Wat is dat ?? Eten en slapen ??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:10 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dat red ik bij lange nietIk wil ook nog eten en slapen enzo
![]()
quote:
Nopequote:
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Honing is ook heel lekker als je keelpijn hebt
Ik heb ook nooit gezegd dat honing smerig isquote:
Laat me toch met rust man!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat honing smerig is
Krijg ik nu geen certificaat meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laat me toch met rust man!
Koffie is lekker! Honing is lekker! Gecombineerd zijn ze geweldig!![]()
Zal straks es kijken of ik zin/inspiratie heb om een mooi certificaat voor je te maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
Phew.
Dan kan je lang wachten. Het is namelijk "niet zijn schuld, maar de schuld van ..." . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ja? Bij mij wel hoor. We zijn nu een straf voor Breuls aan het bedenken![]()
Proficiat met je ma!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:26 schreef nixxx het volgende:
Denk dat ik vanmiddag maar eens lekker vroeg de brui geef aan mijn scriptietje en naar mijn ouders vertrek. Broer is er ook, gezellig, want mijn moeder is jarig
Hahaha, jullie zijn cutequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Proficiat met je ma!
Laat je scriptie aub niet versloffen...ik wil het lezen.!..beloofd is beloofd!!
Het is met vlagen hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijft langzaam hier allemaal, helaas.............
Waarschijnlijk maak je je te drukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:39 schreef _Cara_ het volgende:
Proficiat Marcb!
Hmmm ik moet eigenlijk proberen om wat te slapen, vertrek vanacht op vakantie. Maar zoals gewoonlijk lukt het slapen nu ook niet...
Ga je alleen op vakantie? Of hoef je niet alleen te rijden? Zorg wel dat je voorzichtig rijd dan en dat je je rust neemt als je denkt dat je het niet meer aan kan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:47 schreef _Cara_ het volgende:
Naar Valencia. 2 dagen rijden met de auto...
En ik maak me idd te druk...ben gewoon helemaal van slag..en dat komt niet alleen door de vakantie...
Nee ik ga niet alleen, we gaan met zn 7'en . En ja ik moet ook rijden, maar pas als het licht wordt is het mijn beurt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ga je alleen op vakantie? Of hoef je niet alleen te rijden? Zorg wel dat je voorzichtig rijd dan en dat je je rust neemt als je denkt dat je het niet meer aan kan...
Ik las in HVJJN iets over je moeder, gaat het nu wel iets beter met haar?
Is dat van je moeder iets wat over kan gaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik ga niet alleen, we gaan met zn 7'en . En ja ik moet ook rijden, maar pas als het licht wordt is het mijn beurt.
En met mn moeder gaat het nu wel weer, maar ik heb geen idee voor hoelang. Ze sukkelt al een paar jaar met haar darmen.
Dat is ook één van de dingen die me nu parten speelt....
Ja hoor is goed bedoeld, dat snap ik...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Is dat van je moeder iets wat over kan gaan?
Ik had ergens vaag al begrepen dat dat niet het enige zou zijn, maar misschien dat een vakantie goed is om je hoofd een beetje leeg te krijgen? Een heldere kijk op zaken te krijgen en te proberen dingen op een rijtje te krijgen? Heb er natuurlijk geen verstand van, maar, nou ja, het is goed bedoeld
Rust lekker uit en probeer een beetje van je vakantie te genietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja hoor is goed bedoeld, dat snap ik...
maar ik ga nu echt proberen om te slapen..![]()
I'm the best huh!?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef nixxx het volgende:
topic-killer
Mijn tante is er nu ook, ik ga ze maar weer even gezelschap houden. Maar mijn hoofd is ergens anders..
Niks grote mond, ik had ook niet verwacht dat we zouden winnen, maar dan mag ik er toch nog wel blij om zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
AjaxNu hebben ze natuurlijk ineens weer een grote mond, maar in de compeitie wordt het nog wel recht gezet. Maargoed hier is R&P SC niet voor bedoeld he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |