Mijn icon staat er niet tussen.quote:
Gelukkig sta ik lekker centraal, zoals het hoort!quote:
Inderdaad...goh, toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat is nog niet het enige. je bent echt helemaal in Guinevere.![]()
Kan iemand hem dit even SMSen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is pas een afwijking. Een wandelende.
Het is de buitenwereld die er zo'n groot probleem van maakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Zo'n stoornis heb ik ook.
sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn icon staat er niet tussen.
* AudreyHepburn krast.
kunnen toch een nieuwe in elkaar soepenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nou anders laat maar, maar dacht dat we die misschien stiekem in OP konden gooien en dan veranderen we m zo langzaam in iets heel anders
Hoe durven zequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is de buitenwereld die er zo'n groot probleem van maakt.
Misschien moet ie even aangepast en geperfectioneerd worden als ie in de OP komt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn icon staat er niet tussen.
* AudreyHepburn krast.
wil vanaaf wel ff gaan klussen met Twist hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet ie even aangepast en geperfectioneerd worden als ie in de OP komt?
Metro?Of een ander photoshop wonder natuurlijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Seriously: zal ik? Z'n vakantie verpesten?
ik heb het veel te druk met dit topic in de gaten houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet ie even aangepast en geperfectioneerd worden als ie in de OP komt?
Metro?Of een ander photoshop wonder natuurlijk
Ja, en dan wil ik er ook bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunnen toch een nieuwe in elkaar soepen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
Anyway, ik ga weer doen alsof ik iets anders te doen heb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |