quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja..
Hicham heeft meerdere keren in zijn post duidelijk geprobeerd te maken niet (te) hard hebben gereden, zal dus wel te hard gereden ja
![]()
Maar goed, je leert met vallen en opstaan. Nu ga je als het goed is gewoon rustiger rijden en rustiger de grenzen opzoeken als de vorige keer, zonder te forceren... meer opbouwend.
Zo gaan die dingen
![]()
Damn je maakt het echt moeilijk voor me Riet, om niet te reageren
![]()
Maar geloof mij, als ik te hard had gereden of de grenzen had opgezocht, dan had ik echt flink zitten balen met mijn dikke hand en schade. Maar nu heb ik juist iets van: jammer, kan gebeuren. Want ik zat dus echt niet te scheuren
![]()
(dat rijmt
![]()
) Ik kan echter wel beamen dat ik vaak genoeg die dijk als een gek heb zitten racen (voor mijn maatstaven uiteraard
![]()
), zelfs in de regen
![]()
Toen is het altijd goed gegaan
Daarom heb ik slechts 1 ding geleerd: als je rijdt, ga dan altijd racen
![]()
misschien was ik dan niet onderuit gegaan
![]()
![]()
En verder heb ik geen zin meer om hierover in discussie te gaan, voor je het weet is het weer rellen geblazen, dat is onvermijdelijk hier
![]()
Bedankt voor je reply, en tot ziens
Bovendien is rellen met een trage Fok! ook niks aan