het klopt toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Laten we er alleen geen dingen over borderliners inzetten. Dan vliegen mensen als miendobbelsteen enzo de gordijnen in. Geeft ook weer zo'n rommel.
Zou je denkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik denk dat de kwaliteitsgestapo in dat geval hard zal ingrijpen.
gooi de vraag in t Mod topic of t toegestaan is...quote:
En terecht!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ik ben nog altijd alleen, en ik maak van geen enkel kliekje deel uit![]()
helaas welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Borderline schijnt tegenwoordig inderdaad in te zijn.
GVD! Ik probeer motorische storing te hypen ga jij borderline als hip bestempelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Borderline schijnt tegenwoordig inderdaad in te zijn.
Alsof Plato weet wat hip is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef TGT het volgende:
[..]
GVD! Ik probeer motorische storing te hypen ga jij borderline als hip bestempelen![]()
Kunnen we niet zeggen dat borderline samengaat met motorische gebreken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef TGT het volgende:
[..]
GVD! Ik probeer motorische storing te hypen ga jij borderline als hip bestempelen![]()
jahquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met échte, officieel geconstateerde afwijkingen ?
Wie weet komen we straks nog een unrightful birth tegen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, ik ben een computernerd met twintig kg overgewicht, bril en jarentachtig-trainingspak.quote:
Er is niets mis met mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een computernerd met twintig kg overgewicht, bril en jarentachtig-trainingspak.![]()
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een computernerd met twintig kg overgewicht, bril en jarentachtig-trainingspak.![]()
wat lief dat je je voor mij dan zo had opgedofdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
- 3,25....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, echt te persoonlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
JA GODVERDEGODVER, WÁT DAN ? ZEG DAN HE ?
Computernerds zijn heel erg hip stond in de krant...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |