Nou ja, tis niet dat dit mn enige doel in het leven is hoorquote:
dan is het nog niet dubbelop aangezien het hier gaat om de kinderen van de fokked op kidspersonenquote:
Kut, komkommer en hert. Volgens mij wíl ik dit niet eens combinerenquote:
euhquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is het nog niet dubbelop aangezien het hier gaat om de kinderen van de fokked op kidspersonen
Doeg meissie, as ik mn zus online zie, spreek ik dr wel ff aan voor jequote:
hahahaha owkeeyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kut, komkommer en hert. Volgens mij wíl ik dit niet eens combineren.
maar ik ben nog altijd alleen, en ik maak van geen enkel kliekje deel uitquote:
Dat mocht vast weer niet van die gecastreerde hippie. Ach, het is toch het slechtste nummer op dat album.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Litpho, ik word seniel.
Ik hoor dus serieus NU pas, na 1000 keer luisteren dat And You And I geen drums heeft !!
mooi zo lekker rustigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
euh![]()
Metro weet even geen reactie meer![]()
Jij behoort toch tot het Vlaamse kliekje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ik ben nog altijd alleen, en ik maak van geen enkel kliekje deel uit![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mocht vast weer niet van die gecastreerde hippie. Ach, het is toch het slechtste nummer op dat album.
kan Bliss niet ff aan HW vragen of t magquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef melismay het volgende:
Zouden we heel erg op ons donderkrijgen als we een mooie openingspost maken?
Dat zegt ze toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij behoort toch tot het Vlaamse kliekje?![]()
watte ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
Jij behoort toch tot het Vlaamse kliekje?![]()
Laten we er alleen geen dingen over borderliners inzetten. Dan vliegen mensen als miendobbelsteen enzo de gordijnen in. Geeft ook weer zo'n rommel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef melismay het volgende:
Kijk maar uit, ik denk dat de kwaliteitsgestapo in dat geval hard zal ingrijpen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef melismay het volgende:
Alle Vlamingen zijn daarin verenigd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
@Plato, dat kliekje bestaat zeker uit Pl, en euhm, euhm...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alle Vlamingen zijn daarin verenigd.![]()
Ja dat ligt ergens nogal gevoeligquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Laten we er alleen geen dingen over borderliners inzetten. Dan vliegen mensen als miendobbelsteen enzo de gordijnen in. Geeft ook weer zo'n rommel.
kijke dat plaatjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat ligt ergens nogal gevoelig
Metro, jij had toen toch zo'n GTST plaatje gemaakt?
Jij probeert mensen gewoon in de neuklijst te krijgen.. Hoe meer fokkers hoe minder jij opvaltquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat dit mn enige doel in het leven is hoor!
Jullie zijn alleen onduidelijk, maar ik zal er wel niks meer over vragen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |