het klopt toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Laten we er alleen geen dingen over borderliners inzetten. Dan vliegen mensen als miendobbelsteen enzo de gordijnen in. Geeft ook weer zo'n rommel.
Zou je denkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik denk dat de kwaliteitsgestapo in dat geval hard zal ingrijpen.
gooi de vraag in t Mod topic of t toegestaan is...quote:
En terecht!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ik ben nog altijd alleen, en ik maak van geen enkel kliekje deel uit![]()
helaas welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Borderline schijnt tegenwoordig inderdaad in te zijn.
GVD! Ik probeer motorische storing te hypen ga jij borderline als hip bestempelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Borderline schijnt tegenwoordig inderdaad in te zijn.
Alsof Plato weet wat hip is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef TGT het volgende:
[..]
GVD! Ik probeer motorische storing te hypen ga jij borderline als hip bestempelen![]()
Kunnen we niet zeggen dat borderline samengaat met motorische gebreken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef TGT het volgende:
[..]
GVD! Ik probeer motorische storing te hypen ga jij borderline als hip bestempelen![]()
jahquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met échte, officieel geconstateerde afwijkingen ?
Wie weet komen we straks nog een unrightful birth tegen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, ik ben een computernerd met twintig kg overgewicht, bril en jarentachtig-trainingspak.quote:
Er is niets mis met mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een computernerd met twintig kg overgewicht, bril en jarentachtig-trainingspak.![]()
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een computernerd met twintig kg overgewicht, bril en jarentachtig-trainingspak.![]()
wat lief dat je je voor mij dan zo had opgedofdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
- 3,25....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, echt te persoonlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
JA GODVERDEGODVER, WÁT DAN ? ZEG DAN HE ?
Computernerds zijn heel erg hip stond in de krant...quote:
Nee ik wil trendsetten met mijn storing in de motoriekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kunnen we niet zeggen dat borderline samengaat met motorische gebreken?![]()
Ik merk er nog niets van. Ik ben verdomme een ubernerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Computernerds zijn heel erg hip stond in de krant...![]()
Verdienen bovenmodel, hebben vaker een vriendin etc..
quote:
Je moet niet alles gelezen wat je leest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Computernerds zijn heel erg hip stond in de krant...![]()
Verdienen bovenmodel, hebben vaker een vriendin etc..
Ja goed he, vooral dat overgewicht had ik goed verborgen he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat lief dat je je voor mij dan zo had opgedofd
controlleer t vanavond evenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik dacht dat je een grapje maakte.
Je hebt vast een scheve piemel.
*Meldtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Helemaal incorrect.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik dacht dat je een grapje maakte.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet niet alles gelezen wat je leest.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja goed he, vooral dat overgewicht had ik goed verborgen he.![]()
ja 500 topics terug ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat ligt ergens nogal gevoelig
Metro, jij had toen toch zo'n GTST plaatje gemaakt?
Oke, zal ik wat minder gelezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet niet alles gelezen wat je leest.
Wie was toch ook alweer die klapjosti die tegen jou zei dat je echt de laagste vorm van sociale mislukkeling was omdat je veel van je vrienden via internet kende ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
Helemaal incorrect.
amateurquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoor er niet bij. -2.5 aan beide kanten.
En dat is nog niet het enige. je bent echt helemaal in Guinevere.quote:
Tranceptor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wie was toch ook alweer die klapjosti die tegen jou zei dat je echt de laagste vorm van sociale mislukkeling was omdat je veel van je vrienden via internet kende ?
Hahaha, nou anders laat maar, maar dacht dat we die misschien stiekem in OP konden gooien en dan veranderen we m zo langzaam in iets heel andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja 500 topics terug ofzo
zal hem ff opzoeken. moment.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef Croupouque het volgende:
Nou ja, en dan is er ook nog die oncontroleerbare neiging om jonge meisjes met een nietmachine te vermoorden en lampenkappen van hun afgestroopte huid te maken. Maar daar leer je mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |