abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:07:14 #1
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29421912

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 281] OohPeehh :? watisda :? :W
    Fok Motorclub [SC Deel 282] Weer een correcte OP
    Fok Motorclub [SC Deel 283] Het begin van de old-timer hype
    Fok Motorclub [SC Deel 284] bwt let niet op
    Fok Motorclub [SC Deel 285] Goldwing topic O-)

• <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
      donderdag 4 augustus 2005 @ 13:08:48 #2
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29421946
    Fipo
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
    pi_29421967
    Goede titel, ik had hetzelfde gedaan

Vet proppig man.
    pi_29421978
    Wil ik net gaan posten in het andere topic ramt RB em ff vol Was nog een reactie op je rug-post:

Dat klinkt niet goed Misschien was dat tegels zetten te zwaar werk laatst Dan zit je toch de hele tijd gebukt op de grond? Of waren het muurtegels Hoop iig voor je dat het snel weer voorbij is voor je

en verder:
    i Forum is traaaaag
      donderdag 4 augustus 2005 @ 13:16:56 #5
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29422074
    Forum is niet traag - heeft wat meer tijd nodig ..........................
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      donderdag 4 augustus 2005 @ 13:17:22 #6
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29422078
    [/quote]
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
    Wil ik net gaan posten in het andere topic ramt RB em ff vol Was nog een reactie op je rug-post:

Dat klinkt niet goed Misschien was dat tegels zetten te zwaar werk laatst Dan zit je toch de hele tijd gebukt op de grond? Of waren het muurtegels Hoop iig voor je dat het snel weer voorbij is voor je

en verder:
    i Forum is traaaaag
    wat heet traag heb ik een keer tijd om te fokken , krijg je dit
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
    pi_29422143
    Het is gewoon een complot tegen RB, we moeten een guerillagroepering vormen om hiertegen te vechten Maar eerst even een mooie pic (clickable )

Alleen jammer dat er Kawasaki opstaat
    pi_29422174
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
    Het is gewoon een complot tegen RB, we moeten een guerillagroepering vormen om hiertegen te vechten Maar eerst even een mooie pic (clickable )

Alleen jammer dat er Kawasaki opstaat
    En dat ie groen is, die zijn aan mij voorbehouden
    Vet proppig man.
    pi_29422413
    Hicham, zonde van je motor... en van jezelf.

Laat het een les zijn en leer er van Had al zoiets voorspeld geloof ik.. maar goed, dezelfde post kan ik waarschijnlijk binnen een half jaar voor je broertje posten Wat ik overigens niet hoop.

Heb je nog onderdelen nodig? Heb nog wat liggen hier.
    pi_29422488
    - edit - *iets met bananen*

[ Bericht 78% gewijzigd door vetprob op 04-08-2005 13:53:29 ]
    Vet proppig man.
    pi_29422573
    Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja.. toch iets te veel geforceerd.

Hicham heeft meerdere keren in zijn post duidelijk geprobeerd te maken niet (te) hard hebben gereden, zal dus wel te hard gereden ja

Maar goed, je leert met vallen en opstaan. Nu ga je als het goed is gewoon rustiger rijden en rustiger de grenzen opzoeken als de vorige keer, zonder te forceren... meer opbouwend.

Zo gaan die dingen
    pi_29422591
    Kneus meldt zich
    pi_29422663
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
    Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja..

Hicham heeft meerdere keren in zijn post duidelijk geprobeerd te maken niet (te) hard hebben gereden, zal dus wel te hard gereden ja

Maar goed, je leert met vallen en opstaan. Nu ga je als het goed is gewoon rustiger rijden en rustiger de grenzen opzoeken als de vorige keer, zonder te forceren... meer opbouwend.

Zo gaan die dingen
    Damn je maakt het echt moeilijk voor me Riet, om niet te reageren Maar geloof mij, als ik te hard had gereden of de grenzen had opgezocht, dan had ik echt flink zitten balen met mijn dikke hand en schade. Maar nu heb ik juist iets van: jammer, kan gebeuren. Want ik zat dus echt niet te scheuren (dat rijmt ) Ik kan echter wel beamen dat ik vaak genoeg die dijk als een gek heb zitten racen (voor mijn maatstaven uiteraard ), zelfs in de regen Toen is het altijd goed gegaan

Daarom heb ik slechts 1 ding geleerd: als je rijdt, ga dan altijd racen misschien was ik dan niet onderuit gegaan

En verder heb ik geen zin meer om hierover in discussie te gaan, voor je het weet is het weer rellen geblazen, dat is onvermijdelijk hier Bedankt voor je reply, en tot ziens

Bovendien is rellen met een trage Fok! ook niks aan
    pi_29422696
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
    Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja.. toch iets te veel geforceerd.
    Leuke aannames riet, ik dacht hetzelfde over Hichams reactie. Maargoed, als het echt zo was zoals jij denkt dat het gegaan is dan had hij het hier helemaal niet gepost. Alleen al om de reacties van jou en dat andere gezwel te vermijden.

Overigens was het een smalle weg met een blinde bocht en een afgrond aan de linkerzijde. Dus al te racerig zou die bocht toch niet genomen zijn.

En sluit nou je infuus maar aan op het riool en tot ziens
    Vet proppig man.
    pi_29422716
    Ach ja, been there done that... weet dus wel hoe eea werkt. Zei zelf ook dat ik niet te hard had gereden en dat ik rustig reed

Maar goed, als je het zelf maar gelooft he

Ben hier BTW niet om te rellen dus zou niet weten waarom ik niet kan posten hier
    pi_29422739
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:59 schreef vetprob het volgende:

En sluit nou je infuus maar aan op het riool en tot ziens
    Zie ik hier nou de eerste flame? Ik mag hier gewoon reageren hoor.

Nu kan je niet zeggen dat het aan mij ligt.
    pi_29422767
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Kneus meldt zich
    Hej Fulcrum

Hoe zit het met het motorrijden? Al vooruitgang?
    Vet proppig man.
    pi_29422833
    Gisteren rondje Luxemburg gedaan, 798km 10 uur s morgens weg, 9 uur thuis

En ja, alleen
    pi_29423009
    pi_29423036
    Ff rijden.
    Vet proppig man.
    pi_29423074
    Jep!
    pi_29423099
    Hej Greedkillingz, als je over 2 dagen weer gaat reageren ofzo : Ik heb Jos Smit gebeld en die wilde geen zelf gekochte banden monteren Ben je een vaste klant daarzo

Dan maar om de hoek langsbrengen
    Vet proppig man.
    pi_29423157
    Of je komt naar Dordt en je doet het voor nop op mn pa's werk

Banden erom leggen kan sowieso met dat apparaat, alleen balanceren kon eerst niet omdat die as van de apparaat anders was. Heb nu een andere as gekocht bij die fabrikant en nu kan ik ook gewoon balanceren

Werkt echt goe
    pi_29423244
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ach ja, been there done that... weet dus wel hoe eea werkt. Zei zelf ook dat ik niet te hard had gereden en dat ik rustig reed

Maar goed, als je het zelf maar gelooft he

Ben hier BTW niet om te rellen dus zou niet weten waarom ik niet kan posten hier
    Ik zie geen reden om te liegen tegen m'n mede Fok!MC'ers Als ik (te) hard had gereden dan had ik dat wel gezegd, of anders helemaal geen crash verhaal gepost Dat jij nou zo een kutkarakter hebt om te liegen tegen je vrienden ....
    pi_29423390
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
    Of je komt naar Dordt en je doet het voor nop op mn pa's werk
    Ja goh, ik bel direct 112 voor een afspraak.
    Vet proppig man.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')