Mijn icon staat er niet tussen.quote:
Gelukkig sta ik lekker centraal, zoals het hoort!quote:
Inderdaad...goh, toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat is nog niet het enige. je bent echt helemaal in Guinevere.![]()
Kan iemand hem dit even SMSen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is pas een afwijking. Een wandelende.
Het is de buitenwereld die er zo'n groot probleem van maakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Zo'n stoornis heb ik ook.
sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn icon staat er niet tussen.
* AudreyHepburn krast.
kunnen toch een nieuwe in elkaar soepenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nou anders laat maar, maar dacht dat we die misschien stiekem in OP konden gooien en dan veranderen we m zo langzaam in iets heel anders
Hoe durven zequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is de buitenwereld die er zo'n groot probleem van maakt.
Misschien moet ie even aangepast en geperfectioneerd worden als ie in de OP komt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn icon staat er niet tussen.
* AudreyHepburn krast.
wil vanaaf wel ff gaan klussen met Twist hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet ie even aangepast en geperfectioneerd worden als ie in de OP komt?
Metro?Of een ander photoshop wonder natuurlijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Seriously: zal ik? Z'n vakantie verpesten?
ik heb het veel te druk met dit topic in de gaten houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet ie even aangepast en geperfectioneerd worden als ie in de OP komt?
Metro?Of een ander photoshop wonder natuurlijk
Ja, en dan wil ik er ook bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunnen toch een nieuwe in elkaar soepen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
Anyway, ik ga weer doen alsof ik iets anders te doen heb.![]()
Pen schijnt het ook goed te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga even iemand afslachten hier beneden. Een 1 of andere doos heeft Celine Dion opstaan met het volume open. Iemand suggesties voor een moordwapen? Bijl, keukenmes, stanleymes of zuurkoolschotel?
Honkbalknuppel!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga even iemand afslachten hier beneden. Een 1 of andere doos heeft Celine Dion opstaan met het volume open. Iemand suggesties voor een moordwapen? Bijl, keukenmes, stanleymes of zuurkoolschotel?
Een tegenoffensief....Mariah Careyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor, dat is het niet. Maar we willen even een rel op afstand veroorzaken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is de big deal achter het feit dat ik beken dat ik hem echt een onaardige persoonlijkheid vind ? Is het zo belangrijk dat dat kind gesmst moet worden op vakantie dat een of ander mokkel op een forum hem een helmjosti vindt ?
Doe dat!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil vanaaf wel ff gaan klussen met Twist hoor
@twist!!!! SMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En antwoord hier posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ook goed. wel echt doen dan he.
Wil jij nog ooit kunnen daten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Een tegenoffensief....Mariah Carey![]()
Hou alsjeblieft op, ik ken iemand die geobsedeerd is door de balpenmoord en daar constant over praat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Pen schijnt het ook goed te doen.
Over wie gaat hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is de big deal achter het feit dat ik beken dat ik hem echt een onaardige persoonlijkheid vind ? Is het zo belangrijk dat dat kind gesmst moet worden op vakantie dat een of ander mokkel op een forum hem een helmjosti vindt ?
De vriendin van je broer ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
oi!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze kan het in z'n oor schreeuwen als ze klaarkomt.
ja, maar je krijgt em nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Even iets heel anders; heb jij een beetje een mooie huid?
Correct.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De vriendin van je broer ?
* AudreyHepburn mompelt iets over twee vliegen in één klap.
Al eens gehoord van netjes vragen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
JA GODVERDEGODVER, WÁT DAN ? ZEG DAN HE ?
maar maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op, ik ken iemand die geobsedeerd is door de balpenmoord en daar constant over praat.
Ik ben lelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ej van hem krijgt mên!
ja, maar de mijne is te genezen, schijntquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met échte, officieel geconstateerde afwijkingen ?
Ik krijg echt moordneigingen waar de meest beruchte serie moordenaars nog een puntje aan kunnen zuigen als dat mens haar smoel opentrekt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Mariah krijgt toch ook genoeg dates?![]()
Of zouden die in haar clip ingehuurd zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |