OMG!!! Waar woon je! Krasnapolsky?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zoals beloofd![]()
[afbeelding]
En onze messenset![]()
[afbeelding]
Neuh, gewoon in Maastrichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OMG!!! Waar woon je! Krasnapolsky?![]()
Schitterend, zeg!!!
Ik wou al zeggen, dat is niet zomaar een standaard keuken, hier zit echte keukenliefde achter!quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in MaastrichtWe hebben allebei Hotelschool gedaan hier in Maastricht, vandaar de uitgebreide messenset. En toen we drie jaar geleden ons huisje kochten, zijn we gaan kijken voor een échte keuken. We waren meteen verkocht toen ze met dit ontwerp kwamen. Moet wel zeggen dat we er andere dingen voor gelaten hebben. Maar al ruim twee jaar heel veel plezier en nog steeds geen spijt!
Kijk, hier geniet ik méér van dan die gesponsorde plaatjes van VT-wonen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:31 schreef prupke het volgende:
Wij hebben ruim 5 meter aan werkbladen we hebben het hoog geplaatst (.97 cm) Afwasmachine erin, koelkast, grote hetelucht oven, combimagnetron, espresso-apparaat, we hebben een tosti ijzer, broodrooster, blender (4 in 1) messenblok (prof) en nog een zwik aan ander apperatuur wat je maar nodig hebt in de keuken.
Nu nog een rookslede (of hoe het heten mag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is het ook, alleen die stopcontacten die je wel nodig hebt zij een beetje storend....quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Kijk, hier geniet ik méér van dan die gesponsorde plaatjes van VT-wonen!![]()
Die eerste foto, boven het werkblad die plank, vind ik een mooie oplossing trouwens!
Ook dat hebben jullie niet eens zo beroerd aangepakt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat is het ook, alleen die stopcontacten die je wel nodig hebt zij een beetje storend....
Zie ik het goed, heb jij zowel links als "voor" een raam? Wat leuk!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:09 schreef Christine het volgende:
Mijn keuken:
[afbeelding]
Simpel, edoch praktisch.
Jep, zowel links als voor een raam.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zie ik het goed, heb jij zowel links als "voor" een raam? Wat leuk!
Raam in de keuken vind ik prettig, vanwege de kruidjes in de vensterbank... ('s winters lust ik ook graag bieslook!)
Heb ik meteen een praktische vraag...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Jep, zowel links als voor een raam.En links aan de muur heb ik potjes voor verse kruiden (scheelt ruimte in de vensterbank, die heb ik het liefst leeg), maar dat had ik nog niet toen deze foto gemaakt werd.
Wij hebben datzelfde reglement in het huurcontract staan en we hebben een afzuigkap met koolstoffilter genomen, beste wat werkte maar met een lekkere motor alles naar buiten blazen werkt een stuk beter natuurlijk...quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:44 schreef DennisMoore het volgende:
Heb net een voormalig huurflatje gekocht. Hopelijk eind deze maand de sleutels.
[afbeelding]
Fotograaf staat met de rug naar de balkondeur.
En dit zit er nu in (bron: funda). Heb wat geld gereserveerd om er een ander keukentje in te laten zetten. Waarschijnlijk het hoekje om, een werkblad onder het raam. Andere oplossing zoeken voor die radiator dus. Hoewel ik me nog niet geïnformeerd heb, denk ik niet dat ik inbouw-apparatuur wil. D'r moet wat mij betreft een vaatwasser in, een (upside-down) koelkast met flinke vriesruimte (voor de zakjes macaroni). Koken wil ik blijven doen op gas. Voordelen van zo'n grote oven zie ik ook niet eigenlijk, dus een combi-magnetron lijkt me prima (daar kunnen toch pizza's in?).
Dat huur-geisertje zal waarschijnlijk ook wel vervangen worden daarbij. De vraag is nog of er een HR-ketel in de keuken komt te hangen of elders, en of ik de wasmachine ook nog verplaats van badkamer naar keuken. Moet nog meten of dat allemaal past..
Wat afzuigkap betreft, ik las iets in het reglement van de VVE dat het alleen een motorloze mag zijn ivm centraal afzuigsysteem? Moet ik ook nog achteraan dus, hoe dat precies zit, en of ik niet gewoon een afvoer in de muur mag maken bv...
Eigenlijk moet ik een digicam kopen om before/during/after-pics te kunnen maken.
Zoals beloofd de foto van mijn keuken met te weinig ruimte op het aanrechtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar ik zal van het weekend wel even een fototje maken en posten.
Itoh heeft afzuigkappen voor motorloze afzuiging, met toch een motor erin. Deze zorgt voor een luchtgordijn om je fornuis heen. Minder luchtjes en versterkt de centrale afzuiging. Zit nu ook in mijn keuken, ze zijn echter niet zo goedkoop.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij hebben datzelfde reglement in het huurcontract staan en we hebben een afzuigkap met koolstoffilter genomen, beste wat werkte maar met een lekkere motor alles naar buiten blazen werkt een stuk beter natuurlijk...
Door de dubbele wasbak... En ik zie een vaatwasser, geloof ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Zoals beloofd de foto van mijn keuken met te weinig ruimte op het aanrecht
[afbeelding]
Links is alleen een afdruipgedeelte en rechts onder naast de spoelbak (achter het kersen houten kastje) zie je nog net het bedieningspaneel van de vaatwasser.quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Door de dubbele wasbak... En ik zie een vaatwasser, geloof ik..
Ah jammer...quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen digitale camera, geen fotohost..
Ik wou dat ik zo'n keuken had! Mooi zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zoals beloofd![]()
[afbeelding]
En onze messenset![]()
[afbeelding]
Nee, dat is een tomado waterkoker van de Blokker en dat ding doet precies wat het moet doen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
En een Everglades waterkoker zie ik
Van de MediaMarkt
en nu ga je me heel lief vertelen waar je dat linker mes van het derder plaatje vandaan hebt! die zoek ik al jaren!quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:50 schreef mirugai het volgende:
Ik woon nu in een huurhuis, maar wil binnenkort ergens anders naartoe (iets kopen ofzo). Dus ik steek nu nog geen geld in een goed fornuis e.d. Hier wat piccies van m'n 'hardware':
('t is wel een beetje een zooi nu)
[afbeelding]
[afbeelding]
en het belangrijkste, m'n hocho (japanse messen):
[afbeelding]
owkee, heel lief dan!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:56 schreef karper het volgende:
[..]
en nu ga je me heel lief vertelen waar je dat linker mes van het derder plaatje vandaan hebt! die zoek ik al jaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |