quote:das het lullige van ijzer
het zal nooit eens mee werken
ben blij dat het goed gaat tho
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:13 schreef Beaker het volgende:
Werken in een asiel zou niks voor mij zijn, alle zielige dieren zouden met mij mee gaan![]()
Petje af voor de gene die het wel kunnen
Is het ook. De man die hem afgelopen zaterdag bracht had geen tijd voor hem, laat staat tijd om met een medewerkster wat formulieren in te vullenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:34 schreef Beaker het volgende:
11 jaar en dan nog in een asiel achtergelaten wordenheel erg vind ik dat
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:55 schreef Spindizzy het volgende:
Gaat helemaal goedCas is lief en stoer en Smek is ehm... Smek
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:24 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ik moet bekennen dat als ik de ruimte had al een 11jarige gedumpte labrador zou meenemen. En verder ben ik helemaal verliefd op een gevonden malthezertje....
Ukkie:quote:
Spike laat ook vaak genoeg zijn brokken staan en vreet alles op straat wat ie tegenkomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Ze zijn terug, en Ozzie heeft gepoept, alleen geen oor. Hij zag er ook wat frisser uit.
Morgen maar ff de DA bellen, zeker als ie dan weer zijn brokjes zou laten staan.
Waarom eet dat beest ook alles op wat ie in zijn bek krijgt?! Nog steeds?!En we letten al elke keer zo goed op
![]()
quote:Je kan beternemen.
Blokje schapenvet doet wonderenquote:En hij heeft vandaag de hele dag nog niet gepoept, ik heb hem (behalve takjes) niets vreemds zien eten en ik mis ook geen objecten.
Ag bij ons deden ze dat nog tot dat ze de 2 gepasseerd waren, stelletje drakenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Waarom eet dat beest ook alles op wat ie in zijn bek krijgt?! Nog steeds?!En we letten al elke keer zo goed op
![]()
Je kan beternemen.
Hij draait hier nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:34 schreef rena het volgende:
Ik ga straks naar Charlie and the Chocolate FactoryIemand hem al gezien?
Hij draait in Pathe de Kuip!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij draait hier niet
Syrena: heeftie het oor al uitgepoept? Zou toch even de DA bellen met hoe en wat hoor. Voor de zekerheid. Dit soort dingen kunnen heel fout aflopen.
quote:
Het was een nieuwe dierenarts, veeeeeeel oefenen nog dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:32 schreef Uhmmie het volgende:
hm daar zou ik niet tegen kunnen hoor
dierenarts die niet kan prikken
helaas is dat 1 van de dingen die ik zelf ook niet kan :/
al zou ik het onder supervisie nog wel durven doen denk ik
heel moeilijk is het niet bij katten
(en wel ervaring met zelf hechten en andere enge dingen.. dus dan durf je steeds meer vrees ik)
Ja raar is dat he die dierenarts angst, want die zijn (meestal) hardstikke vriendelijk/lief naar de dieren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:56 schreef Uhmmie het volgende:
mja..het zijn stoere beestjes
vooral als ze niet willen.. moet je daar toch wel even moeite voor doen
maar ik geloof dat het met dit rotje duitse dogdus wel goed gaat voorlopig
hopen dat het zo blijft he
beesten kunnen zo ineens heel erg anti-dierenarts worden.. dus vrees dat je vaker mee zal moeten
maar wel lekker dat je buuf er ook eentje heeft dan.. want dan kanje nog eens op elkaar terugvallen
Zeker is dat fijn, er is altijd wel een assistente natuurlijk, maja die is ook onbekend voor het beestje, dus is beter als je gewoon een bekende meeneemt, die het dier ook kent, anders sta je zo te klungelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:12 schreef Uhmmie het volgende:
nouja.. het is gewoon fijn als je iemand heb waarje dat mee kan doen
dieren zijn niet altijd even makkelijk in onbekende handen
en hte is fijn als je dat gwoon altijd met dezelfde persoon kan doen
fijn voor hond.. en fijn voor jou wnat je raakt toch op elkaar ingespeeld
zo hielp ik een vriend altijd met zn slangen.. en hij mij met mijn huisdieren als er wat was
erg prettig
nu wonen we nogal ver uit elkaar.. en blijft het meestal bij overleg per mail/irc
en zal ik een ander slachtoffer moeten vinden voor ritjes dierenarts
maar met wup gaat het nu gewoon goed bij de dierenarts.. deze is kennelijk niet eng
en abby is gewoon hondsbrutaal.. oo bij de dierenarts.. enige kunst is om die stil te laten zitten op tafel
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:33 schreef Spindizzy het volgende:
Ukkie heeft een chlamydia-infectie en flink ontstoken tandvlees. Oogje moet 6 keer per dag gezalfd (arme Taak zijn slagaders) en voor zijn bekje heeft hij AB.
Hoe is het met Ukkie nu? Al wat beter?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij draait hier niet
Syrena: heeftie het oor al uitgepoept? Zou toch even de DA bellen met hoe en wat hoor. Voor de zekerheid. Dit soort dingen kunnen heel fout aflopen.
Tuuk wel, 2 mandjes, allebei 2 katten erin, elke hand een mandje en fietsen maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Nu we binnenkort vier katten hebben zullen we voor het "gepland onderhoud" zoals inentingen toch niet meer met de fiets kunnen.
Geef um een Zeehond/Dolfijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Syrena het volgende:
Pap heeft voor de zekerheid de GFT-bak nog eens op zijn kop gezet en jawel, daar was oortje nummer twee
Ozzie heeft twee Bobbie's, een bruine (heeft ie al sinds we hem hebben) en Nog-Een-Bobbie (zwart met wit). Nog-Een-Bobbie hebben we pas een paar weken, en daar had ie dus al 1 oor vanaf geknaagd, stukken slechter van kwaliteit dan de bruine Bobbie.
Maar...zo zag mijn moeder vandaag, de eerste Bobbie heeft óók geen oren meer... Gelukkig speel ik vaker met Ozzie en Bobbie en wist ik dat ie die oren systematisch ook gesloopt heeft en niet opgegeten.
Ik wil ook een Ozzie, Beagles zijn zo mooi en liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:18 schreef Syrena het volgende:
Net gemaakt, Ozzie en zijn twee oorloze, neusloze, staartloze Bobbies...
[afbeelding]
En zo ziet onze Beagle-puber er van opzij uit (ja pap moest even helpen met 'zitten')
[afbeelding]
hmm en je mag ook niet zeggen "goh ik wil graag een afspraak maken met die leuke jonge dierenarts"?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik zat ook met spanning mee te lezen waar dat oor nou bleef, maar gelukkig is het eruit !
Ik heb vandaag besloten dat ik maar eens een andere dierenarts ga zoeken. Bij die waar we nu zitten is de assistente juist heel goed, (en Ernesto houdt van d'r) ze neemt de tijd om je dingen uit te leggen enzo, de nieuwe/jonge dierenarts is ook zo, maar ik krijg bijna altijd de "oude", een mevrouw waar je eigenlijk niets mag vragen en waar ik nu wel zeker van weet dat ze de ballen verstand van katten heeft. Nu we binnenkort vier katten hebben zullen we voor het "gepland onderhoud" zoals inentingen toch niet meer met de fiets kunnen.
Ons schema nu (met een Smekje van bijna 9 maanden die dus ongeveer 3 kwartier per wandeling mag) is:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef rena het volgende:
Om de hoeveel uur laten jullie je honden eigenlijk uit?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:55 schreef rena het volgende:
Zijn jullie beesten ook zo bang voor de gekste dingen? Ik liep net met Bommel buiten en toen kwamen we langs het luchtalarm, hij kijkt even omhoog en begint ineens te piepen en te janken en wil er als een haas vandoor, heb ik niet gedaan overigens![]()
Voor luchtballonnen is hij ook bang (en dan zijn ze echt hoog in de lucht
) Het is echt een watje
![]()
Nee. Dat durf ik niet. Zeker niet met een hond die bang is. Straks vreet hij een kind op ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
Hoe doe je dat dan, Spin, zet je de honden buiten vast bij de winkels?.
Hmm, gaat wel. Het innemen van zijn medicijnen en het zalven van zijn oog gaat met heel veel pijn en moeite. Hij begint een grondige hekel aan ons te krijgen. Zijn vacht is verschrikkelijk aan het vervilten dus daar moet binnenkort ook wat aan gedaan. Hebben besloten dat we dat pas gaan doen als het hele medicijn en zalfgebeuren achter de rug is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:35 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het met Ukkie en de andere zieken?
We hebben een 'ding' voor kneusjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
Met Uk dus precies hetzelfde. Hij heeft soms ook zo'n vermoeide zuchtblik in zijn ogen. Om vervolgens meer lekker dicht tegen je aan te kruipen voor een knuffelpartij
quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
*domme-vraag-modus* Hoe leg je Bommel uit dat ie wel op deze tas mag knagen maar niet aan andere tassen![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:50 schreef Panthera1984 het volgende:
[me=Panthera1984] mist haar beestjes en voelt zich best alleen.
Inderdaad en wat Syrena zegtquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
Niet. Andere tassen ruim je op op een plek waar Bommel er niet bijkan
Denk ik
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor, was alleen benieuwdquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:21 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad en wat Syrena zegtHet is hondagogisch misschien niet verantwoord, maar pech dan maar
![]()
Ze zijn er zelf volgens mij ook wel blij meequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke wat een gaaaaaf hok!!! Wat ontzettend gaaf voor oma en asterix!!!
Asterix en piet lijken idd best op elkaar! Alleen heeft Asterix meer rood!
quote:Ok, toen ie van de week in die rotte paling een 'Smekkerd' had gedaan was het wel ff goor
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:
Beestjes zijn ook hartstikke leuk
[..]
Elke ochtend bij het uitlaten komen we over een brug. Sinds kort heeft Smek besloten dat hij graag in het midden van die brug wil poepen. Prima, heb toch plastic zakjes bij me dus het is zo opgeruimd. Vanochtend was hij zo slim om zijn kont over het randje van de brug te hangen zodat hij zo *ploep* het water in poepte![]()
Meedenkend hondje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:58 schreef rena het volgende:
Bommels moeder en zusje waren er net![]()
Ik zal zo wat foto's plaatsen, het was zo leuk
![]()
[afbeelding]
Bommel en mama Quincy![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Stoeien met zijn zusje Puck![]()
[afbeelding]
Familieportret![]()
[afbeelding]
Broer en zus![]()
[afbeelding]
Moeder en dochter, het zusje is zooo!
Ik begin altijd met de honden op de velden zetten, zodat de kennels schoongemaakt en ontsmet kunnen worden, als je pech hebt kan je protest-poep opruimen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:47 schreef Panthera1984 het volgende:
Omdat hier in Apeldoorn iig (weet niet of dat op meer plaatsen zo is?) het Asiel best wel ver buiten de stad ligt. Ik zie dat toch wel als een obstakel om er zomaar op een doordeweekse dag lieve beestjes te gaan kijken (zeker als je toch niet van plan bent er 1 mee naar huis te nemen).
Vrijwilligerswerk... Ik vraag me altijd af wat dat dan inhoudt, kan je er wat meer over vertellen? *nieuwsgierig mode aan*
Dank je wel voor je uitleg, weer wat bijgeleerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:44 schreef Auticia het volgende:
[knip]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Speciaal voor Spin
[afbeelding]
Tonja heeft zijn eigen site gevonden![]()
http://www.samugliestdog.com/index.html
die oren, die poten![]()
Rena, wat eenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:58 schreef rena het volgende:
Bommels moeder en zusje waren er net![]()
Ik zal zo wat foto's plaatsen, het was zo leuk
![]()
[afbeelding]
Bommel en mama Quincy![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Stoeien met zijn zusje Puck![]()
[afbeelding]
Familieportret![]()
[afbeelding]
Broer en zus![]()
[afbeelding]
Moeder en dochter, het zusje is zooo!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:21 schreef Spindizzy het volgende:
Begin je deze maandag al, Nonneke?
Site van Zuiderzee museumquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:40 schreef rena het volgende:
Wat is het zuiderzeemuseum precies?
Ik wil wel weer eens naar het dolfinarium, kom ik bij je kijken NonnekeWat voor werk ga je precies doen (heb het een beetje gemist
) ?
Tijd kunnen we maken natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, wat gaaf zeg, hopelijk heb je tijd om in een topic verslag te doen van je belevenissen in het dolfinarium
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef Spindizzy het volgende:
oooh, als Smek er tientallen had zou hij ook proberen ze uit te broeden hoorHij heeft er nu dus twee. In theorie hoort hij de ene te laten vallen als je de andere gooit. Maar tegenwoordig neemt hij die hij in zijn bek heeft mee terwijl hij achter de andere aanrent. Daarna is hij een hele poos zoet met proberen ze allebei in zijn bek te krijgen en als dat niet lukt is hij een poos bezig met beslissen welke hij het liefst in zijn bek wil
Wat naar allemaal ! We zijn hier 8 weken "zwanger" geweest van Flynn, zijn zusje is overleden bij de geboorte en dat was al zo verdrietig, laat staan de kittens die je voor jezelf verwacht. Is er later nog iets van de kittenplannen doorgegaan ?quote:Wij zouden begin dit jaar 2 Birmaantjes krijgen, maar het hele nestje is/was dood geboren
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kissa, wat een prachtige foto's !!
Ik ben benieuwd naar de foto's, Nonneke, ik ben nog nooit in het Dolfinarium geweest.
Ja Birmaantjes vink echt super katten ! De kat van de ex van mn vriendin was zwanger, en wij zouden 2 katjes krijgen, maar helaasquote:Ik las in dat andere topic dat je ook van Birmaantjes houdt ? Ik en mijn vriend ook. Wij zouden een Somali krijgen, maar Jolijn had ook nog een nestje Birmaantjes, dus dat was de goden verzoeken...behalve Flynn krijgen we nu ook nog deze pluismans, dEUS: (ik heb al twee weken geen nieuwe foto's)
[afbeelding]
[..]
Wat naar allemaal ! We zijn hier 8 weken "zwanger" geweest van Flynn, zijn zusje is overleden bij de geboorte en dat was al zo verdrietig, laat staan de kittens die je voor jezelf verwacht. Is er later nog iets van de kittenplannen doorgegaan ?
Hoop ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:02 schreef Nilasha het volgende:
Nonneke wat gaaf dat je in het dolfinarium aan de slag kunt!!! Hopelijk kun je je droom waarmaken en echt met de diertjes gaan werken.
Nog even een paar Corfu foto's om jullie te verlekkeren!
Ingang hotel
[afbeelding]
Zwembad
[afbeelding]
Uitzicht over Corfu stad
[afbeelding]
[afbeelding]
Obers in een restaurant die griekse dansen deden
[afbeelding]
Ikke op balkon
[afbeelding]
Katjes van de restauranteigenaar
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Auticia het volgende:
Maar wilde deze nog even hier spammen.
[afbeelding]!
Uit een dierenwinkel in Goes. Tuigje en riem zijn van Rogz.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]!
Waar komt Spike zijn tuigje vandaan?
Feli Nonneke
Waarom moettie weg dan ? (reu teef ?)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:23 schreef Auticia het volgende:
Ukkie.
Kennen jullie misschien mensen met een erf die nog een ontzettend lieve waakse hond kunnen gebruiken?
Het is zo'n scheet..
[afbeelding]
Hij moet niet weg, maar hij zit in het asiel. En ik heb het gewoon een beetje met hem te doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Waarom moettie weg dan ? (reu teef ?)
m'n buren gaan nml over een week of 2 verhuizen naar een soort kleine boerderij, en wouden misschien nog een hond erbij als vriendje voor hun Deense/Duitse Dog (reu). Dus ik kan wel vragen of een herder misschien wat voor ze is ? (kan niks beloven, want misschien willen ze wel gewoon een pup, of is herder niet hun ras)
Ik ben express op een rustig moment gegaan, we waren ook de enigen op het terras.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Spikenetjes!
Gisteren tijdens een etentje bij een italiaans rest. kwam er een giga-hond binnen, nogal druk, maar verdween vervolgens onder de tafel, en hebben er geen last meer van gehad... af en toe hoorde je geslobber van het drinken.
Ja, das eigenlijk het leukste!quote:En als asielbeesten zijn gereserveerd of meegenomen is dat toch juist goed ??
Wat jammerquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Nee, auticia, hij is niet op ons trouwen
Maar goed, dat zegt hem ook allemaal nietzo veel, hij loopt al maanden met zijn hoofd in de austr. wolken
Aah thx voor linkje! 2 september idd al snel!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Je zal wel bekijks hebben in de trein Inkie
glfer en ik trouwen op 2 sept. a.s
Trouwen enzo deel 13
Ooooohw de arme ziel zit al in een asielquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:43 schreef Auticia het volgende:
Hij moet niet weg, maar hij zit in het asiel. En ik heb het gewoon een beetje met hem te doen.
Het is een reu van 8 jaar.
Ja die kan uuuuuuuuuuuuren voor een hok zitten, konijntjes, cavia's, chinchilla's allemaal even leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, dat wachten voor die kooi is zoooo grappig... wat een geduld heeft die hond![]()
Ja, het is een asielhond. Hij is 2 keer geplaatst geweest, maar teruggebracht, hij blaft ontzettend, is erg groot en sterk (dus ik denk dat hij niet bij kleine kinderen kan) en met katten gaat het meestal ook niet zo goed. Verder blaft hij heel veel (en met een behoorlijk volume), en gekscherend zeggen wij in het asiel dat hij geen baas nodig heeft, maar een balquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ooooohw de arme ziel zit al in een asielDacht misschien een hond van een kennis oid
Maar weet je misschien waarom ie in het asiel terrecht is gekomen ? hoe istie met andere reutjes ? katten ? (kleine) kinderen ?
[..]
Ja die kan uuuuuuuuuuuuren voor een hok zitten, konijntjes, cavia's, chinchilla's allemaal even leukBijna trouwen, wat leuk ! Gefeliciteerd !
Morgen Dolfinarium
![]()
De ziel ! 2x terug gebrachtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, het is een asielhond. Hij is 2 keer geplaatst geweest, maar teruggebracht, hij blaft ontzettend, is erg groot en sterk (dus ik denk dat hij niet bij kleine kinderen kan) en met katten gaat het meestal ook niet zo goed. Verder blaft hij heel veel (en met een behoorlijk volume), en gekscherend zeggen wij in het asiel dat hij geen baas nodig heeft, maar een bal. Hij kan zich uuuuuren vermaken met een bal, is erg lief
, speelt graag met je, maar hij is dus dankzij bovenstaande en zijn leeftijd schijnbaar moeilijk plaatsbaar. Gedrag naar andere honden is mij niet bekend.
Heel veel plezier morgen!!.
Oh wat liefquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
De ziel ! 2x terug gebracht![]()
Op een boerderij kandie blaffen wattie wil natuurlijkGeen zeikende buren
Dattie opzich groot en sterk is maakt niet uit, buurmeisje is nu 8 en loopt makkelijk een rondje met de dog, en toen ze nog 2 rottweilers hadden, liep ze altijd met de grootste, als ze eenmaal weten dat ze goed op 'het kindje' moeten passen gaat dat meestal wel goed, ging me er meer om dattie ze niet op zou vreten
Tis wel jammer dat je niet weet wattie met andere honden doet. Maargoed ik zal het eens vragen
mochten ze intresse hebben kunnen ze natuurlijk altijd Bob (de dog) meenemen naar het Asiel voor een kennismaking om te kijken of het wel klikt
Wat zijn je eisen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:00 schreef Klonk het volgende:
pfff, asiels genoeg gezien, de speurtocht naar dé hond duurt voort in huize klonk.
Heb je hier al gekeken? Daar staan de meeste opvang, zwerf en herplaatshonden bij elkaar. Bij SOS Strays hebben wij Casper gevonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:00 schreef Klonk het volgende:
pfff, asiels genoeg gezien, de speurtocht naar dé hond duurt voort in huize klonk.
komt ie:quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen?.
* Auticia gaat zo naar het asiel om te werken.
goeie site, daar ga ik me straks eens stevig op storten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken? Daar staan de meeste opvang, zwerf en herplaatshonden bij elkaar. Bij SOS Strays hebben wij Casper gevonden.
Veel plezier vandaag Nonneke!
Ik hoop maar dat het wentquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Dat vroege opstaan went echt wel Nonneke
Je maakt wel lange dagen, hoe is het team, lijkt het je leuk?
dank jequote:
Mous, ben jij black_crow?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:16 schreef moussy het volgende:
[..]
dank je
Sneu he voor zo'n kipje, zo ver al, en dan lukt dat uitbreken nietZo'n klein kuiken met zo'n blote dooier is zo enorm kwetsbaar om zelf uit te pelen (dooier stuk, kuiken dood) vandaar dat we het toch maar niet doen...
Wat is Spike zo een ontzettend mooi hondje om te zien. Peet loopt aleen paar dagen te teuten over een 2de hond,maar dan wel graag een deense doghij is ziek in zn hoofd
![]()
Renaquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:20 schreef rena het volgende:
Klinkt goed NonnekeFijn dat het leuk was!
Ik post hier even niet zo veel, want ik zit niet zo lekker in mijn velletje als jullie je ooit gaan afvragen waar ik gebleven ben.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |