abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29393796
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Degene die ze zelf zes weken daarvoor gedumpt heeft. Dan zijn de verwachtingen toch niet helemaal realistisch?
Zelfs al loopt een relatie op de klippen dan nog zijn er uitzonderingsgevallen waarin je er best nog voor mekaar zou kunnen zijn, en waarin je niet over zaken begint te praten wanneer de ander zijn/haar hart uit komt storten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29393821
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Degene die ze zelf zes weken daarvoor gedumpt heeft. Dan zijn de verwachtingen toch niet helemaal realistisch?
ik denk dat A_N nogal gezocht naar een tegendraadse mening op zoek is ...

Bovendien, ze zoekt helemaal geen steun bij eventuele gevoelsproblemen rondom de ziekte van haar vader... ze wil gewoon domweg de relatie, die ze 6 weken daarvoor beeindigde opnieuw voortzetten ...

verder beklaagd ze zich dat haar vriend haar 'wispelturig' noemde ... tjah
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 15:34:12 #53
43556 miss_dynastie
pi_29393824
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je bent zijn eigendom niet. Vertel alles wat je denkt.
Andersom is hij ook niet haar eigendom en heeft hij niet de plicht dat allemaal aan te horen, toch?
pi_29393864
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik denk dat A_N nogal gezoch naar een tegendraadse mening op zoek is ...

Bovendien, ze zoekt helemaal geen steun bij eventuele gevoelsproblemen rondom de ziekte van haar vader... ze wil gewoon domweg de relatie, die ze 6 weken daarvoor beeindigde opnieuw voortzetten ...

verder beklaagd ze zich dat haar vriend haar 'wispelturig' noemde ... tjah
Nee ik vind dat ze hem gewoon moet laten voor wat ie is en de aandacht op d'r vader moet richten.
En waarom? Omdat haar vriend nou zo lomp reageert. Het kan best dat je gedumpt wordt, maar om nou in zo'n geval wraak te nemen vind ik wel erg zwak.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29393871
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:32 schreef American_Nightmare het volgende:

Is dat een disclaimer ofzo?
In zekere zin. Misschien heeft TS gewoon even een duwtje in de goede richting nodig.

Maar goed, met slowsjatten veranderd er ook niet veel, dus laten we maar stoppen met die aanvallende reacties.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29393872
Ik snap niet hoe je iemand wiens vader aan kanker lijdt kan opdragen om tegen haar vader te zeggen hoe moeilijk ze het wel niet heeft, alsof hij niet genoeg zorgen heeft.
pi_29393876
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef American_Nightmare het volgende:

Zij zoekt gewoon steun man en het valt haar tegen dat ze die niet meer krijgt van degene van wie ze houdt.
Dit is wederom een typiusch voorbeeld van een topic waarin het blijkbaar nodig is de TS af te gaan zeiken en vooral te melden dat we het zelf allemaal veel beter hadden geweten. Om te kotsen
mevrouw dumpt meneer, die niets ziet aankomen

mevrouw krijgt hiervan spijt ... meneer is echter heel gekwetst en wil verder met zijn leven.

De vader van mevrouw krijgt te horen dat hij kanker heeft, en mevrouw denkt dan dus maar dat die gedumpte meneer onmiddellijk terug voor haar daar zal staan en haar gaat steunen, al is het de evidentie zelve.

hoe aandachtstrekkerig en aanstellerig ben je dan ? DAT vind ik om te kotsen, ja . Ze zou haar vader moeten helpen en steunen, in plaats van te bleiten omdat haar gedumpt exje haar niet wil troosten!
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29393879
Toen mijn vader kanker bleek te hebben nam zelfs een heel vage ex-scharrel de moeite om naar me te luisteren en me op te beuren. Dus als iemand waarmee ik had samengewoond en die mijn vader dus waarschijnlijk zelfs zou kennen zo bot zou reageren als jouw ex, zou ik daar direct op afknappen.

Kennelijk geeft ie echt niks meer om je, anders zou je het wel echt erg vinden dat je zoiets meemaakt.

Concentreer je dus nu even op wat belangrijk is: je vader en je familie. En laat hem, want hij wil je duidelijk niet meer.

Wil je trouwens nog wel even meegeven dat mijn vader 2 keer kanker heeft gehad en gelukkig na een aantal zware behandelingen nu al tijden helemaal kankervrij is. Dus ga niet direct uit van het slechtste!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 15:36:15 #59
43556 miss_dynastie
pi_29393901
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Zelfs al loopt een relatie op de klippen dan nog zijn er uitzonderingsgevallen waarin je er best nog voor mekaar zou kunnen zijn, en waarin je niet over zaken begint te praten wanneer de ander zijn/haar hart uit komt storten.
Zou kunnen zijn. Zou kunnen, inderdaad. Maar je kan dat toch niet van je ex verwachten en teleurgesteld zijn als hij aangeeft dat hij er geen behoefte aan heeft, dat dat egoistisch is, maar dat dat nu eenmaal zijn gevoel is. Zij heeft hem gedumpt, dat is nog vrij vers, hij is moeder Theresa niet!

Het spijt me, maar ik heb het gevoel hierbij alsof het meer gaat om het al dan niet terugwinnen van de ex dan om de zieke vader...
pi_29393909
Espina, veel sterkte met je vader!
focus je op hem, nu heb je die tijd in ieder geval nog. die ex is bijzaak.volgens mij val je terug op oude gevoelens omdat je nu een vertouwde schouder nodig hebt. maar het lijkt me dat je het indertijd niet voor niets hebt uitgemaakt?
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_29393933
Voor een deel wat Voss zegt...

En laat die eikel van een vriend van je stikken zeg. Je bent gek dat je die lul terug wilt.
Trotse mamma :)
pi_29393951
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef vosss het volgende:
Jezus zeg, ff down to earth:

JE VADER HEEFT KANKER EN GAAT DOOD EN JIJ LOOPT TE MEKKEREN OVER JE EX!!!!!!!
Inderdaad, viel mij ookal op. Het feit dat je je ex eerder noemt dan je vader (dat stukje dat alles voor de wind gaat etc) is erg typerend.
pi_29394039
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef petitlapin het volgende:

[..]

mevrouw dumpt meneer, die niets ziet aankomen

mevrouw krijgt hiervan spijt ... meneer is echter heel gekwetst en wil verder met zijn leven.

De vader van mevrouw krijgt te horen dat hij kanker heeft, en mevrouw denkt dan dus maar dat die gedumpte meneer onmiddellijk terug voor haar daar zal staan en haar gaat steunen, al is het de evidentie zelve.

hoe aandachtstrekkerig en aanstellerig ben je dan ? DAT vind ik om te kotsen, ja . Ze zou haar vader moeten helpen en steunen, in plaats van te bleiten omdat haar gedumpt exje haar niet wil troosten!
Wie zegt dat ze haar vader niet steunt? Volgens mij ben jij zo'n verwende trut die nog nooit wat meegemaakt heeft.. en dan hier effe de amateurpsycholooh uit komt hangen en de TS even komt vertellen hoe egoistisch ze wel niet is. Ik hoop dat jij ooit eens in dezelfde situatie komt, dan weet je eens hoe het is.
De ex is gewoon een enorme klootzak hoe ie zich nou gedraagt en dat zou voor haar een reden moeten zijn om 'm gewoon lekker te vergeten.
pi_29394072
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef espina het volgende:
Ik kan niet meer huilen, ik voel me een verbitterd.. Alsof alles uit me is gezogen..
En gut wat zitten we nu in de slachtofferrol

Sorry dat ik het zeg maar dit wil ik even kwijt:

- Je zet jezelf ontzettend in de slachtofferrol
- Je had gedacht dat je vriend wel medelijden met je kreeg m.b.t. tot je vader, niet dus
- Je vriend is een ontzettende eikel

Word eens wakker
pi_29394076
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:37 schreef dawg het volgende:

[..]

Inderdaad, viel mij ookal op. Het feit dat je je ex eerder noemt dan je vader (dat stukje dat alles voor de wind gaat etc) is erg typerend.
Ja dat ze 'm eerder noemt betekent natuurlijk dat ze dat erger vindt. Want zo'n openingspost is niet zomaar een stukje tekst, nee daar is dagenlang over gefilosofeerd door de TS.
pi_29394080
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Ripley het volgende:
Toen mijn vader kanker bleek te hebben nam zelfs een heel vage ex-scharrel de moeite om naar me te luisteren en me op te beuren. Dus als iemand waarmee ik had samengewoond en die mijn vader dus waarschijnlijk zelfs zou kennen zo bot zou reageren als jouw ex, zou ik daar direct op afknappen.
Ik denk dat zoiets juist 'makkelijker' is voor een nietsbetekenende scharrel, dan een langdurige partner, die de persoon beter kent ...., en net 6 weken eerder kennelijk keihard door haar gedumpd is ...

Juist dat punt van die 'wispelturigheid', daar lijkt die ex heel goed gelijk in te hebben, en vaak kan dat juist versterkt worden als een vrouw zelf altijd sterke mannen heeft gehad, die 'alles voor haar regelden' ... het proto-type 'pappa's prinsesje' ...

Natuurlijk kan hij opeens heel begripvol zijn, maar misschien schat hij ook de kans groot in dat zij dan alsnog dat domweg uitnut om te pogen bij hem weer in bed te kruipen, en is hij liever vanaf het begin rechtlijnig en duidelijk: hij is niet de juiste persoon om haar troost te geven, niet in deze situatie, zo kort na hun breuk ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_29394132
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:

Wie zegt dat ze haar vader niet steunt? Volgens mij ben jij zo'n verwende trut die nog nooit wat meegemaakt heeft.. en dan hier effe de amateurpsycholooh uit komt hangen en de TS even komt vertellen hoe egoistisch ze wel niet is. Ik hoop dat jij ooit eens in dezelfde situatie komt, dan weet je eens hoe het is.
De ex is gewoon een enorme klootzak hoe ie zich nou gedraagt en dat zou voor haar een reden moeten zijn om 'm gewoon lekker te vergeten.
moet ik in dezelfde situatie gezeten hebben, ja mijn moeder heeft kanker gehad, als je mij hier beter zou kennen van fok! zou je dat weten ...

en nee, dan zoek ik geen steun bij een ex die ik anderhalve maand daarvoor heb gedumpt ...

trouwens, wie zegt dat de jongen zo bot heeft gereageerd zoals de TS zegt ... hij doet kil en zakelijjk en heeft toegegeven egoïstisch te zijn, maar hij heeft wel degelijk naar haar geluisterd, want kan ze meer verwachten.
pi_29394188
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef espina het volgende:
Dat klopt wat je zegt over afhankelijkheid.. Ik heb gewoon steun nodig, daarom ben ik nu afhankelijk.. Mag ik? Het is verdomme moeilijk dat mijn vader kanker heeft en het is nog kwaardaardig..
Hij heeft duidelijk aangegeven dat niet te kunnen/willen bieden. Duidelijker kan niet zou ik zeggen.
pi_29394206
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

nee daar is dagenlang over gefilosofeerd door de TS.
Juist niet. Daarom is het zo typerend.
pi_29394208
@Petitlapin + American Nightmare

En misschien is het wel allebei

De jongen is een eikel en TS dramaqueen die op deze manier dacht het het mannetje terug te krijgen.
pi_29394220
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef petitlapin het volgende:

[..]

moet ik in dezelfde situatie gezeten hebben, ja mijn moeder heeft kanker gehad, als je mij hier beter zou kennen van fok! zou je dat weten ...

en nee, dan zoek ik geen steun bij een ex die ik anderhalve maand daarvoor heb gedumpt ...

trouwens, wie zegt dat de jongen zo bot heeft gereageerd zoals de TS zegt ... hij doet kil en zakelijjk en heeft toegegeven egoïstisch te zijn, maar hij heeft wel degelijk naar haar geluisterd, want kan ze meer verwachten.
Geen steun gezocht bij een ex? Oh wacht ik zie het al: http://forum.fok.nl/user/history/90092
pi_29394250
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Faithz het volgende:
@Petitlapin + American Nightmare

En misschien is het wel allebei

De jongen is een eikel en de TS is een dramaqueen die op deze manier dacht het het mannetje terug te krijgen.
amen
pi_29394268
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef dawg het volgende:

[..]

Juist niet. Daarom is het zo typerend.
Gelul alsof dat ook maar iets wil zeggen als je al die shit over je heen krijgt..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:45:54 #74
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29394269
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef espina het volgende:
Daarom begrijp ik er ook niets meer van... Laat staan wat ie wilt.. Hij praat over langzaam.. in de maat.. niet te snel niet te langzaam.. I don't understand it anymore..
Nou, ik zie er wel een bepaalde logica in hoor TS vrees ik. Je hebt hem aan de kant gezet (om redenen die ik niet zo snel kon terugvinden) en blijkbaar heeft dat hem ook aan het denken gezet... bedenk je maar hoe het anders zou zijn.

wellicht is hij onzeker over de situatie en wil hij niet nog een keer gekwetst worden... misschien heeft hij een ander.. en misschien heeft hij voor zichzelf ook de conclusie getrokken dat het beter is dat hij jou niet meer bij zich heeft en is hij doorgegaan met zijn leven
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29394291
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef American_Nightmare het volgende:

Geen steun gezocht bij een ex? Oh wacht ik zie het al: http://forum.fok.nl/user/history/90092
ik ben verloofd en zwanger, en ik weet niet wat mijn postgeschiedenis er mee te maken heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')