quote:das het lullige van ijzer
het zal nooit eens mee werken
ben blij dat het goed gaat tho
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:13 schreef Beaker het volgende:
Werken in een asiel zou niks voor mij zijn, alle zielige dieren zouden met mij mee gaan![]()
Petje af voor de gene die het wel kunnen
Is het ook. De man die hem afgelopen zaterdag bracht had geen tijd voor hem, laat staat tijd om met een medewerkster wat formulieren in te vullenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:34 schreef Beaker het volgende:
11 jaar en dan nog in een asiel achtergelaten wordenheel erg vind ik dat
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:55 schreef Spindizzy het volgende:
Gaat helemaal goedCas is lief en stoer en Smek is ehm... Smek
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:24 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ik moet bekennen dat als ik de ruimte had al een 11jarige gedumpte labrador zou meenemen. En verder ben ik helemaal verliefd op een gevonden malthezertje....
Ukkie:quote:
Spike laat ook vaak genoeg zijn brokken staan en vreet alles op straat wat ie tegenkomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Ze zijn terug, en Ozzie heeft gepoept, alleen geen oor. Hij zag er ook wat frisser uit.
Morgen maar ff de DA bellen, zeker als ie dan weer zijn brokjes zou laten staan.
Waarom eet dat beest ook alles op wat ie in zijn bek krijgt?! Nog steeds?!En we letten al elke keer zo goed op
![]()
quote:Je kan beternemen.
Blokje schapenvet doet wonderenquote:En hij heeft vandaag de hele dag nog niet gepoept, ik heb hem (behalve takjes) niets vreemds zien eten en ik mis ook geen objecten.
Ag bij ons deden ze dat nog tot dat ze de 2 gepasseerd waren, stelletje drakenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Waarom eet dat beest ook alles op wat ie in zijn bek krijgt?! Nog steeds?!En we letten al elke keer zo goed op
![]()
Je kan beternemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |