Mag ik eerst even de ruzie uitvechten, anders kost het me nog geld. Alhoewel ruzie: ik ben akelig diplomatiek, redelijk en constructief maar na de 5e versie is mijn kookpunt bijna bereikt.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Was juist leuk. De kleur oranje staat voor degenen die tegen de ontmanteling zijn in de Gazastrook, de geinterviewde zo: je ziet hier soms zoveel Oranje op straat dat het wel lijkt of het Nederlands elftal moet spelen.
Nu heeft ze dat ineens niet meer gezegd. Tja, dat verzin ik natuurlijk
En dat is nog het minst erge zo'n beetje.
Een vrouwquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant? Wie is dat enorm domme mens?
Ja heb het even nagekeken. Bij UPC zit het nou in het standaard pakket. Maar dat kan ik hier (oosten) niet krijgen. Nou even bij @home kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:19 schreef popolon het volgende:
Ja volgens mij heeft NASN (upc?) een redelijk pakketje, weet er niet veel van maar dat is wat ik oppik uit de NHL/NBA/NFL topics.
Een soort Yvonne-kloonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oud ? Jong ? Dom ? Bllond ?
nounouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik eerst even de ruzie uitvechten, anders kost het me nog geld. Alhoewel ruzie: ik ben akelig diplomatiek, redelijk en constructief maar na de 5e versie is mijn kookpunt bijna bereikt.
wat een draaikont zegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik eerst even de ruzie uitvechten, anders kost het me nog geld. Alhoewel ruzie: ik ben akelig diplomatiek, redelijk en constructief maar na de 5e versie is mijn kookpunt bijna bereikt.
ik zit nog te wachten op een foto die ze me toe moet mailen maar die houdt ze achter tot ze tevreden is over de versie, riekt naar chantage toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nounou
tis wel duidelijk dat t je werk is, op fok was je er vol tegenin gegaag
Ja, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt maar ik ben blij met mijn persoonlijke groei. Een jaar geleden had ik haar meteen woedend opgebeld en nu reageer ik heel zakelijk en droogjesquote:
niet meer dan logisch lijkt me, ze is bang dat je als je de foto hebt alles laat afdrukken.... ze is waarschijnlijk bang voor je.... terecht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
ik zit nog te wachten op een foto die ze me toe moet mailen maar die houdt ze achter tot ze tevreden is over de versie, riekt naar chantage toch?
Het verhaal gaat sowieso meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet meer dan logisch lijkt me, ze is bang dat je als je de foto hebt alles laat afdrukken.
quote:... ze is waarschijnlijk bang voor je.... terecht waarschijnlijk.
www.opiniebladvolzin.nlquote:waar is t eigenlijk voor?
vreemde tijden voor tentamensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat zo trouwens nog maar even een samenvatting doorlezen voor het tentamen van morgen
Hertentamenquote:
quote:
aha geloof en samenlevingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verhaal gaat sowieso mee
[..]
![]()
[..]
www.opiniebladvolzin.nl
de paus is een vrouw?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha geloof en samenlevingheb je de paus geinterviewd?
quote:VolZin is een blad voor mensen die nieuwsgierig zijn naar de rol van religie, geloof en kerk in de samenleving van vandaag. VolZin gelooft dat de wereld mooier kan worden dan zij is. VolZin biedt argumenten en inspiratie.
Ik zag je de vorige weken er ook al iets over posten of niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hertentamen
Maar heb die van vandaag gehaald, dus boeit die van morgen minder. Al zou het wel fijn, leuk, relaxed, tof zijn wanneer ik hem zou halen. Dus ik ga zo nog even leren. Morgenochtend om half 10 aan de bak
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Jezus, wat een kutblad. Sorry SCH.
als je het eerst leest... daarna kan je een mening vormenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jezus, wat een kutblad. Sorry SCH.
Yup, Vorige week en deze week zijn hertentamens op de Erasmus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik zag je de vorige weken er ook al iets over posten of niet?
Wat doe je dan precies?
Nee, sorry. Wat betreft religie en dat soort teksten ben ik echt heel erg kortzichtig. Ik snap best dat mensen daar op een manier inspiratie uit kunnen halen, maar laat het alsjeblieft lekker voor jezelf en ga het al helemaal niet opdringen aan andere mensen, laat staan dat je denkt dat je de wereld er mee kan veranderen. Of met hun woorden: mooier kan maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het eerst leest... daarna kan je een mening vormen
Is dat vroeg of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup, Vorige week en deze week zijn hertentamens op de Erasmus.
IBA. Dat is gewoon bedrijfskunde, maar met internationale medestudenten, beter/hoger aangeschreven volgens mij (althans, dat zeggen ze zelf), verplichte uitwisselingen etc. Maar qua inhoud is het vrijwel gelijk aan Bedrijfskunde.
Opdringen is niet aan de orde volgens mij maar ik krijg ook lichtelijk jeuk van zo'n zinnetje. Aan de andere kant: wat is er op tegen er naar te streven de wereld wat mooier te maken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, sorry. Wat betreft religie en dat soort teksten ben ik echt heel erg kortzichtig. Ik snap best dat mensen daar op een manier inspiratie uit kunnen halen, maar laat het alsjeblieft lekker voor jezelf en ga het al helemaal niet opdringen aan andere mensen, laat staan dat je denkt dat je de wereld er mee kan veranderen. Of met hun woorden: mooier kan maken.
Daarvan moet ik echt kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |