Ik zal dan in ieder geval zeggen dat ik helemaal niets heb gezien, en dat het het beste is als ze alles even naleest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Pheno het volgende:
CC nog steeds niet gesignaleerd? Die schrikt zich rot straks, als ze de hoeveelheid SC posts ziet
Nope, daar hebben ze jou voor aangenomen . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:54 schreef melismay het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat nu het avond is, de hele boel weer inkakt hier he!?![]()
Underworld is toch met Kate Beckingsale? Zo ja, was inderdaad een hele vette film.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Vind zelf de Blade films wel mooi.
Films als The Matrix, Blade, Underworlddat zijn wel gave films.
Alle middelen zijn geoorloofd, anders krijgen we weer een nieuwe R&P mod. Nog meer blauw op fokquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, das wel heel grof ineens hoor![]()
Zou ze niet schrikken als die ineens voor haar autootje staan![]()
quote:
Dank, ik slaap nooit met lamp aanquote:
Jij, jij! Pheno-pesterd!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef dawg het volgende:
* aan
* uit
* aan
* uit
* aan
* uit
* aan
* uit
* aan
Zo te zien wordt Pheno er ook niet wakker van dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef nixxx het volgende:
ja laat maar gewoon aandat geknipper is al helemaal nergens goed voor
Mel komt straks vast nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |