Een hele tijdelijke.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:54 schreef Litpho het volgende:
*tijdelijke topickill*
ts... allebei 0:55 hoorquote:
terwijl het toch echt een redneck naam isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een neger associeer ik altijd met Bubba
Iemand maar ff naar "Vermist" bellen ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
En heeft iemand CC al gevonden of is die nog steeds aan het rondrijden in haar autootje? (en daar is niets mis mee zolang zeEindhoven
maar niet sloopt
)
of spoorloosquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Iemand maar ff naar "Vermist" bellen ??
haar opsporen voor jequote:
jah sorry lieverd... ze nemen de telefoon niet op bij Spoorloos, en evenmin bij Opsporing Verzochtquote:
Peter R. de Vries al geprobeerd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah sorry lieverd... ze nemen de telefoon niet op bij Spoorloos, en evenmin bij Opsporing Verzocht
Ook hier word ik gepest. Ik ben maar op de bank gaan slapenquote:
die hangt op zodra ie hoort dat ik het benquote:
Wij zijn elkaars alibi?quote:
Owkeej,.. nou dan zoek ik lekker een andere hoor,..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
Maar maar maar, dan heb ik een alibi en dat wil ik eigelijk niet, beetje dieP de V
helpen ofzo,
ik zal wel jouw alibi zijn hoor
Dus toch met een neger.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:15 schreef nixxx het volgende:
Man doodgeschoten in Eindhoven
Ze is op de vlucht voor de politie in dr nieuwe auto, dat zal het zijn, gooo Cc
Cc heeft een avontuur met een neger gehad, en hem daarna vermoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:21 schreef nixxx het volgende:
Blanken schieten ook mensen dood ....niet allemaal natuurlijk, we mogen niet generaliseren op ras/afkomst
Hey niks negatiefs over ons he!!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:33 schreef nixxx het volgende:
dammit.. ik wou net iets posten in de trant van
"Pheno is er nu even niet he.. kom snel allemaal stiekem eenvoor hij terug is"
I think i saw a pussycat, I did!! I did saw a pussycat!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
waarismebird...
Ah is het mysterie opgelost?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:33 schreef Pheno het volgende:
Dus CC heeft een neger opgepikt met haar auto, hem finaal lamgeneukt op de achterbank/kofferbak/motorkap en hem daarna doodgeschoten.
Respect
ze is nu op de vlucht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah is het mysterie opgelost?
mogguh!
CC zal vast nog contact opnemen. Ze moet toch vragen hoe de benzinedop werkt als ze gaat tanken...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah is het mysterie opgelost?
mogguh!
Hopen dat ze dan niet gepakt wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
CC zal vast nog contact opnemen. Ze moet toch vragen hoe de benzinedop werkt als ze gaat tanken...
Hup, eerst op de motorkap. Daarna pas *beng*. Je moet wel plezier hebben in je leven he, niet alleen dood en verderf. Daarvoor is ze al mod in R&Pquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef nixxx het volgende:
Dat kan ze dan aan al die vriendelijke politiemannen vragen die al de hele tijd achter haar aan rijden.
"Oooh.. meneer agent, wat bent u mooi gespierdwilt u mijn nieuwe auto eens bekijken?"
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, eerst op de motorkap. Daarna pas *beng*. Je moet wel plezier hebben in je leven he, niet alleen dood en verderf. Daarvoor is ze al mod in R&P
Kun je daar ff een kopietje van maken voor me?quote:
Wij niet, gisteren is er 1 SC topic geopend en in een paar uur volgespammedquote:
Ik stop er wel even wat carbonpapier tussen... lekker oldskoolquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kun je daar ff een kopietje van maken voor me?.
nee houtskoolquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stop er wel even wat carbonpapier tussen... lekker oldskool.
Of met een echte stencil-machine.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stop er wel even wat carbonpapier tussen... lekker oldskool.
Dat weet je niet, daar houdt ze angstvallig haar mond over dicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:00 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is geschokt.
ze is terug levend en wel. Zonder serieus "genomen" te zijn
Dit zegt genoeg?? Denk ik,..??quote:
Gezien de tijdsduur.....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg?? Denk ik,..??
Of het moet voor ene langere periode sex zijn
precies,..quote:
mircquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef nixxx het volgende:
Hey ik was aan het lezen! * nixxx slaps Pheno around a bit with a large trout
Thnx matequote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
*Pakt zaklamp en schijnt bij
Ik ben altijd schattigquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:06 schreef melismay het volgende:
Jawel, ik vind het schattig als je giebelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |