Mijn vermoeden is bevestigdquote:
Of irritant hoorde ik laatstquote:
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze heeft echt een hele lelijke doffe huid met vlekjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen waar de meest beruchte serie moordenaars nog een puntje aan kunnen zuigen als dat mens haar smoel opentrekt.
That makes two of us.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is de big deal achter het feit dat ik beken dat ik hem echt een onaardige persoonlijkheid vind ?
Dan is het goed. En als hij het van iemand weet dan ben ik hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, in jouw oor mag ook hoor. Als je het maar door wilt geven.
doeiiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
Anyway, ik ga weer doen alsof ik iets anders te doen heb.![]()
Lol, de helft is niet eens single in dat logoquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, in jouw oor mag ook hoor. Als je het maar door wilt geven.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Al eens gehoord van netjes vragen?![]()
Heb een lichte vorm van Parkinson sinds mn geboorte.
En heb een extreem slechte doorbloeding (ziekte van reihns of zoiets)
Toen ik hem maakte welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, de helft is niet eens single in dat logoDe eerste 3 al niet eens
Zelfs toen nietquote:
Pheno en zijn vriendin zijn hier nooit single geweest volgens mij hoorquote:
*stil*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]"Ja, met de nieuwe vriend van je ex. Ze neukt goed. En Audrey Hepburn vindt je een wandelende afwijking. Fijne vakantie!"
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]"Ja, met de nieuwe vriend van je ex. Ze neukt goed. En Audrey Hepburn vindt je een wandelende afwijking. Fijne vakantie!"
En ze doet nog wel zo best met haar 'JLo-glow'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze heeft echt een hele lelijke doffe huid met vlekjes.
PL ook niet. JoeyT is een wat vagere beschrijvingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Pheno en zijn vriendin zijn hier nooit single geweest volgens mij hoor
Als het maar bij de kliek hoortquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Pheno en zijn vriendin zijn hier nooit single geweest volgens mij hoor
Julie zijn toch best Crea-Bea's?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Ynske het volgende:
maareh twist gaan wij klussen vanaaf?
Verder alles goed??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef sweetgirly het volgende:
Hallo
Lekker weertje buiten. En mijn vriendje is zo cute
Kreeg gister twee (b)analee sms-jes van hem, waarvan ik even zoiets had van 'ja, hallo'. Ik was aan het bowlen en mijn bal kletterde spontaan op de grond ervan + ging het erg goed met mij en daarna 2x niks! Dus ik wat terug gestuurd toen ik thuis was, zovan 'knock knock, wat is dit'. En vandaag een mailtje dat hij me gewoon miste en etc etc. Toeval wil wel dat we beiden gisterochtend dezelfde sexuele gedachtes hadden. Maja, dan nog had ik even zoiets van 'uhm'. Maar opzich was ie wel grappig. Treiterkont is het.
En hij flikt het ook nog dat ik nu nog meer zoiets heb van![]()
Maargoed, jullie hebben hier geen fuck aan, want dit is het singlestopic, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |