Hmm, gaat wel. Het innemen van zijn medicijnen en het zalven van zijn oog gaat met heel veel pijn en moeite. Hij begint een grondige hekel aan ons te krijgen. Zijn vacht is verschrikkelijk aan het vervilten dus daar moet binnenkort ook wat aan gedaan. Hebben besloten dat we dat pas gaan doen als het hele medicijn en zalfgebeuren achter de rug is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:35 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het met Ukkie en de andere zieken?
We hebben een 'ding' voor kneusjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
Met Uk dus precies hetzelfde. Hij heeft soms ook zo'n vermoeide zuchtblik in zijn ogen. Om vervolgens meer lekker dicht tegen je aan te kruipen voor een knuffelpartij
quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
*domme-vraag-modus* Hoe leg je Bommel uit dat ie wel op deze tas mag knagen maar niet aan andere tassen![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:50 schreef Panthera1984 het volgende:
[me=Panthera1984] mist haar beestjes en voelt zich best alleen.
Inderdaad en wat Syrena zegtquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
Niet. Andere tassen ruim je op op een plek waar Bommel er niet bijkan
Denk ik
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor, was alleen benieuwdquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:21 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad en wat Syrena zegtHet is hondagogisch misschien niet verantwoord, maar pech dan maar
![]()
Ze zijn er zelf volgens mij ook wel blij meequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke wat een gaaaaaf hok!!! Wat ontzettend gaaf voor oma en asterix!!!
Asterix en piet lijken idd best op elkaar! Alleen heeft Asterix meer rood!
quote:Ok, toen ie van de week in die rotte paling een 'Smekkerd' had gedaan was het wel ff goor
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:
Beestjes zijn ook hartstikke leuk
[..]
Elke ochtend bij het uitlaten komen we over een brug. Sinds kort heeft Smek besloten dat hij graag in het midden van die brug wil poepen. Prima, heb toch plastic zakjes bij me dus het is zo opgeruimd. Vanochtend was hij zo slim om zijn kont over het randje van de brug te hangen zodat hij zo *ploep* het water in poepte![]()
Meedenkend hondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |