Toen nog niet gelukkig. Ze was trouwens ook aan het zaklopen.quote:
Nee, daarom hoef ik dit soort wannabe-blij-TROS gezellige-maar zogenaamd wel BNN-hip door sexuele toespelingen voor suffe pubers- programma showtje niet te zien.quote:
Bij de AVRO keek ik ook al hoor. Het badpak dat in de bilspleet van Neelie Smit-Kroes verdween bij de groene zeep helling zal ik nooit meer veregeten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daarom hoef ik dit soort wannabe-blij-TROS gezellige-maar zogenaamd wel BNN-hip door sexuele toespelingen voor suffe pubers- programma showtje niet te zien.
Dat was best suf idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Jan Blaaser die omhoog wees bij het penaltie schieten de keeper draaide zich om keek omhoog en Jan Blaaser schoot de bal tegen z'n reet. Legendarisch.
quote:Volgens deelnemer en ONM-acteur Aram van der Rest ging het er heftig aan toe.
Zo vertelde de acteur vorige week in de Telegraaf: "De hele strijd stond voor mij op een gegeven moment in het teken van mijn gevecht met Viola Holt. Pff, wat een agressie zit er in die vrouw. Dat is gewoon niet leuk meer. Op een gegeven moment deden we een soort twisterspelletje op een luchtkussen, waarbij degenen die naast het kussen stonden leden van de andere ploeg mochten hinderen met supersoakers. Ik spoot er dus lustig op los, toen ik van achteren werd aangevallen door concurrente Viola. Ik werd bijna verpletterd."
"Ik droeg een zweetbandje dat ze naar beneden richting mijn nek trok. Het leek wel of ze probeerde me te wurgen. Ik gaf met mijn elleboog een por naar achteren, zodat ze terugdeinsde. Maar een paar minuten later sprong ze met al haar gewicht weer boven op me. Nu ging het zweetbandje over mijn ogen en plantte ze haar nagels naast mijn oren en in mijn borst. Het ging bloeden en ik had er genoeg van. Na nog een por heb ik me van het strijdterrein teruggetrokken."
Dat, gecombineerd met de borsten van mevrouw Schurman en Maasland, is voor mij al reden te overquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sabine uit BB1
Ze zullen vast en zeker wel lekker zijn (Wytskequote:Op maandag 8 augustus 2005 17:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Dat, gecombineerd met de borsten van mevrouw Schurman en Maasland, is voor mij al reden te over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |