Hij draait hier nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:34 schreef rena het volgende:
Ik ga straks naar Charlie and the Chocolate FactoryIemand hem al gezien?
Hij draait in Pathe de Kuip!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij draait hier niet
Syrena: heeftie het oor al uitgepoept? Zou toch even de DA bellen met hoe en wat hoor. Voor de zekerheid. Dit soort dingen kunnen heel fout aflopen.
quote:
Het was een nieuwe dierenarts, veeeeeeel oefenen nog dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:32 schreef Uhmmie het volgende:
hm daar zou ik niet tegen kunnen hoor
dierenarts die niet kan prikken
helaas is dat 1 van de dingen die ik zelf ook niet kan :/
al zou ik het onder supervisie nog wel durven doen denk ik
heel moeilijk is het niet bij katten
(en wel ervaring met zelf hechten en andere enge dingen.. dus dan durf je steeds meer vrees ik)
Ja raar is dat he die dierenarts angst, want die zijn (meestal) hardstikke vriendelijk/lief naar de dieren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:56 schreef Uhmmie het volgende:
mja..het zijn stoere beestjes
vooral als ze niet willen.. moet je daar toch wel even moeite voor doen
maar ik geloof dat het met dit rotje duitse dogdus wel goed gaat voorlopig
hopen dat het zo blijft he
beesten kunnen zo ineens heel erg anti-dierenarts worden.. dus vrees dat je vaker mee zal moeten
maar wel lekker dat je buuf er ook eentje heeft dan.. want dan kanje nog eens op elkaar terugvallen
Zeker is dat fijn, er is altijd wel een assistente natuurlijk, maja die is ook onbekend voor het beestje, dus is beter als je gewoon een bekende meeneemt, die het dier ook kent, anders sta je zo te klungelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:12 schreef Uhmmie het volgende:
nouja.. het is gewoon fijn als je iemand heb waarje dat mee kan doen
dieren zijn niet altijd even makkelijk in onbekende handen
en hte is fijn als je dat gwoon altijd met dezelfde persoon kan doen
fijn voor hond.. en fijn voor jou wnat je raakt toch op elkaar ingespeeld
zo hielp ik een vriend altijd met zn slangen.. en hij mij met mijn huisdieren als er wat was
erg prettig
nu wonen we nogal ver uit elkaar.. en blijft het meestal bij overleg per mail/irc
en zal ik een ander slachtoffer moeten vinden voor ritjes dierenarts
maar met wup gaat het nu gewoon goed bij de dierenarts.. deze is kennelijk niet eng
en abby is gewoon hondsbrutaal.. oo bij de dierenarts.. enige kunst is om die stil te laten zitten op tafel
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:33 schreef Spindizzy het volgende:
Ukkie heeft een chlamydia-infectie en flink ontstoken tandvlees. Oogje moet 6 keer per dag gezalfd (arme Taak zijn slagaders) en voor zijn bekje heeft hij AB.
Hoe is het met Ukkie nu? Al wat beter?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij draait hier niet
Syrena: heeftie het oor al uitgepoept? Zou toch even de DA bellen met hoe en wat hoor. Voor de zekerheid. Dit soort dingen kunnen heel fout aflopen.
Tuuk wel, 2 mandjes, allebei 2 katten erin, elke hand een mandje en fietsen maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Nu we binnenkort vier katten hebben zullen we voor het "gepland onderhoud" zoals inentingen toch niet meer met de fiets kunnen.
Geef um een Zeehond/Dolfijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Syrena het volgende:
Pap heeft voor de zekerheid de GFT-bak nog eens op zijn kop gezet en jawel, daar was oortje nummer twee
Ozzie heeft twee Bobbie's, een bruine (heeft ie al sinds we hem hebben) en Nog-Een-Bobbie (zwart met wit). Nog-Een-Bobbie hebben we pas een paar weken, en daar had ie dus al 1 oor vanaf geknaagd, stukken slechter van kwaliteit dan de bruine Bobbie.
Maar...zo zag mijn moeder vandaag, de eerste Bobbie heeft óók geen oren meer... Gelukkig speel ik vaker met Ozzie en Bobbie en wist ik dat ie die oren systematisch ook gesloopt heeft en niet opgegeten.
Ik wil ook een Ozzie, Beagles zijn zo mooi en liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:18 schreef Syrena het volgende:
Net gemaakt, Ozzie en zijn twee oorloze, neusloze, staartloze Bobbies...
[afbeelding]
En zo ziet onze Beagle-puber er van opzij uit (ja pap moest even helpen met 'zitten')
[afbeelding]
hmm en je mag ook niet zeggen "goh ik wil graag een afspraak maken met die leuke jonge dierenarts"?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik zat ook met spanning mee te lezen waar dat oor nou bleef, maar gelukkig is het eruit !
Ik heb vandaag besloten dat ik maar eens een andere dierenarts ga zoeken. Bij die waar we nu zitten is de assistente juist heel goed, (en Ernesto houdt van d'r) ze neemt de tijd om je dingen uit te leggen enzo, de nieuwe/jonge dierenarts is ook zo, maar ik krijg bijna altijd de "oude", een mevrouw waar je eigenlijk niets mag vragen en waar ik nu wel zeker van weet dat ze de ballen verstand van katten heeft. Nu we binnenkort vier katten hebben zullen we voor het "gepland onderhoud" zoals inentingen toch niet meer met de fiets kunnen.
Ons schema nu (met een Smekje van bijna 9 maanden die dus ongeveer 3 kwartier per wandeling mag) is:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef rena het volgende:
Om de hoeveel uur laten jullie je honden eigenlijk uit?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:55 schreef rena het volgende:
Zijn jullie beesten ook zo bang voor de gekste dingen? Ik liep net met Bommel buiten en toen kwamen we langs het luchtalarm, hij kijkt even omhoog en begint ineens te piepen en te janken en wil er als een haas vandoor, heb ik niet gedaan overigens![]()
Voor luchtballonnen is hij ook bang (en dan zijn ze echt hoog in de lucht
) Het is echt een watje
![]()
Nee. Dat durf ik niet. Zeker niet met een hond die bang is. Straks vreet hij een kind op ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
Hoe doe je dat dan, Spin, zet je de honden buiten vast bij de winkels?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |