dat kan hier niet helaasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de buurt van Hoogeveen. Hoe weet jij dat?Ik les niet in Hoogeveen trouwens.
Als je me uit zou kunnen lessen hoe ik een Pbtje stuur?![]()
ik zie het nuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef BaggerUser het volgende:
al die moeite die ik voor een nieuw topic had gedaan!en ik was eerder
misschien een tip om op wiki.fok.nl de openingspost neer te zetten zodat iedereen makkelijk het nieuwe topic kan openenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik zie het nuHad niet meer gekeken.
Maar hier staan de nieuwe geslaagden![]()
![]()
Ik snap het niet zo goed, was de instructeur zelf gezakt voor een instructeur examen, en dat 10 keer? Of was er iemand 10 keer gezakt bij hem? Beetje onduidelijk opgeschrven zo...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:25 schreef Lethe het volgende:
Fikse boete voor gezakte rij-instructeur
Uitgegeven: 4 augustus 2005 10:12
RIJSWIJK - Tien keer zakken voor zijn examen bleek voor een autorij-instructeur in Rijswijk (ZH) geen reden om de lessen aan zijn leerlingen te onderbreken. De politie meldde donderdag dat zij de 48-jarige Hagenaar woensdag betrapte bij een controle en hem een boete van 495 euro heeft opgelegd.
Het certificaat van de instructeur was verlopen sinds januari 1997, aldus de politie. Een andere instructeur die aan de politiecontrole werd onderworpen, bleek ook een verlopen certificaat te hebben.
Hij mocht 'pas' sinds 12 juli geen les meer geven, maar hij kreeg wel dezelfde boete als zijn collega. De lessen van de twee werden afgebroken en de L-bordjes zijn van de auto's gehaald, aldus de politie.
Bron: nu.nl
Leuk he.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:14 schreef Varr het volgende:
Wauw wat reed ik net goed zeg.Slechts wat schoonheidsfoutjes vandaag, zulke lessen vrolijken me nou helemaal op!
Dat went wel. Het is even wennen zo op de snelweg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef Sappii het volgende:
Vandaag was mijn eerste officiele les. Vond het best eng op de snelweg.![]()
De instructeur was gezakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:16 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed, was de instructeur zelf gezakt voor een instructeur examen, en dat 10 keer? Of was er iemand 10 keer gezakt bij hem? Beetje onduidelijk opgeschrven zo...
Hey, doe Raimond de groetjes van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:08 schreef BaggerUser het volgende:
ik les bij blokzijl uit zuidwolde trouwens(woon overigens gewoon in hoogeveen)
Waar was dat? Er zijn in Hoorn een aantal van die 'valkuil' kruisingen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:46 schreef thettes het volgende:
daarna kwam ik bij een T-splitsing en mocht alleen naar rechts... maar ik zag het bord niet gelijk dus ik begon te stressen... ik was al bij de haaientanden toen ik eindelijk zag dat ik naar rechts moest. In m'n zenuwen probeerde ik de schade te beperken door gauw nog rechtsaf te slaan, zonder onnodig veel stil te staan. Maarja, toen kwam een busje van links en trapte die kerel op de rem.
[...]
Ha, op dezelfde datum mag ik ook weer. En... ik zakte ook al om dezelfde reden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:46 schreef thettes het volgende:
Gezakt
het ging 10 minuten lekker, geen foutjes... daarna kwam ik bij een T-splitsing en mocht alleen naar rechts... maar ik zag het bord niet gelijk dus ik begon te stressen... ik was al bij de haaientanden toen ik eindelijk zag dat ik naar rechts moest. In m'n zenuwen probeerde ik de schade te beperken door gauw nog rechtsaf te slaan, zonder onnodig veel stil te staan. Maarja, toen kwam een busje van links en trapte die kerel op de rem.
31e ga ik er weer voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |