Tief dan opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef sweetgirly het volgende:
Hallo
Lekker weertje buiten. En mijn vriendje is zo cute
Kreeg gister twee (b)analee sms-jes van hem, waarvan ik even zoiets had van 'ja, hallo'. Ik was aan het bowlen en mijn bal kletterde spontaan op de grond ervan + ging het erg goed met mij en daarna 2x niks! Dus ik wat terug gestuurd toen ik thuis was, zovan 'knock knock, wat is dit'. En vandaag een mailtje dat hij me gewoon miste en etc etc. Toeval wil wel dat we beiden gisterochtend dezelfde sexuele gedachtes hadden. Maja, dan nog had ik even zoiets van 'uhm'. Maar opzich was ie wel grappig. Treiterkont is het.
En hij flikt het ook nog dat ik nu nog meer zoiets heb van![]()
Maargoed, jullie hebben hier geen fuck aan, want dit is het singlestopic, sorry.
*haalt opgelucht ademquote:
Ho, ik hoor alleen bij de PL/PH kliekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het maar bij de kliek hoort
blauwe poppetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Verder alles goed??
En wat doen al die blauwe poppetjes hier opeens...?
Oh ja, wat? Ik kan alleen tekenen, zo van met potlood en papier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Ynske het volgende:
maareh twist gaan wij klussen vanaaf?
ach t is een deel van mijn werkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Julie zijn toch best Crea-Bea's?
Joey bezwangert wat in het rond, verder niks.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
PL ook niet. JoeyT is een wat vagere beschrijving
Ja, perfectquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Rhoona het volgende:
Verder alles goed??
En wat doen al die blauwe poppetjes hier opeens...?
Je kan vast wel iets leuks in de groep gooien... Als je mijn inbreng nog nodig hebt ofzo, je hebt mijn nummerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh ja, wat? Ik kan alleen tekenen, zo van met potlood en papier.![]()
14.gifquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Joey zwabbert wat in het rond, verder niks..
Wat doe jij dan eigenlijk Yns?quote:
Praat ff normaal Pinguin en steekt tong hard uit.quote:
Ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:23 schreef Croupouque het volgende:
Wie van de vaste posters hier is nou eigenlijk nog single?
Jij bent te druk hoorde ik net!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Je kan vast wel iets leuks in de groep gooien... Als je mijn inbreng nog nodig hebt ofzo, je hebt mijn nummer![]()
Ik moest pas ff aan zo'n tiepje als jij denkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, perfect![]()
Tweede vraag weet ik niet.
Het was een vermoeden zoals ik al zei.. niet zo'n raar vermoeden lijkt mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Jij probeert mensen gewoon in de neuklijst te krijgen.. Hoe meer fokkers hoe minder jij opvalt![]()
ik werk op een internetbedrijf waar ik klantencontact heb, grafisch werk verricht en dingen programmeer...quote:
Jaaaaaa, maar als mijn talliebannetje naar bed is, is het verder toch maar verjaardag, dan kan ik best een geestelijke verbinding met jullie onderhoudenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent te druk hoorde ik net!![]()
Nee, dezequote:
ook dat jahquote:
Je bent er maar druk meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk op een internetbedrijf waar ik klantencontact heb, grafisch werk verricht en dingen programmeer...
daarnaast doe ik de verhuur van dvd's, en soms wat marketingonderzoeken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
sorry![]()
staan er wel meer niet tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |