Waarschijnlijk werd die van mij bedoeldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:49 schreef Snorretje_de_Vries het volgende:
[..]
Rode keuken? Bedoel je die van mij soms? Dat lijkt misschien zo omdat aan 1 kant de muur rood is. De rest is gewoon wit.![]()
Leuke opstelling alleen iets te roodquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zoals beloofd![]()
[afbeelding]
En onze messenset![]()
[afbeelding]
De koelkast zit links onder de magnetron, naast het ladenkastje helemaal rechts. Echt een piepkleine koelkastquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Retro_Doll het volgende:
Maar zit je ijskast dan MarLo, of is dat een domme vraag
nee maar het lijkt me verschrikkelijk. hout (teak) is het best denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand ervaring met een glazen aanrechtblad?
Waarom lijk je dat verschrikkelijk? Wil het niet als snijplank gaan gebruiken.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef zoalshetis het volgende:
nee maar het lijkt me verschrikkelijk. hout (teak) is het best denk ik.
Ik zou het eens aan Annemiek+nr. vragen, die zit toch in de keukenbusiness?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand ervaring met een glazen aanrechtblad?
Ja, maar die heeft ook zelf geen ervaring met glasquote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef Reese het volgende:
Ik zou het eens aan Annemiek+nr. vragen, die zit toch in de keukenbusiness?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef Reese het volgende:
Het lijkt me overigens verschrikkelijk. Lastig werken, krassen, koud, vlekken, gedoe. Heb je een voorbeeldplaatje misschien?
Hout schijnt pas bewerkelijk te zijn met onderhoudenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef Reese het volgende:
Mijn favo keuken heeft een blad van hout. Of natuursteen, misschien![]()
Wow, echt opgeknapt!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn keuken sinds een maandje
[afbeelding]
Daarvoor was het echt bagger
[afbeelding]
Vloer is inmiddels wel voorzien van mooie matzwarten tegelsMoet alleen nog ff de muren en plafond verven
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ook zelf geen ervaring met glas![]()
Thanks. Ziet er wel okay uit, beetje te 'koud' naar mijn zin.quote:
Bewerkelijkheid is in mijn ogen dan ook geen criterium. Of je er fijn mee kunt werken wél.quote:Hout schijnt pas bewerkelijk te zijn met onderhouden![]()
Ik vind of iets er mooi uitziet juist wél iets voor Cul., eten gaat nooit alleen om smaak maar ook om hoe het eruit ziet.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef Reese het volgende:
Bewerkelijkheid is in mijn ogen dan ook geen criterium. Of je er fijn mee kunt werken wél.
(En of het er een beetje mooi uitziet ook![]()
, maar dat is niet echt iets voor Cul. )
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind of iets er mooi uitziet juist wél iets voor Cul., eten gaat nooit alleen om smaak maar ook om hoe het eruit ziet.
Ze hebben het weleens getest met blauwe, groene en rode biefstukken, de blauwe en de groene vond men veel minder lekker smaken dan de rode terwijl het alleen maar met een smaakloze kleurstof geverfd was.
Iddquote:Op maandag 8 januari 2007 23:02 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk hoor. En zeg nou zelf, een heerlijk stoofpotje of een verse appeltaart ziet er toch veel lekkerder uit op een stoer robuust houten blad dan op zo'n steriele glasplaat
Mijn keuken moet nodig verbouwd worden, de vaatwasser doet het niet meer, de magnetron is stuk en de ruimte is onhandig ingedeeld. Daarbij komt dat de kleur me eigenlijk niet aanstaat.Ik heb te weinig ruimte naast het gasstel zodat je altijd moet uitkienen welke pan het eerst op het vuur moet. Niet handig dus, maar dat is nog van de vorige bewoners. Ik heb een paar scherpe koksmessen en het lukt toch ondanks de kleine onhandige ruimte om lekker te koken en dat is veel belangrijker voor mij dan een keuken van 20000 euro met een kookeiland en dan alles uit Maggi pakjes te halen omdat er geen inspiratie is. Helaas geen foto's van de keuken, maar als je in het midden staat kun je rondom je alle aanrechtbladen aanraken, zo klein is het.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:08 schreef dutch-mamma het volgende:
Heb je een geweldig professionele keuken, met een AGA en een complete messenset?
Of bestaat jouw keuken uit een plankje met een magnetron?
Vertel, vertel, tot in detail, liefst met (niet te grote) foto's!
Om te beginnen: mijn altaar... [afbeelding]
Wat een beauty, schitterend.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn keuken sinds een maandje
[afbeelding]
Daarvoor was het echt bagger
[afbeelding]
Vloer is inmiddels wel voorzien van mooie matzwarten tegelsMoet alleen nog ff de muren en plafond verven
Dankquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:55 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Wat een beauty, schitterend.
Lekker naturel en toch warm!
Echt mooi! Mag je zeker trots op zijn!
en daar kook je ook nog?quote:
Zeg ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:56 schreef Oblivion het volgende:
Ach mensen kijk nou eens bij eigenschappen...![]()
Stelletje mutsen!
http://www.channel4.com/l(...)dy/kitchen_dirty.jpg
Sorry, dan ben jij geen muts...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |