quote:
Getrained door Godlike02quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
die pheno is toch snel vandaag zeg met zijn sloowwchats
Mike.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
It's an amááááázing discovery.
neej heel msn killenquote:
iedereen geeft toe aan de krachten van het R&P.quote:
ja, iddquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef melismay het volgende:
Ja Wolkje, je weet niet wat er gebeurd hier joh!
R&P SC: waar ze soms wel een topic vol krijgen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:28 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, idd![]()
en ik mis ook iets? wat is er met cc dan?
ahquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
R&P SC: waar ze soms wel een topic vol krijgen!
het wonderlijke topic van R&Pquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
R&P SC: waar ze soms wel een topic vol krijgen!
Inderdaad.. Maar aan de andere kant kun je die neger weer in elke situatie inpassen naar wens. Dat dan weer wel.quote:
We noemen de neger Bubbaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maar aan de andere kant kun je die neger weer in elke situatie inpassen naar wens. Dat dan weer wel.
Een neger associeer ik altijd met Bubbaquote:
Op de een of andere manier begrijp ik dat volledig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een neger associeer ik altijd met Bubba
en een dikke neger: Hubba Bubbaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Op de een of andere manier begrijp ik dat volledig!
dat was een glijbaan bij ons in de buurt vroeger, en de kauwgom natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef het.ismij het volgende:
Doet me ergens aan denken. Maar kan het niet plaatsen.
dat snap ik,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was een glijbaan bij ons in de buurt vroeger, en de kauwgom natuurlijk
Alle negers heten Bubba, jeweettoch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat snap ik,..
maar de associatie neger<=>bubba.
No spang swa,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alle negers heten Bubba, jeweettoch!
Het lijkt me wel lastig als je als nigga je homies en matties uit elkaar wilt houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alle negers heten Bubba, jeweettoch!
Andere vriendengroep zoeken met allemaal Ali's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me wel lastig als je als nigga je homies en matties uit elkaar wilt houden.
multi-cultureel is dus gewoon het hoognodige keyword hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Andere vriendengroep zoeken met allemaal Ali's.
Oh nee dat is ook niet handig.
Een mix van ali's bubba's en mohamed's moet lukken,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Andere vriendengroep zoeken met allemaal Ali's.
Oh nee dat is ook niet handig.
Ah, gewoon geen namen meer hoeven onthouden. Dat is pas handig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Een mix van ali's bubba's en mohamed's moet lukken,..
Krijgen ze ruzie,.. en maken ze elkaar nog af ook.
Lijkt me welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah, gewoon geen namen meer hoeven onthouden. Dat is pas handig!
Ik ken ook een hoop vrouwen die je dan meteen bijna op de brandstapel zetten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef het.ismij het volgende:
gewoon iedereen gast, mattie maat, swa of weet k het wat noemen
Doe k al met vrouwen
k noem ze allemaal schat of lieverd (vriendinnn dan) scheelt ene hoop onthouden.
Ik kan wat hebben lieverd,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken ook een hoop vrouwen die je dan meteen bijna op de brandstapel zetten.
Kep er eigelijk nooit last van dat ze het erg vinden,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ze behoren zeker ook niet tot je vriendinnen?
Of feministen moeten bij voorbaat al niets van je hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Kep er eigelijk nooit last van dat ze het erg vinden,..
Komt door mijn uitstraling denk k.
Zo lief![]()
![]()
![]()
Ik zal dan in ieder geval zeggen dat ik helemaal niets heb gezien, en dat het het beste is als ze alles even naleest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Pheno het volgende:
CC nog steeds niet gesignaleerd? Die schrikt zich rot straks, als ze de hoeveelheid SC posts ziet
Nope, daar hebben ze jou voor aangenomen . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:54 schreef melismay het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat nu het avond is, de hele boel weer inkakt hier he!?![]()
Underworld is toch met Kate Beckingsale? Zo ja, was inderdaad een hele vette film.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Vind zelf de Blade films wel mooi.
Films als The Matrix, Blade, Underworlddat zijn wel gave films.
Alle middelen zijn geoorloofd, anders krijgen we weer een nieuwe R&P mod. Nog meer blauw op fokquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, das wel heel grof ineens hoor![]()
Zou ze niet schrikken als die ineens voor haar autootje staan![]()
quote:
Dank, ik slaap nooit met lamp aanquote:
Jij, jij! Pheno-pesterd!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef dawg het volgende:
* aan
* uit
* aan
* uit
* aan
* uit
* aan
* uit
* aan
Zo te zien wordt Pheno er ook niet wakker van dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef nixxx het volgende:
ja laat maar gewoon aandat geknipper is al helemaal nergens goed voor
Mel komt straks vast nog
Een hele tijdelijke.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:54 schreef Litpho het volgende:
*tijdelijke topickill*
ts... allebei 0:55 hoorquote:
terwijl het toch echt een redneck naam isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een neger associeer ik altijd met Bubba
Iemand maar ff naar "Vermist" bellen ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
En heeft iemand CC al gevonden of is die nog steeds aan het rondrijden in haar autootje? (en daar is niets mis mee zolang zeEindhoven
maar niet sloopt
)
of spoorloosquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Iemand maar ff naar "Vermist" bellen ??
haar opsporen voor jequote:
jah sorry lieverd... ze nemen de telefoon niet op bij Spoorloos, en evenmin bij Opsporing Verzochtquote:
Peter R. de Vries al geprobeerd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah sorry lieverd... ze nemen de telefoon niet op bij Spoorloos, en evenmin bij Opsporing Verzocht
Ook hier word ik gepest. Ik ben maar op de bank gaan slapenquote:
die hangt op zodra ie hoort dat ik het benquote:
Wij zijn elkaars alibi?quote:
Owkeej,.. nou dan zoek ik lekker een andere hoor,..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
Maar maar maar, dan heb ik een alibi en dat wil ik eigelijk niet, beetje dieP de V
helpen ofzo,
ik zal wel jouw alibi zijn hoor
Dus toch met een neger.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:15 schreef nixxx het volgende:
Man doodgeschoten in Eindhoven
Ze is op de vlucht voor de politie in dr nieuwe auto, dat zal het zijn, gooo Cc
Cc heeft een avontuur met een neger gehad, en hem daarna vermoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:21 schreef nixxx het volgende:
Blanken schieten ook mensen dood ....niet allemaal natuurlijk, we mogen niet generaliseren op ras/afkomst
Hey niks negatiefs over ons he!!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:33 schreef nixxx het volgende:
dammit.. ik wou net iets posten in de trant van
"Pheno is er nu even niet he.. kom snel allemaal stiekem eenvoor hij terug is"
I think i saw a pussycat, I did!! I did saw a pussycat!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
waarismebird...
Ah is het mysterie opgelost?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:33 schreef Pheno het volgende:
Dus CC heeft een neger opgepikt met haar auto, hem finaal lamgeneukt op de achterbank/kofferbak/motorkap en hem daarna doodgeschoten.
Respect
ze is nu op de vlucht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah is het mysterie opgelost?
mogguh!
CC zal vast nog contact opnemen. Ze moet toch vragen hoe de benzinedop werkt als ze gaat tanken...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah is het mysterie opgelost?
mogguh!
Hopen dat ze dan niet gepakt wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
CC zal vast nog contact opnemen. Ze moet toch vragen hoe de benzinedop werkt als ze gaat tanken...
Hup, eerst op de motorkap. Daarna pas *beng*. Je moet wel plezier hebben in je leven he, niet alleen dood en verderf. Daarvoor is ze al mod in R&Pquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef nixxx het volgende:
Dat kan ze dan aan al die vriendelijke politiemannen vragen die al de hele tijd achter haar aan rijden.
"Oooh.. meneer agent, wat bent u mooi gespierdwilt u mijn nieuwe auto eens bekijken?"
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, eerst op de motorkap. Daarna pas *beng*. Je moet wel plezier hebben in je leven he, niet alleen dood en verderf. Daarvoor is ze al mod in R&P
Kun je daar ff een kopietje van maken voor me?quote:
Wij niet, gisteren is er 1 SC topic geopend en in een paar uur volgespammedquote:
Ik stop er wel even wat carbonpapier tussen... lekker oldskoolquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kun je daar ff een kopietje van maken voor me?.
nee houtskoolquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stop er wel even wat carbonpapier tussen... lekker oldskool.
Of met een echte stencil-machine.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stop er wel even wat carbonpapier tussen... lekker oldskool.
Dat weet je niet, daar houdt ze angstvallig haar mond over dicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:00 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is geschokt.
ze is terug levend en wel. Zonder serieus "genomen" te zijn
Dit zegt genoeg?? Denk ik,..??quote:
Gezien de tijdsduur.....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg?? Denk ik,..??
Of het moet voor ene langere periode sex zijn
precies,..quote:
mircquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef nixxx het volgende:
Hey ik was aan het lezen! * nixxx slaps Pheno around a bit with a large trout
Thnx matequote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
*Pakt zaklamp en schijnt bij
Ik ben altijd schattigquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:06 schreef melismay het volgende:
Jawel, ik vind het schattig als je giebelt!
Wat is dat ?? Eten en slapen ??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:10 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dat red ik bij lange nietIk wil ook nog eten en slapen enzo
![]()
quote:
Nopequote:
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Honing is ook heel lekker als je keelpijn hebt
Ik heb ook nooit gezegd dat honing smerig isquote:
Laat me toch met rust man!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat honing smerig is
Krijg ik nu geen certificaat meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laat me toch met rust man!
Koffie is lekker! Honing is lekker! Gecombineerd zijn ze geweldig!![]()
Zal straks es kijken of ik zin/inspiratie heb om een mooi certificaat voor je te maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
Phew.
Dan kan je lang wachten. Het is namelijk "niet zijn schuld, maar de schuld van ..." . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ja? Bij mij wel hoor. We zijn nu een straf voor Breuls aan het bedenken![]()
Proficiat met je ma!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:26 schreef nixxx het volgende:
Denk dat ik vanmiddag maar eens lekker vroeg de brui geef aan mijn scriptietje en naar mijn ouders vertrek. Broer is er ook, gezellig, want mijn moeder is jarig
Hahaha, jullie zijn cutequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Proficiat met je ma!
Laat je scriptie aub niet versloffen...ik wil het lezen.!..beloofd is beloofd!!
Het is met vlagen hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijft langzaam hier allemaal, helaas.............
Waarschijnlijk maak je je te drukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:39 schreef _Cara_ het volgende:
Proficiat Marcb!
Hmmm ik moet eigenlijk proberen om wat te slapen, vertrek vanacht op vakantie. Maar zoals gewoonlijk lukt het slapen nu ook niet...
Ga je alleen op vakantie? Of hoef je niet alleen te rijden? Zorg wel dat je voorzichtig rijd dan en dat je je rust neemt als je denkt dat je het niet meer aan kan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:47 schreef _Cara_ het volgende:
Naar Valencia. 2 dagen rijden met de auto...
En ik maak me idd te druk...ben gewoon helemaal van slag..en dat komt niet alleen door de vakantie...
Nee ik ga niet alleen, we gaan met zn 7'en . En ja ik moet ook rijden, maar pas als het licht wordt is het mijn beurt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ga je alleen op vakantie? Of hoef je niet alleen te rijden? Zorg wel dat je voorzichtig rijd dan en dat je je rust neemt als je denkt dat je het niet meer aan kan...
Ik las in HVJJN iets over je moeder, gaat het nu wel iets beter met haar?
Is dat van je moeder iets wat over kan gaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik ga niet alleen, we gaan met zn 7'en . En ja ik moet ook rijden, maar pas als het licht wordt is het mijn beurt.
En met mn moeder gaat het nu wel weer, maar ik heb geen idee voor hoelang. Ze sukkelt al een paar jaar met haar darmen.
Dat is ook één van de dingen die me nu parten speelt....
Ja hoor is goed bedoeld, dat snap ik...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Is dat van je moeder iets wat over kan gaan?
Ik had ergens vaag al begrepen dat dat niet het enige zou zijn, maar misschien dat een vakantie goed is om je hoofd een beetje leeg te krijgen? Een heldere kijk op zaken te krijgen en te proberen dingen op een rijtje te krijgen? Heb er natuurlijk geen verstand van, maar, nou ja, het is goed bedoeld
Rust lekker uit en probeer een beetje van je vakantie te genietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja hoor is goed bedoeld, dat snap ik...
maar ik ga nu echt proberen om te slapen..![]()
I'm the best huh!?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef nixxx het volgende:
topic-killer
Mijn tante is er nu ook, ik ga ze maar weer even gezelschap houden. Maar mijn hoofd is ergens anders..
Niks grote mond, ik had ook niet verwacht dat we zouden winnen, maar dan mag ik er toch nog wel blij om zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
AjaxNu hebben ze natuurlijk ineens weer een grote mond, maar in de compeitie wordt het nog wel recht gezet. Maargoed hier is R&P SC niet voor bedoeld he
![]()
Maar ajax heeft wel mooi gewonnen... nanananananaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |