Verkijk je er niet op, ik hoor van de mensen in het NBA topic dat het verslag bedroevend is en dan maar 2 wedstrijden per week.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja premier League. ook nog NBA![]()
ik neem het denk ik eerst op proef
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch wel een handdoek ervoor he?
Na voetbal geef ik je gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op, ik hoor van de mensen in het NBA topic dat het verslag bedroevend is en dan maar 2 wedstrijden per week.
En ook vaak nog net de verkeerde dan.
Maar ik help het je hopen, de mooiste tv sport aller tijden moet iedereen kunnen zien natuurlijk.
ze hebben de centjes weer geinversteerd in het voetbal. Dit keer buitenlandsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
De NOS moet maar weer wat meer NBA gaan uitzenden, nu ze geen eredivisie meer hebben
Dan moet je toch juist je boxer uit hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Heb nu netjes mn boxershort aan, clauwheee achterna!
Nu nog niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist je boxer uit hebben?
Is volgens mij nog steeds een rechtenprobleem, heb me er altijd groen en geel aangeergerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Na voetbal geef ik je gelijk.
NBA is echt te weinig op TV hier in Nederland
Dan moet je ook geen dingen verzinnen die hij of zij helemaal niet gezegd heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer mot met iemand die ik geinterviewd heb en die blijft maar schrappen in de tekst en zeiken en chanteren, daar kan ik nog bozer over worden dan over het fok-beleid of de posts van popolon
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen dingen verzinnen die hij of zij helemaal niet gezegd heeft
hmmm zal het even nakijken ben gek op Amerikaanse sporten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Is volgens mij nog steeds een rechtenprobleem, heb me er altijd groen en geel aangeergerd.
Is NASN niet wat?
namen willen wequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Was juist leuk. De kleur oranje staat voor degenen die tegen de ontmanteling zijn in de Gazastrook, de geinterviewde zo: je ziet hier soms zoveel Oranje op straat dat het wel lijkt of het Nederlands elftal moet spelen.
Nu heeft ze dat ineens niet meer gezegd. Tja, dat verzin ik natuurlijk
En dat is nog het minst erge zo'n beetje.
Mag ik eerst even de ruzie uitvechten, anders kost het me nog geld. Alhoewel ruzie: ik ben akelig diplomatiek, redelijk en constructief maar na de 5e versie is mijn kookpunt bijna bereikt.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Was juist leuk. De kleur oranje staat voor degenen die tegen de ontmanteling zijn in de Gazastrook, de geinterviewde zo: je ziet hier soms zoveel Oranje op straat dat het wel lijkt of het Nederlands elftal moet spelen.
Nu heeft ze dat ineens niet meer gezegd. Tja, dat verzin ik natuurlijk
En dat is nog het minst erge zo'n beetje.
Een vrouwquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant? Wie is dat enorm domme mens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |