niet iedereen die kanker heeft gaat dood hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef vosss het volgende:
Jezus zeg, ff down to earth:
JE VADER HEEFT KANKER EN GAAT DOOD EN JIJ LOOPT TE MEKKEREN OVER JE EX!!!!!!!![]()
Dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:36 schreef Wolkje het volgende:
[..]
niet iedereen die kanker heeft gaat dood hoor.
Kennelijk het tweede.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef mitchell88 het volgende:
Wow waar zit je meer mee? dat je vader kanker heeft of dat je ex je heeft gedumpt
Dan nog heeft 'ie gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:36 schreef Wolkje het volgende:
[..]
niet iedereen die kanker heeft gaat dood hoor.
Nu proberen terug te gaan naar je ex is geen optie. Hij zal eerst zelf weer terug op aarde moeten komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef espina het volgende:
Ik ben bij hem weggegaan en heb er spijt van. Met mijn vader heb ik veel goede gesprekken. Ik kan het gelukkig goed relativeren en het naast mij neerleggen. Mijn vader en ik zijn maatjes, dat zijn we altijd al geweest. Ik maak mij daarover niet zoveel zorgen. Hij is in goede handen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
eigenlijk wou je de ziekte van je vader gebruiken om je ex terug te winnen ...
sorry, maar ik had dus net zo gereageerd als je ex ...
sterkte met je vader in ieder geval ...
Ik ben daar het niet mee eens en ik het doet mij pijn dat je het zo durft te zeggen. Je bent wel direct maar daarvoor had ik dat niet gedaan. Hij had ook een goede band met mijn vader. Hij heeft ook recht om te weten hoe het met mijn vader is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
eigenlijk wou je de ziekte van je vader gebruiken om je ex terug te winnen ...
sorry, maar ik had dus net zo gereageerd als je ex ...
sterkte met je vader in ieder geval ...
Ik hoopte niet dat hij mij zou terug nemen omdat wat met mijn vader aan de hand is. Ik heb het erg moeilijk. Ik merk gewoon dat veel dingen niet meer belangrijk zijn door gesprekken met mijn vader. Het enige wat belangrijk is gelukkig zijn, vertrouwen, liefde en hoop. Meer niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu proberen terug te gaan naar je ex is geen optie. Hij zal eerst zelf weer terug op aarde moeten komen.
Waarom twijfel je eigenlijk nu? In je vorige topic leek je uiteindelijk zeker, en stond je achter je beslissing om hem te verlaten.. Of had je misschien gehoopt dat hij zou veranderen daardoor?
voilà, en je hebt het hem gezegd. Daarom moet hij nu toch niet opeens de grote trooster gaan uithangen tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef espina het volgende:
Ik ben daar het niet mee eens en ik het doet mij pijn dat je het zo durft te zeggen. Je bent wel direct maar daarvoor had ik dat niet gedaan. Hij had ook een goede band met mijn vader. Hij heeft ook recht om te weten hoe het met mijn vader is.
Ik bedoelde eerder of je had gehoopt door bij hem weg te gaan, hem te veranderen? Waarom denk je bij hem geluk, vertrouwen, hoop en liefde te vinden, terwijl je juist door gebrek daar aan hem verlaten hebt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef espina het volgende:
[..]
Ik hoopte niet dat hij mij zou terug nemen omdat wat met mijn vader aan de hand is. Ik heb het erg moeilijk. Ik merk gewoon dat veel dingen niet meer belangrijk zijn door gesprekken met mijn vader. Het enige wat belangrijk is gelukkig zijn, vertrouwen, liefde en hoop. Meer niet..
Nee ik heb mijn ex niet hard laten vallen. Hij is ontzettend druk, hij staat op de markt en werkt hard. We kunnen normaal goed praten en ben eens bij hem langs geweest. Het was een leuke middag met zijn tweeën. We kunnen het goed met elkaar vinden maar hij heeft het moeilijk mee dat ik nog steeds gek op hem ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef ee-04 het volgende:
Maar het is niet zijn plicht dat te weten als hij er niet mee bezig wil zijn!
Heb je je ex soms heel plots en hard laten vallen dat hij zo reageert?
ik begrijp niets van jullie verhaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef espina het volgende:
Nee ik heb mijn ex niet hard laten vallen. Hij is ontzettend druk, hij staat op de markt en werkt hard. We kunnen normaal goed praten en ben eens bij hem langs geweest. Het was een leuke middag met zijn tweeën. We kunnen het goed met elkaar vinden maar hij heeft het moeilijk mee dat ik nog steeds gek op hem ben.
Whatever, het is uit en zij vindt dat toch niet zo leuk. Hij heeft er vrede mee.quote:
Waarom in vredesnaam?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef espina het volgende:
Ik wil hem zo graag terug ondanks hoe hij nu doet.
Je bent zijn eigendom niet. Vertel alles wat je denkt.quote:Hij vindt mij nog steeds wispelturig en dat doet vreselijk veel pijn. Ik wil het hem vertellen maar dat mag niet van hem.
Je bent hem al kwijt.quote:Ik weet het niet meer... Ik wil hem niet kwijt
Misschien beschermt hij je wel tegen jezelf zo.quote:Hij weet dat ik ontzettend gek op hem ben, alles voor hem doe.. Maar wederzijds is het blijkbaar niet meer doordat ie mij niet wilt steunen.
Dat moet je gewoon verwerken en dat heeft tijd nodig.quote:Ik wil hem zo graag zien, knuffelen, tegen hem aanliggen en een aai over mijn bolletje.. En horen dat het goed komt... Met mijn vader komt het hopelijk goed. Ik bid en steek elke avond een kaarsje aan. Ik mag helaas niet hopen op een goede afloop met mijn ex
Jij maakt het uit, jij hebt een tijdje later troost nodig, en verwacht dat van hem? Naar mijn idee is het niet zo raar dat hij geen zin heeft om jou te troosten en het zakelijk wil houden; jij hebt hem verlaten en daarmee pijn gedaan, weetjewel. Hetgeen niet wil zeggen dat zijn reactie subtiel of lief is, maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef espina het volgende:
Ik ben bij hem weggegaan en heb er spijt van.
ok, zoek dan steun bij mensen die je willen steunen, en niet bij een ex for crying out loudquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef espina het volgende:
Dat klopt wat je zegt over afhankelijkheid.. Ik heb gewoon steun nodig, daarom ben ik nu afhankelijk.. Mag ik? Het is verdomme moeilijk dat mijn vader kanker heeft en het is nog kwaardaardig..
Meisje, wake up! Die steun vindt je NIET bij je ex. Tenminste niet de steun die jij graag wil. Hij wil wel met je meeleven natuurlijk, maar niet met je knuffelen, tegen je aan liggen en andere dingen die stellen doen in zo'n situatie. Jullie zijn geen stel meer, hij is een vriend van je nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef espina het volgende:
Dat klopt wat je zegt over afhankelijkheid.. Ik heb gewoon steun nodig, daarom ben ik nu afhankelijk.. Mag ik? Het is verdomme moeilijk dat mijn vader kanker heeft en het is nog kwaardaardig..
Dat gedeelte hadden we al door ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:17 schreef espina het volgende:
Ik doe alles voor hem om hem terug te winnen.
Niet het ene ellendige ding met het andere gaan vergelijken; Voor je het weet loop je 24/7 te huilen over alle ellende.quote:Nu hoor ik het toevallig over mijn vader en dat geeft een klap in je gezicht.
Natuurlijk doet het dat! Maar wat heeft dat met je ex en de verwachtingen die je van hem hebt te maken? Je kan toch niet oprecht denken dat je ex dat voor je op gaat vangen? Hij zit daarnaast een heel eind uit de buurt, als ik jou was zou ik steun zoeken bij iemand dicht in mijn omgeving. Goede buur, verre vriend en zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:17 schreef espina het volgende:
Nu hoor ik het toevallig over mijn vader en dat geeft een klap in je gezicht.
Ik wilde je niet voor het hoofd stoten, sorry daarvor. En ik begrijp echt wel dat je steun nodig hebt, maar lijkt het me in dit geval beter dat je dat probeert bij anderen te halen. Als je het bij je ex blijft halen dan blijf je afhankelijk van hem, ik denk gewoon dat het voor jezelf beter is om het contact met je ex op een laag pitje te zetten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef espina het volgende:
Shit jij bent echt een kutwijf...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, zoek dan steun bij mensen die je willen steunen, en niet bij een ex for crying out loud![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef espina het volgende:
Ik kan niet meer huilen, ik voel me een verbitterd.. Alsof alles uit me is gezogen..
Zij zoekt gewoon steun man en het valt haar tegen dat ze die niet meer krijgt van degene van wie ze houdt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
* Mr_Belvedere gaat even aan superbotte reverse psychology doen:
Dus... nu je opeens geen aandacht meer hebt van het lieffie en pappie zoveel ellende meemaakt stort jij maar in mekaar? Nee, dat is de gezonde weg!
Wil je nu echt alleen maar aandacht en een aai over je bolletje of kun je laten zien dat je je vader steunt zonder dat je hoofd rondtolt van al die prachtige momenten met het exje?
"If live gives you lemons: Cut them in half and stuff them back in life's eys" Word maar eens goed boos op de wereld! Af en toe is het toch ook een kutsituatie? Nou dan! Gooi die emoties er uit. Bijvoorbeeld bij pa. Vertel hem hoe moeilijk je het met de situatie hebt.
En nu noemt hij je wispelturig en heeft gewoon niet zoveel zin verder met je van doen te hebben ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef espina het volgende:
Ik ben bij hem weggegaan en heb er spijt van.
Degene die ze zelf zes weken daarvoor gedumpt heeft. Dan zijn de verwachtingen toch niet helemaal realistisch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Zij zoekt gewoon steun man en het valt haar tegen dat ze die niet meer krijgt van degene van wie ze houdt.
lees je de rode regel ook effe?quote:
Is dat een disclaimer ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
lees je de rode regel ook effe?
Zelfs al loopt een relatie op de klippen dan nog zijn er uitzonderingsgevallen waarin je er best nog voor mekaar zou kunnen zijn, en waarin je niet over zaken begint te praten wanneer de ander zijn/haar hart uit komt storten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Degene die ze zelf zes weken daarvoor gedumpt heeft. Dan zijn de verwachtingen toch niet helemaal realistisch?
ik denk dat A_N nogal gezocht naar een tegendraadse mening op zoek is ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Degene die ze zelf zes weken daarvoor gedumpt heeft. Dan zijn de verwachtingen toch niet helemaal realistisch?
Andersom is hij ook niet haar eigendom en heeft hij niet de plicht dat allemaal aan te horen, toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je bent zijn eigendom niet. Vertel alles wat je denkt.
Nee ik vind dat ze hem gewoon moet laten voor wat ie is en de aandacht op d'r vader moet richten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat A_N nogal gezoch naar een tegendraadse mening op zoek is ...
Bovendien, ze zoekt helemaal geen steun bij eventuele gevoelsproblemen rondom de ziekte van haar vader... ze wil gewoon domweg de relatie, die ze 6 weken daarvoor beeindigde opnieuw voortzetten ...
verder beklaagd ze zich dat haar vriend haar 'wispelturig' noemde ... tjah
In zekere zin. Misschien heeft TS gewoon even een duwtje in de goede richting nodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Is dat een disclaimer ofzo?
mevrouw dumpt meneer, die niets ziet aankomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Zij zoekt gewoon steun man en het valt haar tegen dat ze die niet meer krijgt van degene van wie ze houdt.
Dit is wederom een typiusch voorbeeld van een topic waarin het blijkbaar nodig is de TS af te gaan zeiken en vooral te melden dat we het zelf allemaal veel beter hadden geweten. Om te kotsen
Zou kunnen zijn. Zou kunnen, inderdaad. Maar je kan dat toch niet van je ex verwachten en teleurgesteld zijn als hij aangeeft dat hij er geen behoefte aan heeft, dat dat egoistisch is, maar dat dat nu eenmaal zijn gevoel is. Zij heeft hem gedumpt, dat is nog vrij vers, hij is moeder Theresa niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zelfs al loopt een relatie op de klippen dan nog zijn er uitzonderingsgevallen waarin je er best nog voor mekaar zou kunnen zijn, en waarin je niet over zaken begint te praten wanneer de ander zijn/haar hart uit komt storten.
Inderdaad, viel mij ookal op. Het feit dat je je ex eerder noemt dan je vader (dat stukje dat alles voor de wind gaat etc) is erg typerend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef vosss het volgende:
Jezus zeg, ff down to earth:
JE VADER HEEFT KANKER EN GAAT DOOD EN JIJ LOOPT TE MEKKEREN OVER JE EX!!!!!!!![]()
Wie zegt dat ze haar vader niet steunt? Volgens mij ben jij zo'n verwende trut die nog nooit wat meegemaakt heeft.. en dan hier effe de amateurpsycholooh uit komt hangen en de TS even komt vertellen hoe egoistisch ze wel niet is. Ik hoop dat jij ooit eens in dezelfde situatie komt, dan weet je eens hoe het is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mevrouw dumpt meneer, die niets ziet aankomen
mevrouw krijgt hiervan spijt ... meneer is echter heel gekwetst en wil verder met zijn leven.
De vader van mevrouw krijgt te horen dat hij kanker heeft, en mevrouw denkt dan dus maar dat die gedumpte meneer onmiddellijk terug voor haar daar zal staan en haar gaat steunen, al is het de evidentie zelve.
hoe aandachtstrekkerig en aanstellerig ben je dan ? DAT vind ik om te kotsen, ja. Ze zou haar vader moeten helpen en steunen, in plaats van te bleiten omdat haar gedumpt exje haar niet wil troosten!
En gut wat zitten we nu in de slachtofferrolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef espina het volgende:
Ik kan niet meer huilen, ik voel me een verbitterd.. Alsof alles uit me is gezogen..
Ja dat ze 'm eerder noemt betekent natuurlijk dat ze dat erger vindt. Want zo'n openingspost is niet zomaar een stukje tekst, nee daar is dagenlang over gefilosofeerd door de TS.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ookal op. Het feit dat je je ex eerder noemt dan je vader (dat stukje dat alles voor de wind gaat etc) is erg typerend.
Ik denk dat zoiets juist 'makkelijker' is voor een nietsbetekenende scharrel, dan een langdurige partner, die de persoon beter kent ...., en net 6 weken eerder kennelijk keihard door haar gedumpd is ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Ripley het volgende:
Toen mijn vader kanker bleek te hebben nam zelfs een heel vage ex-scharrel de moeite om naar me te luisteren en me op te beuren. Dus als iemand waarmee ik had samengewoond en die mijn vader dus waarschijnlijk zelfs zou kennen zo bot zou reageren als jouw ex, zou ik daar direct op afknappen.
moet ik in dezelfde situatie gezeten hebben, ja mijn moeder heeft kanker gehad, als je mij hier beter zou kennen van fok! zou je dat weten ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zegt dat ze haar vader niet steunt? Volgens mij ben jij zo'n verwende trut die nog nooit wat meegemaakt heeft.. en dan hier effe de amateurpsycholooh uit komt hangen en de TS even komt vertellen hoe egoistisch ze wel niet is. Ik hoop dat jij ooit eens in dezelfde situatie komt, dan weet je eens hoe het is.
De ex is gewoon een enorme klootzak hoe ie zich nou gedraagt en dat zou voor haar een reden moeten zijn om 'm gewoon lekker te vergeten.
Hij heeft duidelijk aangegeven dat niet te kunnen/willen bieden. Duidelijker kan niet zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef espina het volgende:
Juist niet. Daarom is het zo typerend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
nee daar is dagenlang over gefilosofeerd door de TS.
Geen steun gezocht bij een ex? Oh wacht ik zie het al: http://forum.fok.nl/user/history/90092quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
moet ik in dezelfde situatie gezeten hebben, ja mijn moeder heeft kanker gehad, als je mij hier beter zou kennen van fok! zou je dat weten ...
en nee, dan zoek ik geen steun bij een ex die ik anderhalve maand daarvoor heb gedumpt ...
trouwens, wie zegt dat de jongen zo bot heeft gereageerd zoals de TS zegt ... hij doet kil en zakelijjk en heeft toegegeven egoïstisch te zijn, maar hij heeft wel degelijk naar haar geluisterd, want kan ze meer verwachten.
amenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Faithz het volgende:
@Petitlapin + American Nightmare
En misschien is het wel allebei
De jongen is een eikel en de TS is een dramaqueen die op deze manier dacht het het mannetje terug te krijgen.
Gelul alsof dat ook maar iets wil zeggen als je al die shit over je heen krijgt..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom is het zo typerend.![]()
Nou, ik zie er wel een bepaalde logica in hoor TS vrees ik. Je hebt hem aan de kant gezet (om redenen die ik niet zo snel kon terugvinden) en blijkbaar heeft dat hem ook aan het denken gezet... bedenk je maar hoe het anders zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef espina het volgende:
Daarom begrijp ik er ook niets meer van... Laat staan wat ie wilt.. Hij praat over langzaam.. in de maat.. niet te snel niet te langzaam.. I don't understand it anymore..
ik ben verloofd en zwanger, en ik weet niet wat mijn postgeschiedenis er mee te maken heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Geen steun gezocht bij een ex? Oh wacht ik zie het al: http://forum.fok.nl/user/history/90092
Ff nog een stukje doorhalen..quote:
Hahaha ja vast daarom post je al tijden in het singles topic.. nouja mocht het waar zijn dan wens ik je toekomstige man en je ongeboren kind heel veel sterkte toe de komende jaren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben verloofd en zwanger, en ik weet niet wat mijn postgeschiedenis er mee te maken heeft![]()
Zie je hem, zie je de paradox in je eigen woorden, A_N?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:
.. en dan hier effe de amateurpsycholooh uit komt hangen ...
[..snip...]
De ex is gewoon een enorme klootzak hoe ie zich nou gedraagt en dat zou voor haar een reden moeten zijn om 'm gewoon lekker te vergeten.
de mensen die daar zitten, zijn de mensen die ik al lang ken hier op fokquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahaha ja vast daarom post je al tijden in het singles topic.. nouja mocht het waar zijn dan wens ik je toekomstige man en je ongeboren kind heel veel sterkte toe de komende jaren.
Heel veel inderdaad. Trouwens, de OP is wat dat betreft ook duidelijk genoeg:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelul alsof dat ook maar iets wil zeggen als je al die shit over je heen krijgt..
Zo afhankelijk is ze dus kennelijk niet.quote:Gelukkig heb ik steun van mijn familie en vrienden
Als m'n vriendin me zou dumpen en er zou zoiets gebeuren dan zou ik me niet zo afstandelijk op gaan stellen, uit wraak (want daar lijkt het op).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zie je hem, zie je de paradox in je eigen woorden, A_N?
'blunte' woordkeuze betekenbt niet dat jij niet evenzeer daar met amateur-pschologie en makkelijke 'die is goed en die is fout'-classificeringen bezig bent...
Hoe zeker ben jij eigenlijk dat die man een 'klootzak' is?
Jammer idd. Ik zou ook geen steun zoeken bij een ex eerlijk gezegd, dat si niet de optimale situatie. Dat ik het erover had met die ex-scharrel kwam puur omdat ik hem tegen het lijf liep een uur nadat ik het gehoord hadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef espina het volgende:
dat hij ineens zo raar kan doen.. ik snap dat niet.. ik verwacht van hem helemaal niets en dat weet ie.. hij doet ineens zo koud en denkt aan zijn business.. ik maak wat mee en ja wilde gewoon even wat steun.. meer niet..
Nee die hebben natuurlijk al allemaal iemand gevonden in dat topic.. zieligquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de mensen die daar zitten, zijn de mensen die ik al lang ken hier op fok, en het gaat daar nooit over het single zijn, meer dan de helft is niet single
![]()
misschien is het wel uit zelfbescherming, weet jij veel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als m'n vriendin me zou dumpen en er zou zoiets gebeuren dan zou ik me niet zo afstandelijk op gaan stellen, uit wraak (want daar lijkt het op).
Waarom ga je zo bovenop mensen zitten die duidelijk een andere mening hebben dan jou?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ff nog een stukje doorhalen..Wat ben jij triest zeg..
niet uit wraak, nee, maar om haar te leren dat ze zich moet focussen op een nieuw leven, en de steun in haar leven moet zoeken in andere mensen en zaken !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Als m'n vriendin me zou dumpen en er zou zoiets gebeuren dan zou ik me niet zo afstandelijk op gaan stellen, uit wraak (want daar lijkt het op).
Omdat ik er niet tegen kan dat mensen zo LOMP kunnen doen (zoals de reacties van vosss en petitlapin) tegen iemand die in een KUTsituatie zit. Er worden dan dingen gezegd die ze IRL nooit zouden durven zeggen tegen een persoon.. zo fokking triest is dat..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Waarom ga je zo bovenop mensen zitten die duidelijk een andere mening hebben dan jou?
Dat doe je vaker in R&P topics..![]()
Zit niet zo te trollen man.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha ja vast daarom post je al tijden in het singles topic.. nouja mocht het waar zijn dan wens ik je toekomstige man en je ongeboren kind heel veel sterkte toe de komende jaren.
Mja, lijkt me dat daar andere momenten voor zijn dan wanneer je net hebt gehoord dat je vader kanker heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet uit wraak, nee, maar om haar te leren dat ze zich moet focussen op een nieuw leven, en de steun in haar leven moet zoeken in andere mensen en zaken !
Maar je wordt persoonlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat ik er niet tegen kan dat mensen zo LOMP kunnen doen (zoals de reacties van vosss en petitlapin) tegen iemand die in een KUTsituatie zit. Er worden dan dingen gezegd die ze IRL nooit zouden durven zeggen tegen een persoon.. zo fokking triest is dat..Heeft weinig met meningen te maken, maar meer met subtiliteit.
ja dat is heel treurig, maar je kan kwalijk steun eisen, hij is je ex, niet je vriend meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef espina het volgende:
Je had misschien ook wel een leuke partner, maar hij is nu je partner niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef espina het volgende:
Ik vind het jammer dat jullie mij in een type van slachtoffertje neerzetten. Ik leef gewoon mijn eigen leventje, sport veel, vrienden, familie en studie. Ik hoef ook geen relatie te hebben als invulling maar aanvulling. Ik dacht dat ik een partner had waarvan ik op hem kon rekenen. Ik heb daar gewoon moeite mee. Zeker na de situatie met mijn vader. Ik houd zielsveel van hem en ben nu aan het zoeken geslagen op het internet, zoek alle info over kanker etc. Ik had nooit verwacht dat hij ziek zou zijn. Dat verwacht je gewoon niet.
volgens mij heeft die jongen aan de telefoon echt niet de superbotte vent uitgehangen ... hij zal killer geweest zijn dan ze had verwacht en gehoopt ... maar hij heeft haar duidelijk toegesproken en toegegeven dat hij egoïstisch is ( en dat is espina i.c. ook) en dat hij haar niet echt kan helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef Ripley het volgende:
Mja, lijkt me dat daar andere momenten voor zijn dan wanneer je net hebt gehoord dat je vader kanker heeft.
Deze 2,5 week zijn ff kut omdat je met die onzerheid zit. Maar je moet er gewoon vanuit gaan dat het nieuws straks mee gaat vallen en dat je kan beginnen aan het herstel. Het allerbelangrijkste voor je vader is nou dat hij positief blijft en daar kun jij aan meehelpen door er veel met 'm over te praten en ook positief te blijven. Door positief te blijven is ie eigenlijk alweer half genezen, zo moet je 't zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef espina het volgende:
Ik vind het jammer dat jullie mij in een type van slachtoffertje neerzetten. Ik leef gewoon mijn eigen leventje, sport veel, vrienden, familie en studie. Ik hoef ook geen relatie te hebben als invulling maar aanvulling. Ik dacht dat ik een partner had waarvan ik op hem kon rekenen. Ik heb daar gewoon moeite mee. Zeker na de situatie met mijn vader. Ik houd zielsveel van hem en ben nu aan het zoeken geslagen op het internet, zoek alle info over kanker etc. Ik had nooit verwacht dat hij ziek zou zijn. Dat verwacht je gewoon niet.
De ziekte van mijn vader heeft veel impact op mij en ben er voortdurend ermee bezig. Daarover hoef ik niet veel te zeggen. Ik kan er ook niets van maken dan het is. Het zij zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
volgens mij heeft die jongen aan de telefoon echt niet de superbotte vent uitgehangen ... hij zal killer geweest zijn dan ze had verwacht en gehoopt ... maar hij heeft haar duidelijk toegesproken en toegegeven dat hij egoïstisch is ( en dat is espina i.c. ook) en dat hij haar niet echt kan helpen
en net als dawg vind ik de OP tekenend, het koele gedrag van haar ex ligt precies meer op haar lever dan de ziekte van haar vader![]()
waarom wil je op dit moment je ex snappen, dat vind ik nu weer tegenstrijdig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef espina het volgende:
[..]
De ziekte van mijn vader heeft veel impact op mij en ben er voortdurend ermee bezig. Daarover hoef ik niet veel te zeggen. Ik kan er ook niets van maken dan het is. Het zij zo.
Ik snap de hele situatie van mijn ex niet meer.. Alles is ineens tegenstrijdig..
Misschien dacht hij dat ook, voordat jij de relatie 6 weken terug beeindigde...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef espina het volgende:
Ik dacht dat ik een partner had waarvan ik op hem kon rekenen. Ik heb daar gewoon moeite mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |