abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:48:26 #151
48233 Auticia
warriorette
pi_29518237
Leuke foto's allemaal weer .
Mijn broertje heeft Spike gisteravond ook geleerd hoe hij pootjes moet geven .

Ben net even naar het asiel geweest, waren 4 verwaarloosde ratjes gevonden, flink wat voer en andere spulletjes gebracht, morgenmiddag ga ik de dames daar even wassen.

Gisteren is mijn verstandskies eruit gehaald, met veel geweld, mijn hele kaak is aan gort, dus moet zo ook nog even naar de dokter . Spike is druk en vrolijk als altijd .

Wat slim van Smek om van de brug af te poepen !!
I bet you are flying inside.
pi_29518598
Hahaha die Smek van de brug poepen hihihi!

@Nonneke: Piet is idd ook een rexje! Ik vind het net een schaapje
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:18:04 #153
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29518621
Bevalt het in het asiel?

Ik heb nog twee grote rattenkooien staan. Ik zie hier geen ratjes meer in huis komen. Heeft het asiel er wat aan? Mag ze zo hebben.

Beterschap met je kaak
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_29518753
Gaan jullie soms gewoon naar het asiel? Hoe gaan jullie dan, met de auto?
Wat ga je er doen, als je niet op zoek bent naar nog meer gezinsleden?
And the druids turn to stone...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:34:53 #155
48233 Auticia
warriorette
pi_29518818
Ik doe vrijwilligerswerk in het asiel. . Ze hadden me gebeld omdat ze weten dat we veel ratjes hebben dus ben even langsgegaan om wat spullen te brengen nog. (En om Beer even te knuffelen .)

Spin, bedoel je jouw kooien voor het asiel alhier? Dat is wat ver weg, denk ik. Maar wellicht kan je het voor jou dichtsbijzijnde asiel wel blij maken met een paar kooien? Hier hebben ze er overigens een verblijf voor.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:37:54 #156
48233 Auticia
warriorette
pi_29518856
En ik heb geen rijbewijs en/of auto, dus ik ga op de fiets. Waarom vraag je dat?
pi_29521088
Omdat hier in Apeldoorn iig (weet niet of dat op meer plaatsen zo is?) het Asiel best wel ver buiten de stad ligt. Ik zie dat toch wel als een obstakel om er zomaar op een doordeweekse dag lieve beestjes te gaan kijken (zeker als je toch niet van plan bent er 1 mee naar huis te nemen).
Vrijwilligerswerk... Ik vraag me altijd af wat dat dan inhoudt, kan je er wat meer over vertellen? *nieuwsgierig mode aan*
pi_29521231
Bommels moeder en zusje waren er net Ik zal zo wat foto's plaatsen, het was zo leuk

Bommel en mama Quincy

Stoeien met zijn zusje Puck

Familieportret

Broer en zus

Moeder en dochter, het zusje is zooo !

[ Bericht 66% gewijzigd door rena op 09-08-2005 16:09:39 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:17:09 #159
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29521453
En een nieuwe Houdini is geboren Oma had vannacht toch ergens een hoekje gevonden waar geen gaas en steen lag, dus die was fijn gaan graven Die zat vanmorgen mooi in de tuin Gelukkig zat Asterix nog in het hok, en Oma zat ook snel weer goed Dus nu hebben we overal gekeken en overal nog extra stevig gaas gelegd
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:18:35 #160
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29521477
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:58 schreef rena het volgende:
Bommels moeder en zusje waren er net Ik zal zo wat foto's plaatsen, het was zo leuk

[afbeelding]
Bommel en mama Quincy
[afbeelding]
[afbeelding]
Familieportret
[afbeelding]
Broer en zus
[afbeelding]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:26:23 #161
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29521561
Oh Rena, ik smelt
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:44:09 #162
48233 Auticia
warriorette
pi_29521765
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:47 schreef Panthera1984 het volgende:
Omdat hier in Apeldoorn iig (weet niet of dat op meer plaatsen zo is?) het Asiel best wel ver buiten de stad ligt. Ik zie dat toch wel als een obstakel om er zomaar op een doordeweekse dag lieve beestjes te gaan kijken (zeker als je toch niet van plan bent er 1 mee naar huis te nemen).
Vrijwilligerswerk... Ik vraag me altijd af wat dat dan inhoudt, kan je er wat meer over vertellen? *nieuwsgierig mode aan*
Ik begin altijd met de honden op de velden zetten, zodat de kennels schoongemaakt en ontsmet kunnen worden, als je pech hebt kan je protest-poep opruimen. .
Dekens uitkloppen of in de wasmachine stoppen, vloer schuren en schoonspoelen, met de trekker er overheen. Bakken met hondenvoer klaarzetten, honden weer naar binnen, eventueel de buitenkennels nog schoonmaken. Voerbakken als ze leeg zijn weer ophalen en afwassen, honden weer naar buiten.

Bij de katten doe ik de ziekenboeg en de quarantaine. Kleedjes verschonen, kattenbakken schoonmaken, alle voerbakjes afwassen en opnieuw vullen, hokken schoonmaken, de zwerfkatten en de bange katten wat extra aandacht geven. Buitenverblijven schoonmaken (schrobben en dweilen, kattenbakken, voerbakken).

Als er nieuwe katten binnenkomen moeten deze goed bekeken worden (ivm eventuele vlooien of rare plekken etc), eventueel in bad...

Dat was het wel zo'n beetje geloof ik .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:47:35 #163
48233 Auticia
warriorette
pi_29521800
Rena! Wat een foto's!
pi_29522333
ziekenboeg vond ik bij de vogelopvang ook altijd leuk

het is nou niet het meest dankbare werk
gezien het gemiddelde dier dat nou eenmaal nie tsnapt
maar het is altijd fijn als ze daarna gewoon weer goed opgeknapt zijn en het heeft een hoop variatie
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_29522722
Moeders was overigens niet zo gecharmeerd van haar zoon, hij probeerde haar te versieren en hij kreeg een paar flinke snauwen en uitvallen naar zich toe waarvan hij zich helemaal lam schrok Hij was echt ontzettend irritant aan het doen. Met zijn zus heeft hij flink lopen dollen, ze was eerst erg dominant aan het doen, maar na een tijdje werd er flink gespeeld.

Bommel lijkt echt heel veel op Puck, behalve dat zij een stukje kleiner en wilder is, wat niet goed te zien is op de foto's. Het was zo leuk om ze weer eens te zien Bommel is morgen trouwens 6 maanden oud
And you know I might
pi_29524039
Rena wat een leuke foto's!!!
En wat grappig de familie foto!! Wel een rare moeder hoor Met versiertruukjes!

En Nonneke! Jeetje dat is ff schrikken zo'n gravende ontsnappende oma!!

[ Bericht 2% gewijzigd door inkie1010 op 09-08-2005 20:56:33 ]
pi_29525417
Hihi vanmiddag in de tuin een grappig filmpje van hoe (on)interessant Fritz de cavia's vindt
Ze staan op een kleedje omdat de stoep nog een beetje nat was btw!

Link naar filmpje
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:12:43 #168
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29525625
Fritz

Hij ging zich toch maar verstoppen voor hem
pi_29528859
Speciaal voor Spin

Tonja heeft zijn eigen site gevonden
http://www.samugliestdog.com/index.html

die oren, die poten
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:56:49 #170
43556 miss_dynastie
pi_29528974

eng
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:06:31 #171
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29534306
Wel een terechte winnaar he
pi_29534449
is dat echt?!

Bommel met familie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_29535151
Ahhh brrrr. Hoeveel nagels heeft dat beestje eigenlijk ? Ik heb even op die site gekeken maar op sommige foto's lijkt hij hier gelukkig niet op, dan is 'ie gewoon een klein oud (lelijk) hondje. Ben nu stiekem wel een beetje benieuwd hoe 's werelds lelijkste kat eruit ziet.

Die foto's van Bommel en familie zijn leuk ! Z'n mama

Hier zijn de katten druk bezig vandaag. Ik ben wakker gemaakt door Mimosa die me een propje aluminiumfolie kwam brengen, ik heb nog geprobeerd of ik vanuit bed mocht gooien en dat ze het dan terugbracht, maar helaas. Zo gauw ik namelijk een slechte worp doe mag ik hem zelf gaan halen van d'r Het is dus af en toe onduidelijk wie nu voor wie apporteert.

Toen het propje kwijtgeraakt was ging ik een eitje bakken voor m'n ontbijt. Ernesto zat vanaf de vriezer toe te kijken, toen ik me even omdraaide om iets uit de koelkast te pakken zat hij ineens op het aanrecht, klaar om dat mooie balletje (m'n ei) van het aanrecht te rossen. Meneer was natuurlijk weer zwaar beledigd dat dat niet mocht.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:36:35 #174
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29535319
Klinkt als een kattenwekservice
pi_29536056
Twee katten en de hond die vechten om een muis. Daar ben je blij mee
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:20:39 #176
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29536089
Niet in huis hoop ik?
pi_29536215
Buiten gelukkig

Ik heb gewonnen

(de muis heeft verloren )
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:28:42 #178
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29536238
Arme muis
pi_29536317
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:44 schreef Auticia het volgende:
[knip]
Dank je wel voor je uitleg, weer wat bijgeleerd
Ik zou ook wel arme hamsters of ratten oid op willen vangen, maar mijn moeder wil in haar huis geen dieren in kooien al zouden ze het bij mij in een kooi beter hebben dan.. waar ze ook terechtkomen (wil er eigenlijk niet aan denken)
pi_29537368
Ow ow tink, dat geschreeuw van zo'n muis
Xena had er vorige week 3 achter elkaar, ik kon het niet goed zien, maar volgens mij waren het spitsmuisjes
pi_29538857
Zooo wij zijn weer terug van een vakantie op Corfu. Hebben het super gehad, lekker veel in de zon gelegen, een oud fort bekeken, stad bezocht enz. Was heerlijk!

Sam en Odin werden twee keer per dag door een vriendin verzorgd.. nou dat heeft ze geweten.. elke dag hebben ze het gepresteerd in de keuken op de grond te plassen en soms ook te poepen. Mirjam heeft elke dag gedweild het arme mens.
Odin was helemaal van slag, lag constant in zijn mandje en doodsbang als Mirjam hem wilde aaien.. Terwijl als wij er zijn Odin het altijd prima met haar kan vinden.
Sam wilde best wat knuffels hebben, maar zodra ze het etensbakje oppakte om bij te vullen begon hij te grommen en te blazen. Stond het bakje weer dan was meneertje pas weer te genieten...

Nee.. voor de katten was onze vakantie niet zo leuk geloof ik, en voel me daar best beetje lullig over.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_29539223
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Speciaal voor Spin
[afbeelding]

Tonja heeft zijn eigen site gevonden
http://www.samugliestdog.com/index.html

die oren, die poten

Wat een gek beest

Nilasha Welkom terug, klinkt goed, die vakantie Maar wat zielig voor je katten, dat is toch uit protest, dat poepen en plassen in huis?

[ Bericht 6% gewijzigd door rena op 10-08-2005 15:27:33 ]
And you know I might
pi_29539438
Vervelend zeg, dat je katten het niet naar hun zin hadden ! Ik ga die twee van mij volgend weekend 4 dagen alleen thuis laten (heb wel oppas) wanneer we naar Lowlands gaan, ik zie het eerlijk gezegd nog helemaal niet zitten. Ik put maar hoop uit de katten van m'n beste vriendin die op het moment op vakantie is, haar schoonmoeder komt voor het natje en het droogje en ik ben de "kroel"oppas, zij lijken het allemaal prima te vinden nu, het is alleen wel te merken dat ze hun vrouwtje missen want zelfs de schuwe ex-zwerfpoes heeft al bij me op schoot gezeten.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:31:40 #184
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29541124
Zow contract is getekend terug gestuurd naar Dolfinarium Bijna Maandag ! Eerst vrijdag 21 worden

Oma is niet meer uitgebroken gelukkig We zijn nu druk bezig speeltjes verzinnen, ze hebben al een buis en een bal zo'n omgekeerde bloempotding en de hele rotzooi, wij verzinnen vrolijk door Heb nog wat foto's op mn cam staan maar die komen nog wel
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29542450
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:58 schreef rena het volgende:

[afbeelding]
Bommel en mama Quincy
[afbeelding]
[afbeelding]
Familieportret
[afbeelding]
Broer en zus
[afbeelding]
Rena, wat een foto's. Vooral de eerste!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:21:07 #186
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29543513
Wat jammer dat ze het er zo moeilijk meehadden

Begin je deze maandag al, Nonneke?

Kissa! Vroeg me al af waar je was

Had vandaag Brechtje (mijn 4-jarige nichtje) op bezoek. Ze kwam tussen de middag bij ons pannenkoeken eten Zoals altijd mocht ze met mijn digicam spelen en toen heeft ze deze foto's gemaakt van Smekje:

Casper beschouwt Brecht ondertussen als gezinslid ofzo. Hij doet tegen haar net als tegen Taak en mij en dat doet hij bij verder niemand. Hij begroet haar op dezelfde manier als ons: lekker om haar heen rennen en springen en dartelen. Hij wil ook steeds haar handje een lik geven
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:29:16 #187
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29543723
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:21 schreef Spindizzy het volgende:
Begin je deze maandag al, Nonneke?
Maandag half 9 bij de ingang, dan krijg ik mn Dolfinarium outfitje en work ingewerkt
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:32:37 #188
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29543830
Luie Casper

Casper die heeeeeeel in de verte een mooie Golden Retriever ziet:

Smekkie en zijn balletje:

We spelen altijd met twee balletjes met hem omdat hij nog steeds niet heel goed is in "los!"
pi_29545313
Wat heb je toch een mooie honden Spin

Succes Nonneke

Rena, wat is Bommel GROOT

Nilasha, wat balen zeg. Kan niet leuk zijn geweest voor je vriendin. Maar goed, het zal wel gauw allemaal weer bijtrekken en je vriendin maar een extra grote bos bloemen geven
pi_29546117
spin: pas maar op.. straks is je nichtje natuurtalent met camera's
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_29547514
Nonneke wat gaaaaf dat je bij het dolfinarium gaat werken!!!! *jaloers is!*

Spin: je hebt zo'n leuke lieve honden

Ben vandaag naar het Zuiderzeemuseum geweest (alleen buitenmuseum, was daar al 3 uur bezig, geen tijd meer voor binnen!), maar wat is dat ontzettend leuk zeg!! Ik vond het echt een heel erg leuk museum! Heb lekker vers gerookte haring gegeten yammie! En er waren overal lieve geitjes en schaapjes en kipjes!
pi_29548020
Ja zuiderzeemuseum is errug leuk

Spin, die smek he, die heeft nog zo'n onbevangen babykoppie eigenlijk
net thuis na druk op werk slome fok en weggeweest, mail komt, heeft geen prioriteit of zo

Nonneke, wat gaaf zeg, hopelijk heb je tijd om in een topic verslag te doen van je belevenissen in het dolfinarium

Nilasha, WB
pi_29548225
Wat heeft Brecht mooie foto's gemaakt van Smekkerdje
En Casper Knappe jongen! En wat super dat hij zo lief met Brecht omgaat

Wat is het zuiderzeemuseum precies?

Ik wil wel weer eens naar het dolfinarium, kom ik bij je kijken Nonneke Wat voor werk ga je precies doen (heb het een beetje gemist ) ?
And you know I might
pi_29548448
Rena, jou moest ik net hebben
Wat een leuke foto's van Bommels familie !
pi_29549099
Die foto's van Smek en Casper Vroeger gooide Duncan ballen die niet meer lekker tennisten altijd weg, maar nu verdelen we ze over de honden in de kennissenkring. Kregen we zo'n foto van Jack (een Russel, ja) die als een broedse kip op tientallen ballen probeerde te zitten Maar Smek heeft ballen speciaal voor honden, zo te zien.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:23:11 #196
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29549236
oooh, als Smek er tientallen had zou hij ook proberen ze uit te broeden hoor Hij heeft er nu dus twee. In theorie hoort hij de ene te laten vallen als je de andere gooit. Maar tegenwoordig neemt hij die hij in zijn bek heeft mee terwijl hij achter de andere aanrent. Daarna is hij een hele poos zoet met proberen ze allebei in zijn bek te krijgen en als dat niet lukt is hij een poos bezig met beslissen welke hij het liefst in zijn bek wil
pi_29550242
Spin
Ik ben er wel, maar even wat minder. Een beetje apatisch door het weer of zo. Ik vind het ook de hoogste tijd dat de boeren hun oogst binnen halen. Dan kan ik weer eens lekker gaan struinen over de kale velden zonder dat we schade aan de gewassen aanbrengen.

Maar ik fleur geheel op door Smek en Casper

[ Bericht 12% gewijzigd door kissa op 11-08-2005 00:28:19 ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:23:04 #198
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29550318
Wow! Prachtige foto... Heb jij die gemaakt?
pi_29550469
Dank je Ja, die heb ik zondag gemaakt. Nieuwe camera en fotogenieke luchten .....
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:34:15 #200
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29550542
Wallpaper van maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')