijdens de februaritrekking gevallen, jackpot van 5 miljoen euro heeft zich uiteindelijk nooit bij de Staatsloterij gemeld.
Roaldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
We zijn hier nog steeds niet uit een jongensnaam voor nr. 2, iemand hier nog ideeen? (Nee, geen Tieme)
Timquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
We zijn hier nog steeds niet uit een jongensnaam voor nr. 2, iemand hier nog ideeen? (Nee, geen Tieme)
Markquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
ewoutquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Paolo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Nou we kunnen niet zo hard rennen met een traaaaaaaaaaaaaaaaaaf forum..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Jullie waren weggelopen
Niet meer doen hoor
CONALL m Irish, Scottish, Irish Mythologyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
(Gian)Lucaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Herbie goes to Monte Carlo.quote:
Kamer opruimen in 2 makkelijke stappenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:Mijn kamer is nog steeds een tyfuszooi.
Altijd gezellig wanneer je broer langskomt voor een paar biertjes op de donderdagmiddag
sssttt...straks hoort de server het en gaat ie weer bokken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij flitst weer!
Jariquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
tuurlijk niet !!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, zit jullie jongensnaam er ook tussen?
Aidan, Ebi, Tony, Fred, Pimquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Het is helaas weer triest gesteld met de snelheid inderdaadquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:21 schreef Eilanden het volgende:
Franck, Etienne, Alje, David, Tim, Jean-Paul, Stefaan, Joost, Hans, Darl, Dave, Robin? (om maar een paar suggesties te geven?)
hoe?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:05 schreef Againzender het volgende:
ok, hij doet, maar vraag niet hoe
quote:
Heeft PH net zijn nieuwe PC-tje, krijgt ie dit...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet gewoon zelf wat sloom zijn, dan gaat Fok wel snel.
ga je nog naar FFWD?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ti ti tinaaaaaa wat koste die condomeeee lalala
Ik welquote:
Nopequote:
scheelt dat ik niet zoveel fok vandaagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Heeft PH net zijn nieuwe PC-tje, krijgt ie dit...
Verdient dat nou wat in de Zeeuwse prostitutie???quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Het ging gisteren echt snel haha
Ik kwam binnen op dat gesprek, en de vraag was niet of ik er zou komen werken, maar wanneer ik zou kunnen beginnen
Volgende week zondagavond mag ik voor het eerst
Waarschijnlijk geen cent teveel hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdient dat nou wat in de Zeeuwse prostitutie???
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen cent teveel hoor
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]Sandman terwijl hij zich weer aankleedt: "Zegeltjes erbij?"
goedzo tong. Favoriete forum dig al aan het wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
meer dan 24 uur zonder internet gezeten.
Kom er net achter dat een stekkertje er niet goed inzat.
Die cursus betaalt zich nu al uit.
We hadden al bijna Opsporing Gezocht ingeschakeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
meer dan 24 uur zonder internet gezeten.
Kom er net achter dat een stekkertje er niet goed inzat.
Die cursus betaalt zich nu al uit.
Staat je leuk Bluezz.. die baard...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
*vermist afbelt*
Knuffelt Tongie lekker plat
[afbeelding]
Nee, maar het smaakte heel erg lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Zelf gemaakt Golfer?
Zelf in de magnetron gegooid, dat wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Zelf gemaakt Golfer?
Bikkelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf in de magnetron gegooid, dat wel.![]()
nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Is de film A.I. iets?
Ok, dan even een andere invulling voor mijn avond vinden.quote:
Mooi. Dan gaan we die dus toch bekijken, want verder is er helemaal niets.quote:
Qua artiesten was het nog leukerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Was het net zo leuk als op het Statenplein?
Herhaling ik kijk ook want gemist de vorige keer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:31 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik zie dat nu de popquiz op Ned3 begint
Is dat een neiuwe aflevering?
Newbiequote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
Nog 1 post en ik behoor ook tot de definitief kanslozen van Fok!
Precies, absurd gewoon.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:13 schreef mitt het volgende:
goed moment om de stoppen golfer.
popo voor opvolgerquote:
Ik wil VBL niet modden eikelquote:
Pas nou op met wat je zegt popoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wil VBL niet modden eikel
Doe SPT wel over een tijdje.
Nee dat weet ik nu ook. Maar ik had vantevoren geen zin om mn nette werkkleren incl. hakken nog om te wisselen voor iets andersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Winkelen op hakken is niet bepaald slim...
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
De pootjes straks hoog doet wonderen!
Precies, vanaf nu ga ik verder onder mijn kloon Tong80 posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:13 schreef mitt het volgende:
goed moment om de stoppen golfer.
Wordt tijd voor een echte mod.quote:
Zolang het geen tong80 is vind ik het best.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, vanaf nu ga ik verder onder mijn kloon Tong80 posten.
Met dit soort taal wordt je natuurlijk nooit blauw.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:55 schreef popolon het volgende:
de andere doet mee aan sjoelkampioenschappen in de zomer notabene.
de zoentje trigger stond op scherp zie ik al.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met dit soort taal wordt je natuurlijk nooit blauw.![]()
Dat heet in de volksmond toch een virusalarm?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:14 schreef zjroentje het volgende:
Popolon alarm hier op de pc.
Varkenshaasje met kaas ertussen met friet en saladequote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zeg je geen nee tegen Dndiek, altijd erg oke om lekker te eten met bekenden.
Wat heb je naar binnen geprikt?
Het is maar welke naam je het beestje geeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat heet in de volksmond toch een virusalarm?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Varkenshaasje met kaas ertussen met friet en salade![]()
Have fun!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef just me het volgende:
Ik ga nu naar Concordia maar weet niet hoe laat ik thuis ben en... morgenochtend om 08.30 uur vertrek ik
![]()
![]()
![]()
Tuuk!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:52 schreef popolon het volgende:
Gaan ze elke avond gezellig samen naar bed?
Met deze traagheid hier gaat het daar nog trager?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:06 schreef popolon het volgende:
Toch een nadeel hoor als je in de VS woont, fok doet er 10x zo lang over om te laden.
Ga even boodschappen doen dan maar.
wat een krakerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:46 schreef Dos37 het volgende:
The good the bad and the ugly blijft toch de western
heb je hem gekekenquote:
Inderdaad een briljante film. Waarom lach je ?quote:
normaal vind ik films die dos37 mooi vind meestal net wat minder. deze was wel goedquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad een briljante film. Waarom lach je ?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
normaal vind ik films die dos37 mooi vind meestal net wat minder. deze was wel goed
een redelijkequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Taxi driver was ook een topper man.
Ja klote dat ie is gekozen tot beste fim van de jaren 70.quote:
Tong heeft een lekkere zomergastenavond achter de rugquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb Extras van de BBC nog op de video staan.
Nu nog kijken of niet? That's the question.
Afgelopen zondag gemist vanwege ons AT en ik ga a.s. zondag ook weer missen, want broerlief en zijn meissie willen Bluezz en mij als alvast huwelijkskadootje mee uit eten nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft een lekkere zomergastenavond achter de rug
taxi driverquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja klote dat ie is gekozen tot beste fim van de jaren 70.
Snap ik niet. Lekker afdraaien als Fok traag is. Ben blij dat m'n ma het voor me had opgenomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgelopen zondag gemist vanwege ons AT en ik ga a.s. zondag ook weer missen, want broerlief en zijn meissie willen Bluezz en mij als alvast huwelijkskadootje mee uit eten nemen.
En het is mij te lang om 4 uur op de video op te gaan nemen.
Oh jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
taxi driver
dat klopt ook weer niet.
pfffff ik vond het 3x niksquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is absoluut the godfather part IIquote:
Prachtige klassieker die je gezien moet hebben en fenomenaal acteerwerk van De Niro.quote:
vond ik ook. Maar hij heeft er geen oscar voor gekregen destijds. Hij was wel genomineerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtige klassieker die je gezien moet hebben en fenomenaal acteerwerk van De Niro.![]()
Hoort bij de top zoveel films aller tijden.
Trusteh cultuurbarbaar.quote:
waarmee budquote:
Willy Wonkah-chocolaatje?quote:
idd waardeloos want dat is Chinatown natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tis een man. www.christymoore.comquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:47 schreef SCH het volgende:
Is dat een paaldanseres Digger?
Ik heb je niet gezienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Gister naar de opnamens van TROS Muziekfeest in Scheveningen geweest
Thomas Berge, Wolter Kroes en Jannes waren goed
stoute bloes...foeiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:02 schreef Bluezz het volgende:
Bloes heeft andere puter stukgemaakt
stom gezicht als ze dan van de helpdesk op afstand jouw pc overnemen
Oh, dus zo stuk was die niet als dat nog kanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:02 schreef Bluezz het volgende:
Boefjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:02 schreef Bluezz het volgende:
koffie! briljant!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Boefje
Maar goed hij's niet helemaal stuk... anders kon hij niet meer aan
Koffie iemand?
Leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Er is een nieuwe Nostradamus!!!
Het grote Nostradamus 2005-2006-topic
Goed werk DDquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Daarom kopieer ik dat soort meuk altijd eerst even voordat ik het submitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:zit ik net dat Nostradamus topic helemaal in te vullen, alle 40 vrgaen, druk ik op invoeren geeft ie één of andere foutmelding kan ik het weer helemaal op nieuw doen
eerst maar een bakkie koffie dan
oh ja da's best handig....voor de volgende keer !quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daarom kopieer ik dat soort meuk altijd eerst even voordat ik het submit
de put en het kalf verhaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh ja da's best handig....voor de volgende keer !
oiquote:
Je bent ook zo'n blondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef Bjoro het volgende:
oh ja da's best handig....voor de volgende keer !
blont uit een vlesje Bluezzquote:
Maud vond het niet mooi, dus........quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef Bluezz het volgende:
Ja, wel jammer dat je je vlechtjes niet meer hebt
volgens mij trek ik alles weg met m'n nieuwe pcquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi
Fok is weer super traag![]()
Tong doe er eens wat aan
Duidelijker kan niet aangegeven worden dat de dames de broek aan hebben in huize Bjoro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maud vond het niet mooi, dus........![]()
Aha mooi! Ik doe meequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:59 schreef Lionheaad het volgende:
Subleague [HOOLS] VBL-Café is aangemaakt voor de FOK! voetbalmanager
wachtwoord: hools
Ik krijg ineens zin in bierquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Duidelijker kan niet aangegeven worden dat de dames de broek aan hebben in huize Bjoro.
Ik ookquote:
Waarheen, hoe lang en hoe lam?quote:
En Vom zag dat het goed wasquote:
hoe oud? 650 voor eredivisie programma?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:32 schreef Lionheaad het volgende:Eredivisieclubs krijgen weer de oude teletekstnummers bij Talpa
het weer is hier vooral baggerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef Noca het volgende:
Pfff wat is het weer traag hiero.
Ook datquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
het weer is hier vooral bagger
quote:Vacature:
Sportverslaggever [BNR Nieuwsradio]
BNR Nieuwsradio -onderdeel van de FD Mediagroep waartoe ook Het Financieele Dagblad behoort- is de enige 24-uurs nieuwszender van Nederland en is in het gehele land op FM te beluisteren. In de Randstad en Midden-Nederland op 100FM.
BNR Nieuwsradio is samen met Het Financieele Dagblad gevestigd in Amsterdam-Oost.
BNR Nieuwsradio heeft per direct plek voor een: ervaren en allround sportverslaggever
Ervaring is noodzakelijk, allround zijn ook, want je runt de sportredactie in je eentje. Je maakt je eigen planning, kunt daarbij prioriteiten stellen in het sportaanbod. Je bent het aanspreekpunt van onze vaste, externe sportverslaggevers. Je kent je weg en de juiste mensen in de sportwereld want je brengt naast wedstrijdverslagen, ook het harde nieuws erachter.
Je bent een ervaren sportverslaggever, dus je hebt geen 9-5 mentaliteit. Je werkt vaak in het weekeinde, reist indien nodig naar het buitenland om belangrijke sportevenementen te verslaan.
Je hebt radio-ervaring en een goede radiostem.
Wanneer je op onze redactie bent, tref je een jong en gemotiveerd team aan. Maar je zult vaker onderweg zijn, dus een auto is beschikbaar. We zitten op een goed bereikbare lokatie in Amsterdam-Oost. Voor een enthousiaste en energieke duizendpoot is dit een baan met ballen.
Heb je belangstelling? Stuur je motivatie en cv vóór 19 augustus a.s. naar Monique de Jong, Personeelsadviseur: mjong@bn.nl
Kunnen we doen inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:58 schreef Bjoro het volgende:
misschien ff met z'n allen richting het forum van www.pascalheister.nl
hij heeft wel een mooie voorpaginaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:58 schreef Bjoro het volgende:
misschien ff met z'n allen richting het forum van www.pascalheister.nl
hamer nodig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
Nog even en ik wordt er echt moe van....
* golfer is het zonnetje in huis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een hoerig depressief maken hondenweer is het
Waar is de zon? Het is godverdomme ZOMER!!!
ik heb inderdaad geen bier, of bedoel je dat niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |